Onnellinen loppu

40 pillun mies

Löysin niin hienon ja rohkaisevan tarinan tuosta toisesta ketjusta:

"Mies ei nimittäin pane yhtään ainutta naista, ellei nainen suostu antamaan ja tässä suhteessa vastuuta on naisella jopa enemmän kuin miehellä. Miksi ihmeessä naiset antavat miehille baari illan jälkeen ja tosiaan se voi olla vieläpä se eka kerta. Tosi hienoa menettää neitsyys jollekin puolitutulle kollille, ties missä baarin vessassa, tai auton takapenkillä. Tietenkin mies panee, jos nainen antaa, mutta miksi suomalainen nainen on niin antelias? Sitä tässä ihmettelen. Aivan turha vinkua, että miehet metsästävät naisia ja että vieläpä kehuskelevat sillä, mitä ovat saaneet jne. Mitään tällaista ei tapahtuisi, jos naiset itse käyttäytyisivät siveellisesti, eivätkä olisi helppoja lumppuja. Ei mies kunnioita naista, joka antaa pillua yhtä helposti, kun jos pyytäisi pientä poskipusua.

Oma kokemukseni naisista on se, että lähes kaikki ovat valmiita antamaan miehelle, joka osaa edes hiukan puhua ja pussata. Mitään estoja ei ole, vaan ihan vapaasti saa koskea ja kopeloida. Niin lukemattomien naisten kanssa olen sekstaillut ja monesti olen miettinyt, että miksi ei koskaan tule mitään vastarintaa. Eikö naisia enää kotona kasvateta ja eikö heille osata kertoa, että mitä pojat hakevat ja mitä siitä seuraa on jos saa huonon naisen leiman otsaansa jne. En minä mikään sovinisti ole, mutta kyllä juttu on niin, että naiset saavat kyllä ihan itse katella peiliinsä, jos syyllistä etsivät sille, etteivät miehet heitä kunnioita. Kunnioitus tulee ansaista, eikä se ansaista sillä, että lutkaillaan. Niin, pakko vielä sanoa, että omat kierrokseni tehtyäni ja naisten löyhään moraaliin totaalisesti kyllästyttyäni löysin kuin löysinkin elämäni naisen. Hän oli korkeasti koulutettu, hyvän näköinen ja mitä ihmettä… neitsyt. Voin sanoa, että minua enemmän kuin onnisti. Siihen loppui minun juoksuni ja meillä on nykyään ihana perhe. "

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt trolleih

Heh heh ja sitten heräsit päiväuniltasi:)))

• suomihuora=15nussima

Mitä ne palstan käytetyt vanhat huorat tähän sanoo?

• suomihuora=15nussima

Tarinan opetus siis on, että YTM nussii käytettyjä huoria ja menee naimisiin kauniin neitsyen kanssa.

Miksi kukaan Mies tyytyisi muuhun? Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

• neitsytvaimo

Ei ainakaan mua kiinnosta mies joka jakelee munaansa ympäriinsä, lie miten tautinen semmonenki ukko on, joka panee jokaista naista joka vaan antaa.

hyi hemmetti, sellaset pitäs hirttää mun mielestä. mies joka osaa odottaa oikeaa naista on se oikea mies tässä maassa, kaikki muut ovat arvottomia huoria.

• 40 pillun mies

Heh, turha yrittää feikki, esittää kaunista ja käyttämätöntä neitsyttä.

Miehen kalu vain marinoituu herkulliseksi kun hän pääsee dippailemaan sitä ilmaisten huorien pilluun ja oppii kuinka naisia käsitellään samalla kuin odottelee hyvännäköistä neitsyt-morsianta.

• 40 pillun mies
        40 pillun mies kirjoitti:

Heh, turha yrittää feikki, esittää kaunista ja käyttämätöntä neitsyttä.

Miehen kalu vain marinoituu herkulliseksi kun hän pääsee dippailemaan sitä ilmaisten huorien pilluun ja oppii kuinka naisia käsitellään samalla kuin odottelee hyvännäköistä neitsyt-morsianta.

Miehen kalu maistuu herkulliselta kun sitä marinoi vanhempien herrasmiesten pyllynrei'ssä. Eikä miehen kalu ole koskaan epäpuhdas, koska siinä on teflon pinta, toisin kuin naisten sottapimpeissä jotka on vuorattu vakosametilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe