sitä vaan tulin sanomaan että minulla on isompi palkka kuin monilla teistä jotka tämän luette. sain vielä palkankorotuksen. vuosipalkkani on noin 48000 euroa.
Palkkani on isompi kuin teillä
10
222
Vastaukset
- latva laho
Good for u.
- maaseudulla pärjää
Ei tuolla tulis toimeen Pk-seudulla... En ainakaan minä vaikka vaimo tienaa "vain" tuon verran ja minä kannan päävastuun tuloista.
- onneksi olkoon..
Mahtaa olla p*ska työpaikka jos palkka on ainut kehunaihe :D
- lastentarha?
Joo, mutta mullapa on pitempi tukka kun sulla, 85 cm!
- fralmar
Inssi ja liksa vain 48 tonnia vuodessa ???
Voi lapsi hyvä, sinua on huijattu:)))))))))) - Aliarvostettu inssi
No, on se ainakin isompi kuin minun palkkani.
- toiset tienaa
Jumatsukka, hyvin menee. Mäkin oon inssi mut saan vaan peruspäivärahan.
- vehje-veijo
tienaan 15000e/v mutta mun muna on 24cm pitkä.
Mä voin koska vain vaihtaa alaa ja tienata enemmän, voitko sinä tehdä jotain vehkeillesi? ;) - Palkanmaksaja
Aivan liikaa maksavat
- teuvoseittemävee
hei mun nimi on teuvo, oon 7v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346173- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514477- 543996
- 803983
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309