En löytänyt tälle asialle sopivaa palstaa joten päätin tänne kirjottaa..
Mitäs mieltä olette asiasta kun olen nyt 7vkolla raskaana ja hartiat on aivan jumissa, väsyttää kokoajan, tekee hirveästi pahaa aamusta iltaa, ruoka ei maistu, vehkeestä tulee pyyhkiessä limaista ruskeaa vuotoa, tuntuu että sieltä olisi kokoajan tulossa jotain ulos ja alavatsaan oikealle puolelle sattuu, varsinkin jos olen vessassa isolla asialla niin ihan kuin joku puukkoa pyörittäisi vatsassani. Kerroin th asiasta ja kysyin voiko olla ulk.puol raskaus sanoi vaan että normaalia raskaana olevalle kun kohtu kasvaa jne.. En nyt oikein jaksaisi uskoa.. enpä kyllä tosin lääkärikään ole.. Kiitos jo etukäteen jos joku viittii vastata :)
kohdun ulkopuolinenko ??
5
97
Vastaukset
Ei kuulosta kohdun ulkopuoliselta raskaudelta, etenkin jos jo rv 7 menossa. Ainut tuossa kummastuttaa on jatkuva vuoto, joka ei ole normaalia. Tosin ruskehtava vuoto ei ole niin paha kuin punainen, joka viittaisi mahdolliseen keskenmenoon.
- Tajuatko ?
Mene lääkäriin.
Älä hyvä ihminen tuollaisissa asioissa kysele netistä neuvoja! Nyt otat yhteyttä päivystykseen!
- jännittynyt
Selvä, kiitoksia.. etsiessäni asiasta netistä tietoa törmäsin erääseen paikkaan jossa luki näin:
Kohdunulkoiseen raskauteen liittyvä kipu voi alkaa jo tyypillisesti 7.–9. raskausviikoilla, eikä ollut mikään wikipedia vaan ihan kunnon lääkäri sivu.. Ja tietysti olisin mennyt lääkäriin aikaisemmin mutta torstaina oli oman neuvolan lääkärillä joka sanoi että kuuluu raskauteen ettei varmaan ole mitään vakavaa, mutta täytyypi sitten alkaa asiasta ottamaan selvää. Kiitoksia vastanneille. - 2X kärsiny,
Mene pikaiseti lääkäriin. Mulle sanottiin kans et normaalia alkuraskauden kipua , Paskan marjat. Ei ikinä oo vatsa ollu sillai kipeä kun olen ollut normaalisti raskaana (3kertaa) Kokenu 2 ulkopuolista raskautta. Vakava asia, mene lääkäriin ettet joudu niin pitkälle kun minä jouduin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754