Venäjän ortodoksisella kirkolla on maailmasta paljon

vielä opittavaa

Torstaina sattui tiettävästi ensimmäinen kerta, kun Pietarin viranomaiset käyttivät kiisteltyä homolakia, joka kieltää homoseksuaalisuutta koskevan tiedon levittämisen alaikäisille.

Pietarin poliisi pidätti aktivistit sen jälkeen, kun nämä olivat kannatelleet Pietarin keskustassa "Homo on normaali" -kylttiä. Pidätetyille miehille langetettiin helmikuun lopussa voimaan tulleen homolain ankarimmat mahdolliset sakot eli noin 12 800 euroa.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/04/quothomo_on_normaaliquot_-kyltti_johti_pidatyksiin_venajalla_3392685.html

Nyt meidän pitää vain toivoa, että Venäjän ortodoksinen kirkko ei ota kantaa valtiovallan puolesta ja vaadi ankaria rangaistuksia näin järjettömästä asiasta.

Pelkään kuitenkin, että on vain ajan kysymys, kun joku pietarilainen piispa käyttää tulenkatkuisen puheenvuoron homoja vastaan ja ylistää samalla Putinin hallintoa Jumalan lahjaksi Venäjän maalle.

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUS!

Taasko olet homojulistuksia täällä kirjoittelemassa? Mene omalle homopalstallesi!

• unohtakaa pelkonne

Voisiteko edes hetkeksi unohtaa homouden pelkonne. Venäjän kirkon korruptoituneisuudestahan tässä ollaan nyt huolissaan. Neuvostosysteemistä vapautunut Kirkko on tietenkin entisten neukkujen hoidossa, mutta ei sen tarvitse silti veljeillä KGB:n kanssa. Missä on universaali kristillisyys ja lähimmäisenrakkaus, jota Kristus opetti.

• Arvuuttelen...
        unohtakaa pelkonne kirjoitti:

Voisiteko edes hetkeksi unohtaa homouden pelkonne. Venäjän kirkon korruptoituneisuudestahan tässä ollaan nyt huolissaan. Neuvostosysteemistä vapautunut Kirkko on tietenkin entisten neukkujen hoidossa, mutta ei sen tarvitse silti veljeillä KGB:n kanssa. Missä on universaali kristillisyys ja lähimmäisenrakkaus, jota Kristus opetti.

Oletko näitä yhteysmiehiä, vaiko kenties karjalanpalauttajia?

• Mahdollisesti arvaus
        Arvuuttelen... kirjoitti:

Oletko näitä yhteysmiehiä, vaiko kenties karjalanpalauttajia?

Onhan todella mielenkiintoista saada tietoon, mihin arvoisa nimimerkki Arvuuttelen... joskus lähitulevaisuudessa päätyy. Mahdollisesti arvaus muuttuu silloin välittömästi aivan oikeaksi totuudeksi?

• syntinen piruparka.

Älähän hättäile, eikö tälle palstalle saa kirjoittaa muut kuin synnittömät? Sinähän tietysti olet niitä harvoja.

Minä olen melko paha tapaus, täysin toivoton, jopa palveluksen aikana varsinkin nuorempana alkoi tehdä mieli...

• ISOISÄ Panoleum

Voi pyhät saapikkaat kun kohta teität täytyypi erotalla...Meillä kun ei saa normiseksejä harrastella!

(PS olnekohan ollut liikaa Laplandiassa?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe