Tiedän muutaman nuoren parin joissa mies on suhkot normaalinnäköinen ja nainen helkkarin ruma ja pyöreä. Ihmetyttää miten joku voi seurustella ruman ihmisen kanssa vaikka vois saada paremmankin näköisen? Sisäisesti nämä ihan varmasti onkin ihania ihmisiä mutta ei se riitä. Itse omasta kokemuksesta, ne voi olla sängyssä parmpia löllöjä kuin laihat ja hyvännäköiset. Nykyisin kun tutustun näihin rumiin ja lihaviin naisiin, ne selvästi yrittää iskeä mutta mun on pakko torjuttava ne. Enkä edes yritä koska se loppuu sit jossain vaiheessa. Naisen pitää olla jollain tapaa myös seksuaalisesti haluttava että saa seisokin pelkästä kosketuksesta.
Suuseksiä en ole harrastanut laihojen kanssa. Siitä plussat rumille ja lihaville.
Ja ulkonäkö ei ole tärkeä, kunhan on vähintään normaalinnäköinen ja kokoinen ja luonne hyvä niin avot.
läskin kanssa
12
181
Vastaukset
- soke-us
On sanonta, että rakastumiseen tarvitaan epätoivoa.
Tämä voi myös selittää sen, että kurpille alkaa kelpaamaan AT-mies kun ovat ensin nuoruutensa nussineet pelimiesten kanssa, - pari suhteellista
No ehkä tossa tiivistyy se parisuhdemarkkinoiden käytännön ydin, eli lihava ja vähemmänkin täydellinen nainen löytää aina miehen, mutta tavallisennäköiselle normaalivartaloiselle miehelle naisen löytäminen on oikea haaste ja toteutuessaan onnenpotku.
Se on jännä kapine se p***u. Se tekee naisesta käytännössä lähes aina MIESTÄ TASOKKAAMMAN. Katselkaapa kadulla ympärillenne. On ennemmin poikkeus kuin sääntö, että sillä lyhyellä persjalkaisella tasapaksulla pyöreänaamaisella naisella on aivan tavallinen kunnostaan huolta pitävän näköinen eikä välttämättä edes lainkaan ruma mies.- ,....,
Olen kuullut naisia joskus väitettävän peniskateiksi mutta ainakin tällä palstalla on monta pillukadetta poikaa.
- Vaikka mulla on p...
"eli lihava ja vähemmänkin täydellinen nainen löytää aina miehen"
Minkähän takia mä sitten oon vieläkin yksin...?
- elämä on
Läskille naiselle ei kelpaa läski mies.Sen takia läskit ämmät yrittää niitä komeakroppaisia normaali painoisia miehiä.
- Naaraslaiskiainen
OLEN YLIPAINOINEN NAINEN JA PIDÄN OIKEASTI YLIPAINOISESTA TAI NORMAALIPAINOISESTA MIEHESTÄ.
Missä kulkee läskiyden raja? Sen jokainen tietää itse. Veikkaan ettei ylipainon takia jätetä toista jos muuten pitää. Tai jos muuten miellyttää niin läskiys ei ole este vaan ehkä vain hidaste.
- niin se vain on
"Ihmetyttää miten joku voi seurustella ruman ihmisen kanssa vaikka vois saada paremmankin näköisen?"
Miehillä normaalinäköisyys tai edes hyvännäköisyys ei välttämättä riitä naisille, jos mies sattuu olemaan ujo, epävarma tai jotain muuta vastaavaa ja silloin joutuu tyytymään omaan käteen tai lihavaan naiseen.
Lihavat naiset usein metsästävät tällaisia ujoja epätoivoisia miehiä, kun se on heille ainoa tapa saada ok näköinen mies.- Naaraslaiskiainen
Höpö höpö! Lihavat naiset metsästävät epätoivoisia miehiä? Höpö höpö!
Joskus oma käsi on parempi kuin epäsopiva kumppani.
- CC__
niin se vain on nimimerkillä.......
Lihavat naiset usein metsästävät tällaisia ujoja epätoivoisia miehiä, kun se on heille ainoa tapa saada ok näköinen mies.
Suoraan omasta elämästäni......paitsi että en ollut epätoivoinen.
Ja sit jos mies jättää tämmösen paksukaisen niinkuin minä tein, niin hirvee haloo, itkuu miks miks, ja sanoin suoraankin että kaipaan "pienempää" naista. Välit poikki mutta minkäs teet. Jokaisella oma maku. enää en lihaviin koske.- arvo aleni vieläkin
Nussitko tämän lihavuuden käytetyksi?
- iiilkimys
On hyvä että on vara valita. Suositut saavat ja huonoimmat jäävät ilman. Onneksi omavaraisuutta olemassa kun ei muuta.
- Yksinkertaista|
"Ihmetyttää miten joku voi seurustella ruman ihmisen kanssa vaikka vois saada paremmankin näköisen? .............. Naisen pitää olla jollain tapaa myös seksuaalisesti haluttava että saa seisokin pelkästä kosketuksesta........."
Ehkä se vain toisilla otaa paremmin eteen, joten eivät tarvitse "mallia" tai edes sitä kosketusta... Tämä on mitä todennäköisin selitys; eli he kyllä saavat tyydytyksen sen ns. rumemman ja pyöreämmänkin kanssa, joten ei heillä ole mitään syytä vaihtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114