Kyytton movies

Kyytton

10

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auringonsäde

SUUUULONEN

• Musta aurinko

Joo. Just sellaane mist kaikki pissikset digaa

• Auringonsäde

Ai. onko yli 20v vielä "pissis"?? Ja tyhmä tulla heittää jotain negatiivista jos ei tykkää.. Voi olla kommentoimatta mitään jos ei tykkää jostain.

• ...

En sanoonukkaa ettenkö digaa. Täähä ny on sellane mist kaikki gimmat tykkää ku on tommosta rakkautta.

• Flowmaster101

Hei sellastaa vaa kyselisin kun ajelen aika paljon autollani ja kuuntelen paljon musaa, milloin deeppiä milloin creeppiä. Mutta oon miettiny oisko parempi et kuuntelenko sitä monona vaiko sitten ihan monona? Vähän hankalassa paikassa oon;o

• FlowteacherFORu
        Flowmaster101 kirjoitti:

Hei sellastaa vaa kyselisin kun ajelen aika paljon autollani ja kuuntelen paljon musaa, milloin deeppiä milloin creeppiä. Mutta oon miettiny oisko parempi et kuuntelenko sitä monona vaiko sitten ihan monona? Vähän hankalassa paikassa oon;o

Joo tarkoitat tuolla toisella monolla varmaanin hifiä? Se kävis ainakin järkiin:p no se vähä riippuu onks se musa tehty jossain helvetin mainstream paskaa tuottavan yhtiön laitteilla vaiko ihan kunnon UG studarilla. Kumpaa tarkotit?:)

• Flowmaster101
        FlowteacherFORu kirjoitti:

Joo tarkoitat tuolla toisella monolla varmaanin hifiä? Se kävis ainakin järkiin:p no se vähä riippuu onks se musa tehty jossain helvetin mainstream paskaa tuottavan yhtiön laitteilla vaiko ihan kunnon UG studarilla. Kumpaa tarkotit?:)

Joo siis tarkotin hifii. Eli HIFI sori:DD

• Natsimakeiskeejälleen
        Flowmaster101 kirjoitti:

Joo siis tarkotin hifii. Eli HIFI sori:DD

Vitun ug-nörtit menkää vittuun!

• Bulisi
        Natsimakeiskeejälleen kirjoitti:

Vitun ug-nörtit menkää vittuun!

Jep, yhdyn natsimakeen. Alkaa vituttaa tollane vinyylisoittimen nussiminen! Murr ärr! :@

• Anonyymi

Tänx jäbät. Kesti aika kauan huomaa 😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6354
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1806
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1464
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1064
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    Aihe