, voinko luottaa siihen, ettei feministi iske silmäänsä minuun? Kalju osoittaa, että on mies eikä mikkihiiri ja feministi ei siedä voimakastahtoista miestä.
Jos vedän kaljuksi
10
179
Vastaukset
Meitä antiseksistejä se ei ainakaan karkoita, sen hoitaa luonteesi.
- Pottakampausrunkkari
Eikös se panomieskalju nimenomaan vedä pillua puoleensa kuin paska kärpäsiä. Yökerhoissa ainakin pyörii laumoittain näitä panomieskaljupäitä, joillakin vielä panomiesaurinkolasit päässä siellä pimeässä. Eikös ne olekin niin iih iih ihanan itsevarmoja, kyllä nyt pimppa kostuu.
Pottakampausrunkkari kirjoitti:
Eikös se panomieskalju nimenomaan vedä pillua puoleensa kuin paska kärpäsiä. Yökerhoissa ainakin pyörii laumoittain näitä panomieskaljupäitä, joillakin vielä panomiesaurinkolasit päässä siellä pimeässä. Eikös ne olekin niin iih iih ihanan itsevarmoja, kyllä nyt pimppa kostuu.
Opettele lukemaan. Kalju kyllä sopii miehelle kuin miehelle, vaikkei mikään myyttinen panomies olisikaan.
- satoja rivissä
gloriana_demeter kirjoitti:
Opettele lukemaan. Kalju kyllä sopii miehelle kuin miehelle, vaikkei mikään myyttinen panomies olisikaan.
Ainakin näin miehen näkökulmasta inttipohjalta kaljun sopivuus kyllä riippuu aika paljon kallon muodosta.
- Pojat, hoi!
Pottakampausrunkkari kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämän palstan vinkupojilla on vielä tukka päässä? Sakset ja partakone esille ja käyttöön heti, eikä enää ikinä tarvitse valittaa puutetta!
- ei partaa pois
Pojat, hoi! kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämän palstan vinkupojilla on vielä tukka päässä? Sakset ja partakone esille ja käyttöön heti, eikä enää ikinä tarvitse valittaa puutetta!
Jos suomalaisella miehellä on käynyt niinkin hyvä tuuri, että parta kasvaa, niin sitä ei kyllä kannata pois ajaa. Peittää kuitenkin perinteistä suomalaista pyöreänaamaisuutta jonkin verran ja toisaalta myös vetoaa joihinkin naisiin. Tietysti karsii joitain naisia poiskin, mitä sileät posket ei ehkä koskaan tee. En ole ainakaan kuullut naisesta, joka sanoisi, ettei voi seurustella parrattoman kanssa.
- Pojat, hoi!
ei partaa pois kirjoitti:
Jos suomalaisella miehellä on käynyt niinkin hyvä tuuri, että parta kasvaa, niin sitä ei kyllä kannata pois ajaa. Peittää kuitenkin perinteistä suomalaista pyöreänaamaisuutta jonkin verran ja toisaalta myös vetoaa joihinkin naisiin. Tietysti karsii joitain naisia poiskin, mitä sileät posket ei ehkä koskaan tee. En ole ainakaan kuullut naisesta, joka sanoisi, ettei voi seurustella parrattoman kanssa.
Ajattelin, että ensin saksitaan pitemmät hiukset pois ja sitten partakoneella ajellaan loput.
Jos pitäisi valita täyspartaisen ja parrattoman miehen välillä, aika moni nainen valitsisi jälkimmäisen. Hyvin muotoiltu lyhyt parta onkin toinen juttu. Minä on kyllä yritettävä väkisin pitää hihitys kuulumattomissa, kun vastaan tulee nuorukainen, joka on muotoillut naamaansa kuvioita karvojaan ajelemalla. Ja varsinkin tuo pulleiden poskien naamioiminen rajaamalla ohutta viivaa leukapieliin on itkettävän hauska ilmiö.
Pääsääntöisesti kuitenkin mies itse on pääasia. Karvat voi aina kasvattaa ja karsia. - ei partaa pois
Pojat, hoi! kirjoitti:
Ajattelin, että ensin saksitaan pitemmät hiukset pois ja sitten partakoneella ajellaan loput.
Jos pitäisi valita täyspartaisen ja parrattoman miehen välillä, aika moni nainen valitsisi jälkimmäisen. Hyvin muotoiltu lyhyt parta onkin toinen juttu. Minä on kyllä yritettävä väkisin pitää hihitys kuulumattomissa, kun vastaan tulee nuorukainen, joka on muotoillut naamaansa kuvioita karvojaan ajelemalla. Ja varsinkin tuo pulleiden poskien naamioiminen rajaamalla ohutta viivaa leukapieliin on itkettävän hauska ilmiö.
Pääsääntöisesti kuitenkin mies itse on pääasia. Karvat voi aina kasvattaa ja karsia.Tuo partakone sekoitti (ja olen myös tyhmä). Itse käytän siis kotiparturilaitetta ja jos kiinnostaa saada kiiltäväksi, niin loput höylällä pois. Tuollaiset viiva- tai kuvioparrat on tosiaan vähän naurettavaa touhua. Ajattelin lähinnä tällaista tyyliä, jota suomalaiset eivät valitettavasti kovinkaan helposti pysty vetämään heikon parrankasvun takia: http://media.comicvine.com/uploads/0/77/377378-152758-obadiah-stane_super.jpg
- realismus
Kumman pään?
- ap
Kumman vain haluat, jumalattareni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862