te konemusiikin kuuntelijat seuraatte?
Itse kuuntelen DJ Orionin livelähetystä YleX kanavalta perjantaisin. Eka tunti on sekalaista konemusiikkia suomalaisen DJ Orionin juontamana ja toisella tunnilla kuullaan XmiX. Tää XmiX on jonkun tunnetun DJn mixaama ~55min mittainen mixaus. Tietenkin aina ennen mixiä kuullaan mixin tekijän haastattelu, eli puolivälissä lähetystä.
Viime pe (8.4) XmiXin teki maailman kovin naisDJ, Claudia Cazacu ja oli muuten törkeen hyvä mixi! Varmasti tykästytte kyseiseen mixiin, jos vain tykkäätte siitä musiikkityylistä.
Sitten tulee ladattua Solarstonen ja Gareth Emeryn podcasteja, mutta niistä en mitää osaa kertoa kun vasta pari lähetystä kuullut. Taino, hyvää musiikkia ainakin.
Menee tuo jo vähän mainostamisen puolelle, mutta kotimaiselle deejille on kiva antaa tukea, ja todella tykkään jakaa iloni sekä suloni =)
http://ylex.yle.fi/ylex-areena/play/1333746948858
Tykkään mixeistä koska uusi jakso viikon välein ja soitto on monipuolista.
Mites teillä muilla?
Mitä radio-ohjelmia
vireeniä :)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818