Olen 14v poika, painan 60kiloa, olen 165cm ,mutta minulla on ns."pömppö maha", haluaisin eroon siitä ja olen alkanut käydä salilla puolitoista tuntia joka arkipäivä. Ehtisinköhän pömppö mahasta eroon kesän riparille? -kiitos jo etukäteen :)
Kuntosalilla kesäksi kuntoon?
1
<50
Vastaukset
- tuanoinniiiiin
Olet täysin normaalipainoinen, joten:
kiinnitä huomiota ravintoon - tuoko pientä pöhötystä esim. aspartaami-juomat tai valkoinen leipä ja pasta?
Oikaise ryhtisi. Katso peilistä, miten rinnan ylös nostaminen oikaisee pienen pömpän.
Nauti elämästä ja kesän riparista. Muutama sentti sinne tänne ei vaikuta mitään. Ethän itsekään katsele kavereita tai tyttöjä sentin tarkkuudella? Eivät hekään sinua.
Pää pystyyn ja ryhti kuntoon, voit unohtaa koko jutun!
Olet varmasti ihana nuori mies! Hymy ja silmien pilke komistaa vielä lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069