Väkevää

Nasdaq

Sain eilen pikkupullollisen siivenkasvatusainetta. Otsonille tuoksahtava linimentti oli pikkuruisessa apteekin pullossa ja sen kyljessä oli etiketti, jossa luki:

"Siivenkasvatusaine"

Käyttöohjeita ei ollut. Joten ajattelinkin kysäistä täältä, että olisiko jollakin kokemuksia kyseisestä tuotteesta.

http://www.youtube.com/watch?v=N6jtO5-Q0YY&feature=related

20

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Ohos!

Nyt meni ruutuun aivan väärä raina.

• Nasdaq

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Tuo piti mennä.

(Naurua)

http://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8k

Mä muistan äänestäneeni tämän biisin yhdeksi maailman parhaimmista panobiiseistä. Tämä jättiläinen tihkuu, valuu eroottista karismaa. Tämä menee niin syvälle minuun, että luulen täyttyväni sen äänistä.

Kyllä nä o

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä muistan äänestäneeni tämän biisin yhdeksi maailman parhaimmista panobiiseistä. Tämä jättiläinen tihkuu, valuu eroottista karismaa. Tämä menee niin syvälle minuun, että luulen täyttyväni sen äänistä.

Kyllä nä o

Missähän se muija viipyilee? Akoilla kestää kaikki inhimillinen toiminta ajallisesti kertaa kaksi verrattuna minuun.

(Hassuttelevaa naurua)

• hmm.
      • Nasdaq

Ajattele jos toi kaikki pitäs opetella ulkoa. On siinä matskua. Mä kattelin kuvat.

(Visuaalista naurua)

• sisäistä naurua.
        Nasdaq kirjoitti:

Ajattele jos toi kaikki pitäs opetella ulkoa. On siinä matskua. Mä kattelin kuvat.

(Visuaalista naurua)

Juu parempi opetella sisällä.

• Nasdaq
        sisäistä naurua. kirjoitti:

Juu parempi opetella sisällä.

Tiedätkö tai muistatko mikä tämän mun nauru-jutun taustalla on? Tämähän on alkujaan syntynyt silkasta inhostani hymiöihin. Kehitin hymiölle vastaavan tuotteen, nauru-jutun suluissa.

On myös kummallista, että kykenen välittämään emotionaalisen statukseni verbaalisesti, eikä minun tarvitse tekstareihin liittää hymiöitä tai mitään muutakaan sälää.

(Sälämäistä naurua)

• Duckduck
        Nasdaq kirjoitti:

Tiedätkö tai muistatko mikä tämän mun nauru-jutun taustalla on? Tämähän on alkujaan syntynyt silkasta inhostani hymiöihin. Kehitin hymiölle vastaavan tuotteen, nauru-jutun suluissa.

On myös kummallista, että kykenen välittämään emotionaalisen statukseni verbaalisesti, eikä minun tarvitse tekstareihin liittää hymiöitä tai mitään muutakaan sälää.

(Sälämäistä naurua)

Hyvin kiersit vastauksen, vaikka lienen hyvin vähän kiinnostunut näistä kuka teki mitäkin asioista.

• Nasdaq
        Duckduck kirjoitti:

Hyvin kiersit vastauksen, vaikka lienen hyvin vähän kiinnostunut näistä kuka teki mitäkin asioista.

Olemme selvästi hengenheimolaisia. Mihin tribeen sä kuulut?

• Selasia quu
        Nasdaq kirjoitti:

Olemme selvästi hengenheimolaisia. Mihin tribeen sä kuulut?

Nääs oon duck heimolaisia.

• Nasdaq
        Selasia quu kirjoitti:

Nääs oon duck heimolaisia.

Aha.

Minä kuulun taivaallisiin sotajoukkoihin. Hauska tutustua.

• Ducknääs.
        Nasdaq kirjoitti:

Aha.

Minä kuulun taivaallisiin sotajoukkoihin. Hauska tutustua.

Hauska lukea vanha tuttu.

Ristinsä kullakin.

• Nasdaq
        Ducknääs. kirjoitti:

Hauska lukea vanha tuttu.

Ristinsä kullakin.

Ei tämä risti paina kuin muutaman gramman. Puusta tulee vain tikkuja sormeen, joten suosin jalometalleja.

• duckduck.
        Nasdaq kirjoitti:

Ei tämä risti paina kuin muutaman gramman. Puusta tulee vain tikkuja sormeen, joten suosin jalometalleja.

Kultainen vai hopeinen ?

• Nasdaq
        duckduck. kirjoitti:

Kultainen vai hopeinen ?

Mulle jotenkin vain sopii kulta. Hopea on vähän kuin olisi jäänyt hopealle.

• foto synteesi

Mitä ajattelit kasvattaa? Naisia vai enkeleitä?

Kaikkiin niihin tarvitaan lämpöä, valoa ja ravinteita.

• Nasdaq

En oikein tiedä. Joskus minusta tuntuu siltä että olen luomassa täydellistä hirviötä.

Tästä proggiksesta ei oikein ole empiiristä tietoa saatavilla. Tarinanakin uppo outo ja tuntematon.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

En oikein tiedä. Joskus minusta tuntuu siltä että olen luomassa täydellistä hirviötä.

Tästä proggiksesta ei oikein ole empiiristä tietoa saatavilla. Tarinanakin uppo outo ja tuntematon.

Eli siis ollaan naiseuden rajamailla, sillä territoorilla tai ulottuvuudella, jossa kuva naisesta alkaa hajota ja muuttua. Kuvankauneuteen syntyy säröjä ja katseen sisällä on jotain uutta, lähes pelottavaa.

• foto synteesi
        Nasdaq kirjoitti:

Eli siis ollaan naiseuden rajamailla, sillä territoorilla tai ulottuvuudella, jossa kuva naisesta alkaa hajota ja muuttua. Kuvankauneuteen syntyy säröjä ja katseen sisällä on jotain uutta, lähes pelottavaa.

beauty and the beast -hyvä ja paha- jing ja jang

Pysäytä kasvatus jos näyttä hirviön muotoja. Joku taistelija (tais olla Mushasi) sanoi jotain sellaista, että pieni poikkeama tiellä kasvaa matkan varrella. Tee arvoinventaari. Mikä oli plan a, missä ollaan ja mitä tahdot.

Muutos on kasvua. Jos katse näyttää lempeältä ja omat siivet kantaa, niin katso pala kerrallaan mitä tuleman pitää (ihme sanonta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe