Olipa kerran pariskuntia kaksi kappaletta joista miehet olivat jopa ihan ystäviä. naisetkin ystävystyivät ajan saatossa, kunnes tuli ilmi että näillä kahdella, toisella miehellä ja naisella, oli ollut seksisuhde jo pidemmän aikaa. Kaikkien välit kuitenkin hajosivat, mutta alkuperäiset pariskunnat pysyivät kaikesta huolimatta ystävinä.
Noh, miesten välit alkoivat pikkuhiljaa selviämään, olivathan he tunteneet toisensa jo vuosia ennen näitä naisiakin. Naisten ei, koska heillä nyt ei ole mitään yhteistä kuin nämä miehet...ainakaan enää. Samassa porukassa pyörivät nyt siis toinen pariskunta ja mies. Olenko siis ihan idiootti jos en halua heidän kanssaan pyöriä (olen siis se petetty osapuoli) ja minun mielestäni miehenkään ei kuuluisi pyöriä jos se nainen on matkassa?
neliödraama
7
319
Vastaukset
- barbababa123
Siis yhdessä....alkuperäiset pariskunnat ovat edelleenkin yhdessä :)
- Vanha mutta kokenut
Ei kukaan voi pakottaa sinua osallistumaan seurusteluun jos et itse halua.
En minäkään lähtisi mukaan seurustelu tuntuisi pakkopullalta.
Miehesi (ex-miehesi?) kohdalla tilanne on hankala. Jos hänen ja lapsuudenkaverinsa ovat onnistuneet paikkaamaan välinsä on vaikea kieltä häntä tapaamasta kaveriaan vaikka tämä nainen onkin mukana. Jälkimmäisestä viestistäsi ymmärrän että olette edelleen yhdessä miehesi kanssa joten olet ilmeisesti antanut hänelle anteeksi uskottomuuden. En tiedä onko tämä toinen nainen suurempi syyllinen siihen ja onko hänellä ollut tilaisuutta selvittää (ja toivottavasti pyytää anteeksi) tapahtunutta kanssasi.
Toivottavasti sinula ja miehelläsi on muitakin ystäviä/tuttavia joiden kanssa voitte seurustella yhdessä ninn että tämä tilanne ei saa liian suurta osutta elämässänne. - barbababa123
Ehei, anteeksi en ole antanut kummallekaan ja eroa mietin edelleen päivittäin. On naisella ollut tilaisuus selvittää asia kanssani, mutta ei ole halunnut. Minä en yhteyttä ota koska hän ei minua ihmisenä kiinnosta ja en koe häntä niin tärkeäksi.
Tilanne kun on ollut tässä se, että nämä kaksi ovat harrastaneet seksiä myös meidän puolisoiden läsnäollessa, toki siis niin että olemme olleet nukkumassa tms joka tekee mielestäni tämän teon kahta kamalammaksi. Koskaan en heitä enää samaan kaupunkiin edes mielelläni luottaisi...tosin pakko on ollut luottaa. Mutta jotenkin vain mieheni antaa ymmärtää että hän joutuu valitsemaan joko minut tai kaveripiirinsä. Ja niin se onkin valitettavasti :( Enkä halua hänen joutuvan tekevän sellaista valintaa joten olisin kovasti toivonut että nainen olisi ymmärtänyt pysyä kaukana meistä. Mutta kun ei ymmärrä :/- Miksi sinun pitäisi
olla yhteydessä tuollaiseen horatsuun, joka on aivan häpeämättömästi kuten myös miehesi pettänyt sinua - ihmettelen, jos voit jatkaa elämääsi tuollaisen
miehen kanssa. Luuletko, että horatsu muuttaa käytöstään, vaan jatkaa entiseeen tyyliin - kuten vanha kansa sanoo:
"Ennen taivas putoo kuin huora häpee" - näin se näyttää olevan tuonkin naisen kanssa. - marjaK
Jos miehesi yhtään edes välittäisi sinusta, hän valitsisi sinut. Olisi tehnyt sen jo. Usko pois, teidän suhteenne on ollut kuoleman porteilla jo kauan ennen miehesi pettämistä. Lähde!
- saima!
Vakka rakastatkin miestäsi niin sinun pitää antaa hänen mennä. Oman terveytesi takia sinun pitää erota. Järjestellä ensin asiat, jotta ero ja muutto ovat helpompia. Miettiä tarkkaan muuttopäivä, kun mies ei ole kotona.Pyytää omia ystäviä auttamaan muutossa. Miehesi ystävänkään ei ole varmasti helppo luottaa mieheesi enkä usko, että edes luottaa häneen täysin eikä luota vaimoonsakaan.
Uskon, että miehesi ystävä tarkkailee tilannetta koko ajan kunnes saa heidät rysänpäältä kiinni, jolloin katkaisee välit molempiin lopullisesti. Nimittäin voin vaikka vannoa, että miehesi ja hänen ystävänsä vaimo uusivat tekonsa vaikka muuta puhuvatkin.
Oma avioliittoni on myös loppusuoralla miehen suhteen takia ja mihenikin on suhteessa naimisissa olevaan naiseen. Heidän mukaansa suhteen piti loppua jo melkein vuosi sitten, mutta oma vaistoni käski katsastamaan tilannetta ja huomasin, että suhde jatkuu edelleen, joten meidän suhteelle tulee nyt päätös.
Päätös ei koskaan helppo suuntaan tai toiseen. Itse olen onneksi jos saanut miettiä mahdollista eroa siitä lähtien kun mieheni jäi kiinni ensimmäisen kerran. En pysty luottamaan enää mieheeni ja huomaan että olen ollut oikeassa hänen suhteensa koko ajan. - marjaK
Vai tuollainen tarina. Mielestäni olisi idioottimaista pyöriä "heidän" kanssaan. Mieheltäsi on idioottimaista pettää, vieläpä ystävänsä vaimon kanssa. Vieläpä sinun läsnäollessa. Nosta kytkintä. Tuosta suhteesta ei mitään tule, paitsi sinulle harmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924