Erosimme 1,5 vuotta sitten, kun exä löysi uuden. Meillä on yhteinen lapsi ja hänen takiaan olemme tekemisissä. Hänellä on minun jälkeeni nyt menossa jo toinen suhde, joka on vähän on/off. Viime kesänä yksissä juhlissa tapasimme, juttelimme niitä näitä ja seuraavana päivänä krapuloissamme eksyttiin samaa sänkyyn. Sen jälkeen ei ole muuta kanssakäymistä ollut kuin lapsen tapaamiset. Silloin exän nykyinen suhde oli off. Exä palasi tuolloin yhteen puolisonsa kanssa. Nyt taannoin ex soitti humalassa ja oli riidellyt puolisonsa kanssa. Hän tuli luokseni sinä iltana ja katui eroamme, syytti exäänsä meidän parisuhteen tuhoamisesta. Hän sanoi että jos sanon että haluan hänet takaisin, hän tulisi heti. En myöskään hänen sanojen mukaan olisi koskaan pettänyt häntä, niinkuin nyk. puoliso tekee tai ainakin antaa ymmärtää. Hän vannoi rakkauttaan ja tulisi aina rakastamaan minua ja kunnioittamaan. Pyysin häntä palamaan selvänä takaisin ja puhumaan jos oli paha olla. Hän tuli, muttei oikein puhunut mitään ja tokaisi että nyt on uuden kanssa vähän huonot ajat. Sen koommin emme ole asiasta puhuneet. Nyt vain en käsitä mikä saa ihmiset soittamaan exilleen rakkaudentunnustuksia, nyt kun se on omalle kohdalle sattunut. Hämmentävä fiilis kertakaikkiaan. On minulla jotain tunteita häntä kohtaan, ainut että olen pettynyt häneen sen takia mitä hän minulle teki. Jätti perheen ja hyppäsi toisen matkaan, kun perhe-elämä oli hänen mukaan tylsää ja nyt kännissä tahtoisi palata takaisin. Mitä tässä ajatusten kanssa. Onko muilla vastaavaa kokemusta ja kuinka on käynyt?
Kertokaas mielipide janottaako exää?
2
329
Vastaukset
- samaa menoa
Jep. Kylläpä on kovinkin tuttu kuvio.
Mekin oltiin erossa 1,5vuotta. Mies otti uuden muijan kaks viikkoo eron jälkeen. Kännipäissään tuli mun luo kertomaan miten paljon kaipaa mua ja lapsia, että tahtoo perheensä takasin.
Selvinpäin ei koskaan edes ottanut yhteyttä sen vertaa että ois lapsia nähnyt.
Aikani jaksoin tota touhua katella, kunnes tein ratkasun että vaihdan asuinpaikkaa. Muutin lasten kanssa toiselle paikkakunnalle, ja kas! Exäpä haluaa muuttaa myös ja yrittää seurustelua uudestaan.
Nyttemmin se on kuultu selvästä suusta useaan otteeseen. Mies on ollut lasten kanssa ja mullekin hyvä.
Ilmeisestikin siis tosiaan haluaisi yrittää uudestaan, vaikken ihan varma siitä vielä olekaan.
Itse olen erittäinkin epävarma, kannattaako sitä suhdetta enää yrittää. Kuitenkin 1,5vuotta erossa on pitkä aika, ja siitä ajasta yli vuoden mä tosissaan kävin eroa läpi, ei meinaan ollut helpointa aikaa.
Pelottaa, et nyt jos aletaan uudestaa seurustelemaan, ja mies tekeekin taas samat temput kun aikoinaan, sit ollaan taas eron edessä, ja minähän se olen johon sattuu.
En tiedä..... vaikeita juttuja... Ja mun on kyllä jonkun ammatti-ihmisen kanssa käytävä keskustelemassa. Tää on liian iso päätös mulle itelleni tehtäväks ilman että saan jonkun kanssa keskustella ensin. - anteeksi ei saa
Täällä samoin. erostamme on vuosia mutta ex on viimisen viikon aikana soitellut useamman kerran. Tapasimme aivan vahingossa viikko sitten baarissa. Hänellä oli nyxä mukana mutta hänen silmät vaelteli silmiini vaikka kuinka yritin väistää niin aina vain.Ystänänikin huomasitvat tuon, joten poistuimme paikalta. . Maanantaina tuli ensimmäien puhelu, kyseli vointiani, esitti että tavattas. En suostunut. Keskiviikkona taas, kertoi olevansa pettynyt uuteen elämäänsä ja kaipaavansa sitä mitä meillä oli. Kieltäydyin silloinkin tapaamisesta. Olen niin vihainen ja katkera petoksensa vuoksi että en todellakaan ole helpponakki hänelle.
Hän soitteli muutman kerran vuosi sittenkin mutta se jäi sikseen kun en suostunut tapaamaan.
Eilen sain SMS:n jossa luki, että "ei voi ymmärtää miten onkin ollut niin tollo että jätti minut". Numero josta viesti tuli ei ole hänen. On kai hankkinut predbadin.
En edeleenkään ole vastannut enkä suostunut mihinkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872