Itse ajan vanhalla bensamesellä,joka toimii hyvin. Pakollinen liikennevakuutus 70% ale bonus vakuutuksessa,sitten se ajoneuvovero ,reilu 100€ vuosi. Katsastuksesta kerrasta leima ja riittää kun lisää bensaa tankkiin,ei ole kenenkään velkavanki autostaan,eikä pakoteta ottamaan kalliita täyskaskoja. Jos sen itse kolaroin,tai tulee kalliimpi remontti,niin romurit ostaa mielellään. Sitten vaan sopiva raha summa taskuun ja ostoksille, leimattuja tai helposti leimattavia halpoja autoja on pilvin pimein tarjolla,millä ajaa taas kauan paikasta A paikkaan B,jne.
Vanha auto halvin ylläpitää
12
597
Vastaukset
- 7y38u
Ei kuule Espoossa millään kykene tuohon -- naapurit ei sano päivää jos ei ole rahoitusyhtiön farmari-Volvoa alla. Ei sitä itsetunto millään kestä ajaa autolla johon oikeesti olisi varaa.
- Kun naapurillakin on
Velkaset pelit on kalliita ylläpitää ja eihän niitä saa edes itse peukaloida.
- BMW 525tds -94
Totta puhut, kerrankin joku järkevä henkilö sanoo totuuden. Auto-ala, myyjät ja kansanedustajat väittävät muuta voiton toivossa. Uusi auto lyhennyksineen ja kallineen ulkopuolisen remontteineen syövät tilistä ison osan. Asia olisi erikseen, jos rahaa olisi niin ettei paskalle taipuisi.
- shurtygo
Mul on 12v primera, halpa sekin on pitää luotettava auto. On vaan pikkuisen tuurissaan että milloin vanhaan autoon tulee joku kalliimpi vika. Kaikissa autoissa on vikoja, joka muuta väitää on valehtelija.
- Ei koskaan enään
Kallis auto hankittuna velkarahalla=maksaisi kuollutta hevosta.
- Tosi on
Toki jos on tilat ja aikaa puuhastella itse.
- turbomiäs..
tietty, jos ei edes osaa kaivata / tietää paremmasta. Vanhalla autonrämällä päässee paikasta a, paikkaan b, ja kenties vielä takaisinkin. Uudemmissa autoissa ajomukavuutta parantavia ominaisuuksia ( tehokkaat ja vääntävät moottorit, 6-vaihteiset vaihdelaatikot , automaaatti-ilmastointi, ohjaustehostin, sähköikkunat, cruise control, sähköikkunat ym... ). Jokainen ajaa sillä mihin on varaa. Näinhän sen pitäisi olla. Velkavetoista autoa en kannata. Itse ostin käteisellä uuden. Pari kk sitten. Maksoi varusteineen 350000 euroa. Ja hinta pompsahti1700 euroa, nyt 1.4. Auto siis nyt arvokkaampi.
- turbomiäs.
turbomiäs.. kirjoitti:
tietty, jos ei edes osaa kaivata / tietää paremmasta. Vanhalla autonrämällä päässee paikasta a, paikkaan b, ja kenties vielä takaisinkin. Uudemmissa autoissa ajomukavuutta parantavia ominaisuuksia ( tehokkaat ja vääntävät moottorit, 6-vaihteiset vaihdelaatikot , automaaatti-ilmastointi, ohjaustehostin, sähköikkunat, cruise control, sähköikkunat ym... ). Jokainen ajaa sillä mihin on varaa. Näinhän sen pitäisi olla. Velkavetoista autoa en kannata. Itse ostin käteisellä uuden. Pari kk sitten. Maksoi varusteineen 350000 euroa. Ja hinta pompsahti1700 euroa, nyt 1.4. Auto siis nyt arvokkaampi.
siis ei sentäs 350000 euroa, vain 35000euroa,
- Rahalla saa ja
turbomiäs.. kirjoitti:
Osalle riittää se halpuus.
Uutta on itsekkin ostettuna käteisellä, nuorempana ostettiin käteisellä ei niin uusia autoja ja siihen aikaan varusteet olivat kehnoja paremmissakin autoissa.
- Karvaooppeli..
Ja kaikista autoista tulee vanhana OOPPELEITA.
- säästän paljon
Onneksi asun autoverottomassa maassa, joten täällä on kaikki autot halpoja, kuten käyttömaksutkin ja polttoaine halvempia kuin Suomessa.
Halvalla saan huippukuntoisen, turvallisen auton.- vanha Suomi-paska
Samalla rahalla Suomessa hankkii Jeesuksen vanhan, kun muualla vanhan. Tai vastaavasti vanhan Suomessa ja muualla uudehkon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954