Omistan maailman ihanimman besun, Annan (nimi muutettu). Anna asuu minun kodistani noin 300km päässä, enkä siksi nää häntä kovin usein. Viimeksi kun kävin Annalla, lähtiessäni pyysin häntä besukseni. Hän suostui. Myöhemmin minulle paljastui, että ennen kuin pyysin häntä besukseni, hänellä oli ollut ennestään bestis, Olivia (nimi muutettu). Anna kuitenkin sanoi minulle, että olen parempi bestis ja jätti Olivian siihen paikkaan. Sain myöhemmin tietää, että Anna tekstailee jatkuvasti Olivian kanssa, ja siksi Anna sanoi minulle, että siitä on tullut niin paljon laskua, ettei hän voi enään tekstailla minun kanssani. Suutuin siitä vähän, sillä Anna voi nähdä Oliviaa milloin tahansa, sillä he ovat samalla luokalla. Eräs toinen Annan kamu, johon myös minä olen tutustunut, kertoi minulle Facessa, että Anna on jatkuvasti Olivian kanssa, ja he ovat suunnilleen bestiksiä. Olimme tässä vaiheessa ehtineet sopia jo riitamme Annan kanssa, mutta nyt minua hämää se, haluaako Anna olla taas Olivian besu, ja jättää mut yksin. Muutenkin Anna sanoo minulle kokoajan kaikkia huonoja asioita musta; että vittuilen, haastan riitaa, haukun ja ylipäätään ärsytän jollain tavalla Annaa. Silti ihmettelen, miksi Anna haluaa edelleen olla minun besu. Mikä neuvoksi? Mitä voin tehdä, jotta saamme ikuisesti sovittua riitamme? Mitä nyt tekisit minun tilanteessani?
PS: En tiennyt mihin osioon laittaa, niin laitoin sitten tänne :)
Riita parhaan kaverin kanssa, apua tarvitaan!
säätäjä111
5
184
Vastaukset
- gsegfe
Kuulostaa siltä kuin teillä olisi joku vakavampikin suhde.
- säätäjä111
Kui? Vakava millä tavalla???!!!!
- jjjjjjjustihkuu
besu...ehkä kamalin teinisana ikinä...
- ihqudaa69 love<3
Anteeksi mutta mitä V*ttua sä sönkötät? Siis oletteko te pariskunta vai kavereita? Jos jälkimmäinen niin kasvakaa aikuisiksi, ikääkin jo sen verran että nuo lapselliset besuilut voisi jättää taakse.
- Nykyajan 10-vuotiaat
"Pyysin sitä mun besuks mut nyt se pettää mua!!"
Aikamoinen vaimo sulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145