Olen tapailut erästä miestä muutaman kuukauden. Asumme eripaikkakunnilla, mutta matka ei ole ollut este koska se ei ole kovin pitkä. Olemme tavanneet noin 1-2 kertaa viikossa.
Yhteyden ottomme alkoi minun aloitteesta viettomasti :) koska en tienyt seurusteleeko hän. Mutta hän sitten ehdotti tapaamista. Kävimme ulkona, kyläilemme toisillamme ja rupesimme viettää viikonloppuja yhdessä.
Kun olemme yhdessä tunnen että hän tykkää ja pitää minusta. Ja hän on sanonnut sen myös minulle kerran. Mutta minä olen kertonut tunteeni useammin. Olen monesti meinannut kysyä, että missä me mennää tässä meidän jutussa. Mutta sitten tulee tunne että pian säikytän hänet. Hän on kyllä sanonnut että haluaa edetä rauhallisesti hänen elämässä tapahtuneista pettymyksistä johtuen.
Välillä mietin et uskallanko soittaa hänelle tai viestittää, etten häiritse. Odotan et huomenna soitan, että on tarpeeksi kulunut aikaa etten ole liian hyökkäävä.
Tunnen itseni aivan teiniksi, kun olo on niin epävarma.
Joku mättää, mutta mikä? onko se sittekin välimatka? mutta kun sen takia ei ole koskaan tapaamisemme peruuntunut.
Haluan huutaa kaikille ja varsinkin hänelle, että RAKASTAN !!!!!
Aina kun olemme yhdessä kaikki toimii paitsi se etten tiedä mikä meidän suhteen laatu on. Kysynkö? vai saanko sillä vaan hänet juoksemaan karkuun vai annanko hänelle aikaa? On minullakin ollut elämässä pettymyksiä, mutta haluan elää ja olla onnellinen ja haluan hänet.
epävarma
8
346
Vastaukset
- m45v
Samoin kävi mulle samassa kaupungissa asuvan kanssa. Suhteen piti olla kevyttä tapailua. Mutta toisin kävi.
Kun viimeksi olimme yhdessä mietin suhteen laatua. Itsekseni. Ja se kai vaikutti häneen, luuli kai etten enää viihdy hänen seurassaan. Ja sitten olikin jo liian myöhäistä, - säätäjät kiinni
Melko varmasti olet pelkkää ajanvietettä tälle miehelle. Hän saattaa aivan oikeasti pitää sinusta, mutta ei rakasta. Haku on edelleen päällä ja jäät, kuin nalli kalliolle, kun mies kohtaa sellaisen naisen, joka tuntuu heti "oikealta".
Alussa pieni epävarmuus on luonnollista ja pikkujuttujakin tulee ylianalysoitua. Mutta jos vielä kuukausienkin tapailun jälkeen tuntuu siltä, että pitää olla noin varovainen toisen kanssa, on jotain vinossa. Monesti ihminen havaitsee alitajuisesti toisen käyttäytymisen ristiriitaisuuden ja ihmettelee sitten itsekseen mikä mättää.
Mielestäni ainoa keino selvittää asia, on kysyä mitä mies haluaa tältä suhteelta oikeasti. Ja samalla tietenkin kertoa kuinka tosissasi olet. Jos hän juoksee sen jälkeen karkuun, niin suhteella tuskin olisikaan ollut mahdollista edetä seuraavaan vaiheeseen. Muutaman kuukauden tapailun jälkeen luulisi jo tietävän mitä haluaa.
Tuota hitaasti etenemistä käyttävät usein tekosyynä juuri sellaiset ihmiset, jotka eivät ole suhteen kanssa tosissaan. Sinun on nyt vain selvitettävä onko tällä kertaa näin.- kerkesin rakastua
Kiitos vastauksestasi. Nyt kerään rohkeuteni ja selvitän asian. Ja jatkan kevättä kaksin tai sitte yksin, jos selvyyttä ei tule. En halua enää elää epävarmuudessa.
- mies täällä
Kysy nyt ihmeessä et missä mennään et haluuko tapailla ihan vakituisesti ja seurustella. ei se niin vaikeeta voi olla ja ei sitten tarvii epävarmuudessa elää.
Tunnet, että hän tykkää; hän on sanonut tykkäävänsä - mitä tarkalleen ottaen vielä haluat hänen tekevän tai sanovan? Eikö juuri tuo ole seurustelua?
- Yksinen
Valitettavasti Simasuuneiti se ei ihan riitä että tykkää :( Mulle sanottiin niin viikko sitten, kaikki oli kunnossa ja sit tunteet miehellä muuttui, yks kaks, tais ahdistua siitä kun huomas et mäkin tykkäsin :)
- reilua pelia kaksin
epävarmuudessa eläminen on kaikkein pahinta. varsinkin jos huomaa että on käyttänyt ihan turhaan ihmiseen aikaansa. siinä mielessä on reilua kysyä ja saada vastaus. tässä maassa on ihan oikein traumatisoituneitakin ihmisiä ja silti he parantuakseen puhuvat asiat kuntoon. miehen tyyli kun on ollut pettymyksiä kuulostaa kyllä säätäjä pelimiehen puheilta . itselle ainakin juuri tuollaisilla vastauksilla vedätettiin kun etsittiin parempaa koko ajan.
- Yksinen
Sä oot mun kohtalotoveri. Mä vaan tokasin tekstiviestis et miten tää tuntuu niin ykspuoleiselta ja siitä se vyyhti lähti aukeemaan. Nyt ollaan pisteessä et mun pitäsi ruveta jokskuu panokaveriks :( Toivottavasti sun kohtalos tulee olee parempi kuin mun!! Mä pidän peukkuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928