Homona olisi paljon helpompaa. Seuraa ja seksiä saisi helposti. Olen kokeillut, mutta se ei toiminut yhtään. Itse en tutenut mitään mihen kanssa eikä kaluni alkanut seisomaan vaikka mies imi sitä. Tulin siihen tuloskeen. että ei mahda mitään: olen täysin hetero. Harmittaa, sillä olisi paljon helpompaa olla homo kuin hetero, Naisten kanssa ei pääse edes treffeille ja jos joskus ihan vahingossa pääsee, saa heti pakit.
Haluaisin olla homo, mutta kun en ole
18
251
Vastaukset
- Naisasialuuseri.
Niinhän se on. Itsekin olin aikoinaan hyvin pettynyt homoseksiin ja varsinkin siihen kun en vain voinut nauttia siitä niin paljoa kuin olin toivonut. Mutta toki se homoseksi nyt parempaa on kuin olla kokonaan ilman. Onneksi homoille kelpaa hyvin panoksi myös tällaiset lyhyemmätkin (alle 170) miehet, niin ei tarvitse minunkaan koko elämää ilman seksiä olla. :)
- Kirjoita vaan
homo omalla nimimerkilläsi. Käyttämäsi nimimerkki on ihan täysin heteromies, joka ei pidä homoista.
- Naisasialooseri.
Kirjoita vaan kirjoitti:
homo omalla nimimerkilläsi. Käyttämäsi nimimerkki on ihan täysin heteromies, joka ei pidä homoista.
Tykkään vanhemmista komeista miehistä. Esim. Josh Brolin on yksi ihanteitani. Nuoret finninaamaiset pojankoltiaiset eivät säväytä.
- Suomalaiset naiset
ovat kyllä niin miesmäisiä ulkonäöltään ja käytöstavoiltaan, että seurusrtelu heidän kanssaan on aika lähellä suhdetta miehen kanssa.
- Sairasta!
Miksi joku haluaisin olla homo tai joku muu poikkeava?
- jjjjkugg
Tällä palstalla onkin kaikki niin normaaleja, että on varaa ivata poikkeavia.
- Anna homolle
persettä ja opettele nauttimaan siitä.
- Nio ei siitä
nauti jos ei ole homo
- suomipoika=15panema
Kuulut sille homolle joka sinut korkkasi, hänelle olet vielä puhdas. Meille muille olet likainen käytetty mies.
- Kunnian nainen
Samaa mieltä.
- 40 munan nainen
Totta!
- Suuri äiti
Aloittajan munat pitäisi laittaa ruuvipenkkiin ja rusentaa hitaasti milli kerrallaan.
- Miesasialooseri.
Ap:n kaltaiset mieshuorat pitäisi pakkonaittaa sille homolle joka hänet on korkannut.
- teen-lover-WOMAN
Naisille ei kelpaa käytetty yli-ikäinen kurppamies.
- Älytön haamu
teen-lover-WOMAN kirjoitti:
Naisille ei kelpaa käytetty yli-ikäinen kurppamies.
Rumalla miehellä ei tee mitään.
- 69696969696969696969
Päivän parhaat naurut, kiitos näistä!
- jokainen on vähän..
Sinäkin se olet vähän homo.
- faktat tiskiin
Kaikkea ei voi saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867