Hei vaimo!

kiitti lainasta

Mulla ei oo ollu nyt pitkilleen aikaa kirjotella sulle, mut kysypä mieheltäs missä se oli pitkänä perjantaina. Mä nimittäin nautin pitkää ja paksua ja monta kertaa. Ettei vaan ois ollu "pilkillä", mut kalat meni pilkkikaverin kissalle. Sulla on hyvä mies, sitä on kiva lainata.

20

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea sitä...

Toivottavasti tämän viestin kirjoittaminen toi sinulle paljon hyvää mieltä ja sai itsetuntosi vallan nousemaan pilviin.

• vaimo

Et kai sä luule olevasi ainoa joka sitä miestä lainaa.

• not the only one

Kysypä siltä mieheltä, kun seuraavan kerran sitä näet, että kenen luota se sinne sun luokse tuli. Ja kenen luokse menee seuraavaksi!

• Ei kalamiehen muija

Säälittävää pikkukakkosen katkeraa uhoa. Taitaisit kuitenkin ottaa mieluummin omaksesi kuin tyytyä jämiin. Helpommin vaan sanottu kuin tehty.

• kielenhuoltoa

po. pitkänäperjantaina

Ikävä homma tuo pilkkireissu. Siinä avannon äärellä sinulla olisi ollut hyvää aikaa kertoa miehelle, mitä on aito onni. Se ei ole niinkään noin konkreettista, vaan jotain muuta. Mutta taisi molempi pilkkijä olla aika hukassa.

• rva69

Jaa. Ei se sitten ollu meidän Einari, jos sillä oli pitkä ja paksu, sekä toimikin monta kertaa. ( Tai sitten et vaan edes tiedä, millainen vekotin on pitkä ja paksu. Tyydyt Einariin)

Voisit ihan hyvin ottaa sen sinne pilkkimään vappunakin?

• hmmmmmmmmmmmmmm

Miksi sinä tyydyt Einariin Rva69?

• Rva69

7500 €/kk

• mignonii
        Rva69 kirjoitti:

7500 €/kk

Heh... Voisiko täydellistä syytä paremmin ilmaista :D Einarihan on varsinainen pääsiäismuna.

• järkyttävää
        Rva69 kirjoitti:

7500 €/kk

Tarkoitat että myyt itseäsi kuin prostituoitu? En katselisi pettävää miestä vaikka tulisi 15 000 €/kk, en mistään hinnasta. Itsekunnioitukseni ja -arvostukseni ei ole kaupan.

• rva69
        järkyttävää kirjoitti:

Tarkoitat että myyt itseäsi kuin prostituoitu? En katselisi pettävää miestä vaikka tulisi 15 000 €/kk, en mistään hinnasta. Itsekunnioitukseni ja -arvostukseni ei ole kaupan.

En minä sitä viitsi vaihtaa, kun se nyt on lasten isä kumminkin ja toisaalta vaihtamalla voisi saada samanlaisen ja perseaukisemman. En enää usko näihin parisuhdejuttuihin, joten elänilman omantunnontuskia mukavasti ja kasvatan pesueeni. Einari maksaa ihan sovinnolla, koska tykkää perheestään ja haluaa pitää kulissinsa.

Se, mitä sinä katselet/et katsele, on sinun asiasi. Elämä opettaa pelaamaan kiltimmänkin ihmisen.

• en kehuis sinuna

Sitä miestä kyllä lainaa moni muukin. Kysy siltä, missä se oli silloin, kun sä yksinäsi purit pahaa mieltäsi tällä palstalla vaimoa ilkkumalla. Et ole ainoa, usko vaan. Se oli meillä.

• Kiitti lainasta

Kyllä minä tiedän, että sitä lainaa muutkin, enhän minä aina jouda sitä ottamaan. Enkä halua sitä elämääni tämän enempää, miksi ottaa koko lehmä, jos joskus tarvii lasin maitoa? Tarviin välillä hyvää seksiä, kun omalla miehellä ei lääkkeistä huolimatta seiso.

• :::::::::::

Jokin vaje varmaankin sinullakin on. Ei siitä sen enempää.

• kaunis ja sinkku

Huoran ja patjan itsekehu haisee!

• Lankaan menitte

Kivan pikku provon joku näpytellyt tänne aikansa kuluksi, ja tyhmät meni lankaan taas. Voi, voi tuota vaimojen tasoa, niin järjen kuin kielenkäytönkin saralla.

• kaunis ja sinkku

Kuinka te yleensäkin täälläö jaksatte leikkiä kuin pikkupennut?Naurattaa tää touhu kun sivusta seurailee.Tyrkyttäkää vaan itseänne vähän lisää äijille, helppo nakki on aina helppo..:)onneksi saan elää sivussa tuollaisesta likaisesta paska maailmasta missä kukaan ei voi uskoa kehenkään eikä varsinkaan luottaa...kevättä kaikille

• Lankaan menitte
        kaunis ja sinkku kirjoitti:

Kuinka te yleensäkin täälläö jaksatte leikkiä kuin pikkupennut?Naurattaa tää touhu kun sivusta seurailee.Tyrkyttäkää vaan itseänne vähän lisää äijille, helppo nakki on aina helppo..:)onneksi saan elää sivussa tuollaisesta likaisesta paska maailmasta missä kukaan ei voi uskoa kehenkään eikä varsinkaan luottaa...kevättä kaikille

Kuka tässä on tyrkyttänyt itseään kenellekään? En ainakaan minä... Sen sijaan muutamakin ukkomies on tosissaan yrittänyt tyrkyttää itseään minulle, mutta eivät ole siinä onnistuneet. Alunperin aloin tätä palstaa lukea juuri noiden miesten takia, sillä käytös ällötti minua sen verran, että tahdoin tietää mitä heidän päässään oikein liikkuu. No vastausta siihen ei tältä palstalta ole löytynyt, mutta vaimojen joukossa on paljon todella helposti höynäytettäviä ja tasottomia rääväsuita (ei kaikki tietenkään). Lienee vakka kantensa valinnut näissä tapauksissa... Roskaväkeä, mitä lienevät, niin vaimot kuin miehet. Itseäni jaksaa aina ihmetyttää, että näihin ihan selviin provoihin, jotka ovat luultavasti täysin ulkopuolisten kirjoittamia vastataan aina raivon vallassa ja ihan tosissaan. Kai se sitten on tärkeintä päästä vain esittelemään kirosana-arsenaaliaan, mikä on lähinnä säälittävää.

• joo o

Provo, ei kukaa halua pitkää ja paksua, sellainen sattuisi.

• Kiitti lainasta

Pitkä ja paksu on ihanaa. Provoa on kirjoittaa tänne, mutta itse tarina on tosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe