Onnellinen loppu

40 pillun mies

Löysin niin hienon ja rohkaisevan tarinan tuosta toisesta ketjusta:

"Mies ei nimittäin pane yhtään ainutta naista, ellei nainen suostu antamaan ja tässä suhteessa vastuuta on naisella jopa enemmän kuin miehellä. Miksi ihmeessä naiset antavat miehille baari illan jälkeen ja tosiaan se voi olla vieläpä se eka kerta. Tosi hienoa menettää neitsyys jollekin puolitutulle kollille, ties missä baarin vessassa, tai auton takapenkillä. Tietenkin mies panee, jos nainen antaa, mutta miksi suomalainen nainen on niin antelias? Sitä tässä ihmettelen. Aivan turha vinkua, että miehet metsästävät naisia ja että vieläpä kehuskelevat sillä, mitä ovat saaneet jne. Mitään tällaista ei tapahtuisi, jos naiset itse käyttäytyisivät siveellisesti, eivätkä olisi helppoja lumppuja. Ei mies kunnioita naista, joka antaa pillua yhtä helposti, kun jos pyytäisi pientä poskipusua.

Oma kokemukseni naisista on se, että lähes kaikki ovat valmiita antamaan miehelle, joka osaa edes hiukan puhua ja pussata. Mitään estoja ei ole, vaan ihan vapaasti saa koskea ja kopeloida. Niin lukemattomien naisten kanssa olen sekstaillut ja monesti olen miettinyt, että miksi ei koskaan tule mitään vastarintaa. Eikö naisia enää kotona kasvateta ja eikö heille osata kertoa, että mitä pojat hakevat ja mitä siitä seuraa on jos saa huonon naisen leiman otsaansa jne. En minä mikään sovinisti ole, mutta kyllä juttu on niin, että naiset saavat kyllä ihan itse katella peiliinsä, jos syyllistä etsivät sille, etteivät miehet heitä kunnioita. Kunnioitus tulee ansaista, eikä se ansaista sillä, että lutkaillaan. Niin, pakko vielä sanoa, että omat kierrokseni tehtyäni ja naisten löyhään moraaliin totaalisesti kyllästyttyäni löysin kuin löysinkin elämäni naisen. Hän oli korkeasti koulutettu, hyvän näköinen ja mitä ihmettä… neitsyt. Voin sanoa, että minua enemmän kuin onnisti. Siihen loppui minun juoksuni ja meillä on nykyään ihana perhe. "

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt trolleih

Heh heh ja sitten heräsit päiväuniltasi:)))

• suomihuora=15nussima

Mitä ne palstan käytetyt vanhat huorat tähän sanoo?

• suomihuora=15nussima

Tarinan opetus siis on, että YTM nussii käytettyjä huoria ja menee naimisiin kauniin neitsyen kanssa.

Miksi kukaan Mies tyytyisi muuhun? Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

• neitsytvaimo

Ei ainakaan mua kiinnosta mies joka jakelee munaansa ympäriinsä, lie miten tautinen semmonenki ukko on, joka panee jokaista naista joka vaan antaa.

hyi hemmetti, sellaset pitäs hirttää mun mielestä. mies joka osaa odottaa oikeaa naista on se oikea mies tässä maassa, kaikki muut ovat arvottomia huoria.

• 40 pillun mies

Heh, turha yrittää feikki, esittää kaunista ja käyttämätöntä neitsyttä.

Miehen kalu vain marinoituu herkulliseksi kun hän pääsee dippailemaan sitä ilmaisten huorien pilluun ja oppii kuinka naisia käsitellään samalla kuin odottelee hyvännäköistä neitsyt-morsianta.

• 40 pillun mies
        40 pillun mies kirjoitti:

Heh, turha yrittää feikki, esittää kaunista ja käyttämätöntä neitsyttä.

Miehen kalu vain marinoituu herkulliseksi kun hän pääsee dippailemaan sitä ilmaisten huorien pilluun ja oppii kuinka naisia käsitellään samalla kuin odottelee hyvännäköistä neitsyt-morsianta.

Miehen kalu maistuu herkulliselta kun sitä marinoi vanhempien herrasmiesten pyllynrei'ssä. Eikä miehen kalu ole koskaan epäpuhdas, koska siinä on teflon pinta, toisin kuin naisten sottapimpeissä jotka on vuorattu vakosametilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      78
      2631
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1712
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1042
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      996
    Aihe