ja kaikkeen tekemiseen on samankaltainen, kuin kissalla sen kiertäessä kuumaa puuroa.
Tästähän seuraa se, että elämä on yhtä valmistautumista ja oikean hetken odotusta, jolloin hyökätä tekemisen kimppuun.
Mielessäni minä valmistelen ja valmistelen kutakin asiaa pitkään ja hartaasti, mutta asioissa on niin paljon sivujuonteita, että varsinainen työ ei pääse alkamaan lähes koskaan tai vasta pitkien ja hartaitten valmistelujen jälkeen. Pääasiassa nuo valmistelut tapahtuvat pään sisällä, joten ulkopuolisesta saattaa näyttää, kuin en tekisi mitään!
Monelle asialle käy niinkin, että se päätyy tekemättömien asioiden hautuumaalle, vaikka idea sinänsä olisi hyvä ja tavoiteltava.
Mitä tämä tällainen harras, rituaaleihin keskittynyt, elämä on?
Suhtautumiseni elämään
6
<50
Vastaukset
- sav
Elikkä pienikin tekeminen vaatii sellaiset toimenpiteet, kuin oltaisiin laukaisemassa rakettia kuuhun.
Jos on jotain pakollisia toimia, kuten kahvin juominen, jotka teen rutiininomaisesti, niin niitä käsitellään sitten pitkään ja hartaasti juomisen aikana ja vähän sen jälkeenkin. - Nasdaq
Ei ainakaan muistuta elämää sellaisena kuin minä sen näen. Itse makoilen pankolla ja nuolen käpäliäni.
Mou- sav
Ajatellaan vaikkapa jotain hyödykettä, jota tarvitsen. Tiedän osaavani valmistaa sen, mutta minä alan miettimään asiaa hyöty-haitta-ajankäyttö -aspektilla. Minä jotenkin haluan säästellä itseäni.
Jos joku pakottaa minut tekemään jotain normaalin aikataulun puitteissa, niin minä kyllä keksin virheet ja suutun. - Nasdaq
sav kirjoitti:
Ajatellaan vaikkapa jotain hyödykettä, jota tarvitsen. Tiedän osaavani valmistaa sen, mutta minä alan miettimään asiaa hyöty-haitta-ajankäyttö -aspektilla. Minä jotenkin haluan säästellä itseäni.
Jos joku pakottaa minut tekemään jotain normaalin aikataulun puitteissa, niin minä kyllä keksin virheet ja suutun.En oikein usko tuohon, sillä et ymmärrä miksi figuuri ei pyöri.
- se on
ikuisen jahkailijan elämää.
Sinuna lopettaisin kaiken tekemisen ja olisin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770