te konemusiikin kuuntelijat seuraatte?
Itse kuuntelen DJ Orionin livelähetystä YleX kanavalta perjantaisin. Eka tunti on sekalaista konemusiikkia suomalaisen DJ Orionin juontamana ja toisella tunnilla kuullaan XmiX. Tää XmiX on jonkun tunnetun DJn mixaama ~55min mittainen mixaus. Tietenkin aina ennen mixiä kuullaan mixin tekijän haastattelu, eli puolivälissä lähetystä.
Viime pe (8.4) XmiXin teki maailman kovin naisDJ, Claudia Cazacu ja oli muuten törkeen hyvä mixi! Varmasti tykästytte kyseiseen mixiin, jos vain tykkäätte siitä musiikkityylistä.
Sitten tulee ladattua Solarstonen ja Gareth Emeryn podcasteja, mutta niistä en mitää osaa kertoa kun vasta pari lähetystä kuullut. Taino, hyvää musiikkia ainakin.
Menee tuo jo vähän mainostamisen puolelle, mutta kotimaiselle deejille on kiva antaa tukea, ja todella tykkään jakaa iloni sekä suloni =)
http://ylex.yle.fi/ylex-areena/play/1333746948858
Tykkään mixeistä koska uusi jakso viikon välein ja soitto on monipuolista.
Mites teillä muilla?
Mitä radio-ohjelmia
vireeniä :)
0
67
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151273Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95989
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106909
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20674- 67604
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597