Moniko tätä harrastaa?
Seksi exän kanssa oli ja on edelleen mahtavaa, vaikka molemmat olemme uudessa suhteessa.
Nykyisen kumppanin kanssa seksi ei ole koskaan ollut näin hyvää. Exän kanssa taas ei voi elää.
Sexi exän kanssa
9
358
Vastaukset
- Got it???
Piiri pieni pyörii lapset siinä hyörii-...
- Mietihän nyt
Kaikki yleensä käy lohtuseksillä exän kanssa mutta harvat enään siinä vaiheessa kun on uusi kumppani. Et voi tutustua uuden kumppanisi seksuaalisuuteen jos häärät se vanhan ja tutun kanssa. Siksi hääräätkin kun se tietää ne sun juttusi mutta toinen ei voi oppia tietään jos et keskity nyt siihen. Vielä vähemmän sinä annat itsestäsi hänelle. Sitäkö sinä haluat? Elää suhteessa ihmisen kanssa josta ei voi tulla hyvää seksikumppania kun et anna sitä mahdollisuutta. Se johtuu susta jos se ei ole yhtä hyvää ei siitä sun kumppanistasi. Jatka samaan malliin niin ei siitä tulekkaan.
- eipä yleistetä
Säkin yleistät, että kaikki käy. Mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että eksän kanssa harrastaisin seksiä ja ihmettelen, miten joku siihen pystyy. Eksät on eksiä ja siihen on syynsä, miksi eksiä ovat. Mä ainakin olen saanut eron jälkeen paljon parempaa seksiä kuin mitä eksän kanssa oli. Suorastaan yököttää, kun ihmiset kyselee, et kai sä vielä panolla eksäs luona käyt. En käy.
Ap tekee tosi väärin uutta puolisoaan kohtaan. Mun mielestä noissa tilanteissa ei ole eroa käsitelty loppuun asti eikä tuolla menolla koskaan pääse siitä eksästä irti. - JUUjuu..
eipä yleistetä kirjoitti:
Säkin yleistät, että kaikki käy. Mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että eksän kanssa harrastaisin seksiä ja ihmettelen, miten joku siihen pystyy. Eksät on eksiä ja siihen on syynsä, miksi eksiä ovat. Mä ainakin olen saanut eron jälkeen paljon parempaa seksiä kuin mitä eksän kanssa oli. Suorastaan yököttää, kun ihmiset kyselee, et kai sä vielä panolla eksäs luona käyt. En käy.
Ap tekee tosi väärin uutta puolisoaan kohtaan. Mun mielestä noissa tilanteissa ei ole eroa käsitelty loppuun asti eikä tuolla menolla koskaan pääse siitä eksästä irti.usein näin on mutta poikkeuksia tietysti löytyy. Siksi yleistys. Moni pitkästä suhteesta eroa tekevä harrastaa seksiä exän kanssa ennenkuin saa repäistyä itsensä irti. Ihan normaalia.
- ei siitä kiinni
jaa. minulla oli exä jonka kanssa seksi oli aivan mahtavaa. se vain sujui meidän välillä. se oli parempaa kuin kenenkään muun kanssa koskaan. seuraavan naisen kanssa seksi ei vaan sujunut samalla tavalla. ja kyse ei todellakaan ollut kiinni siitä ettenkö olisi antanut mahdollisuutta. yritin kaikkeni tehdäkseni hänen olonsa rennoksi ja innostuneeksi. mutta ei, kaikki oli vaivaannuttavaa ja väkinäistä. himo ja kemiat oli kaukana.
- tosi hienoo
Pettäminen on kansantauti eikä siihen ole lääkettä. Rehellisyys on vissiin ihan tuntematon käsite kumppanille.
- viivimaria
Sexiä exän kanssa, ei onnistuisi minulta, en edes tänään ymmärrä mikä minut sai olemaan hänen kanssaan silloin ennen .
Niitä tunteita häneen ei ole , eikä olisi vaikka hän olisi viimeinen mies maan päällä.
Joten kun erotaan niin mitä siinä sitten on vialla että pitää vielä ylläpitää vanhaa siinä sivulla ? - marjaK
En ainakaan minä! Ei tulisi mieleenkään. Tai oikeastaan ällöttää ajatuskin.
- usko(ma)tonta
Tunnustan. Olemme harrastaneet seksiä exän kanssa säännöllisesti siitä lähtien kun erosimme. Uudet suhteet ei ole sitä estäneet. Se on vain parasta mitä olen koskaan saanut, emme halua lopettaa. Hyvä seksi on elämän suola. Kaikki olisi paljon laimeampaa ja ankeampaa ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735