Mikä tämä on tämä kauhea kiire? Kymmenen minuutin chatin jälkeen pitäisi olla sopimassa tapaamista jopa toiselle paikkakunnalle, puolen tunnin juttelun jälkeen antamassa puhelinnumeroa, yhden viestin jälkeen sähkpostiosoitetta.. Tekeekö kaikki näin?
Miehiltä, jotka profiilstani jo voivat päätellä että eivät ole varsinaisesti minun "kohderyhmääni". Yksi voimakkaasti uskossa, toinen liian vanha ja kolmas etsii oman profiilinsa mukaan huomattavasti tiiviimpää parisuhdetta kuin mitä itse haluan ja tämän myös suoraan kerroin jutellessamme. Toivon mieheltä myös tietyntasoista koulutusta, mitä kellään näistä itsepäisistä herroista ei ole. Se ei ole mikään este mutta mielestäni jo syy miksi haluan tutustua kunnolla etukäteen.
Minua ahdistaa tämä hoppu! Ja jos sanon suoraan että haluan edetä hitaammin ja varovaisemmin ja silti vaan jyrätään päälle niin eikö se jo kerro siitä että minun mielipiteeni on yhdentekevä jo tässä vaiheessa?
Käytännön neuvoja aloittelijalle
11
465
Vastaukset
- näin on näreet
Älä tee kenenkään kanssa treffejä niin et eroa yhtään näistä vuositolkulla etsivistä kaunokaisista :).Ei sinuun enää vuoden päästä monikaan ota yhteyttä.
Ja tee estoja sinne profiilin asetuksiin että vain kriteerit täyttävät saavat ottaa yhteyttä niin johan porukka lakoaa. - kiitos :)
Sarkasmi sikseen, en sanonut että en ole valmis sopimaan treffejä vaan että en ole valmis antamaan puhelinnumeroa vieraalle ihmiselle, jonka kanssa olen jutellut chatissa kerran ja josta en tiedä käytännössä mitään.
Ja onko mitään mieltä tavata ihmistä, joka etsii uutta vaimoa, jos itse ei avioliittoa halua? Tai voimakkaasti uskovaista jos itse on lähempänä pakanaa eikä varmasti seurana ole hyväksi kenenkään kuolemattomalle sielulle? - akanoita löytänyt
"Vuositolkulla etsineenä" sanoisin, ettei tuo sarkasmi ollut ollenkaan huono vaihtoehto.
Tee estoja, äläkä jymähdä jankkaamaan ei-sopivien miesten kanssa yhtään mitään. Muuten et saa pian muuta tehdäkään.
Naiset saavat paljon viestejä ja jyvän löytäminen akanoista on todella sattuman kauppaa.
Hanki myös prepaid-liittymä tms. joka ei yhdisty nimeesi.- Kiitos :)
Prepaid olikin hyvä ajatus! Juuri tällaisia neuvoja vähän kaipasinkin. Profiilini ei ole suomi24:lla ja estot ei ole mahdollisia muuten kuin käyttäjän blokkaamalla. Paitsi ehkä maksusta..
Sarkasmilla tarkoitin tuota "älä tee treffejä kenenkään kanssa"-kohtaa. Muuten ensimmäinenkin vastaus oli hyvä :)
Saatan myös olla liian "hidas" tähän nettitreffimaailmaan.. Siinä tapauksessa poistan profiilini suosiolla enkä jää vuositolkulla etsimään ;) - kaikille parempi
Kiitos :) kirjoitti:
Prepaid olikin hyvä ajatus! Juuri tällaisia neuvoja vähän kaipasinkin. Profiilini ei ole suomi24:lla ja estot ei ole mahdollisia muuten kuin käyttäjän blokkaamalla. Paitsi ehkä maksusta..
Sarkasmilla tarkoitin tuota "älä tee treffejä kenenkään kanssa"-kohtaa. Muuten ensimmäinenkin vastaus oli hyvä :)
Saatan myös olla liian "hidas" tähän nettitreffimaailmaan.. Siinä tapauksessa poistan profiilini suosiolla enkä jää vuositolkulla etsimään ;)Poista vaan profiilisi, ei sinun valittamista kukaan kestä.
- Siilinystävä
Kiitos :) kirjoitti:
Saatan myös olla liian "hidas" tähän nettitreffimaailmaan.. Siinä tapauksessa poistan profiilini suosiolla enkä jää vuositolkulla etsimään ;)Saahan tuolta asetuksista estettyä ainakin ei-ihannekumppaneiden yhteydenottoja.
- kiitos :)
Siilinystävä kirjoitti:
Saahan tuolta asetuksista estettyä ainakin ei-ihannekumppaneiden yhteydenottoja.
Niinhän täällä kai saakin mutta niinkuin tuossa ylempänä mainitsin niin mun profiili ei ole tässä palvelussa :)
- sieltä löytyi :)
Myös minä huomasin tuon kiireen, kun ensimmäisiä kertoja treffisivustolla pörräsin. Pidin kuitenkin pääni enkä suostunut kenen tahansa kanssa heti treffeille lähtemään. Tutustuin tällä lailla moneen mukavaan mieheen aluksi ihan kirjoittelemalla ja kyllä sieltä erottuivat ne, jotka olivat myös oikeasti kiinnostuneita tapaamaan sitten, jos/kun myöhemmin tapaaminen tuntui luontevalta. Osa ei pitemmän kirjoittelun myötä ollut sellaisia kuin itse toivoin treffikumppanin olevan. Kaksi miestä olen nettitreffien kautta tavannut ja jo toinen kolahti ja kunnolla :))
Älä jää kohteliaisuudesta chattailemaan ihmisten kanssa, jotka eivät lainkaan sovi kriteereihisi/sinä heidän. Mutta kiinnostava ihminen kannattaa tavata pian, koska vasta tapaaminen osoittaa kannattaako tutustumista jatkaa. Prepaid on kai ihan hyvä vaihtoehto, toinen vaihtoehto on että jos mies antaa numeronsa niin soitat hänelle omastasi niin ettei sinun numerosi näy. Ja ekat treffit aina julkiselle paikalle ja ihan lyhyet, esim. vain kahvikupillinen.
- Roskapostirobottisi
Jälleen hyvä viesti, simasuuneiti. Kiitos.
Treffit-palsta ja chat ovat vain kontaktienluontipiste. Todellinen tutustuminen pitää tehdä puhelimitse ja treffeillä. Viestien lähettely on toivottoman hidasta ja treffi-chat on harvojen käyttämä maksullinen palvelu.
Ennen ensimmäisiä treffejä pidetään kaikki henkilökohtaiset tiedot kuten oikea nimi, kuva, tarkka osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, luottokortin numero, työpaikka jne visusti omana tietona. Niiden sijaan käytetään anonyymejä yhteystietoja kuten prepaid puhelin, suomi24-sähköposti jne. Tämä koskee myös miehiä, sillä unelmiesi morsian saattaa ostaa myötäjäisensä sinun rahoillasi haluamatta nähdäkään sinua.
Lyhyet ensitreffit julkisella paikalla ei ole miesnäkökulmasta turvallisuuskysymys vaan enemmänkin tapa välttää ohareista ja vääristä valinnoista aiheutuvaa harmia - No, sanotaan suoraan - kuluja.
En silti ole valmis lähtemään suoraan chatista treffeille aamukahdelta daamin luo. Ehkä turvamiehien kanssa, mutta ....
- näin on näreet
Täällä nämä konkarit jakaa neuvoja mutta huomaattekos itsekään mihin ootte menossa??
Näyttäis vähän siltä että nainen pitää saada valita mies eikä siihen ole miehellä mitään sanomista.Minkäs takia te sitten miehiä täällä haukutte jos itse olette valinnan tehnyt??
Jos mies on naisesta kiinnostunut niin se on joku epänormaali kun kysyy heti treffeille.Eiköhän se vaan ole niin että vaikka kuukausitolkulla kirjoittelette viestejä niin ja niin mukavalle miehelle mutta jos nainen ei ulkoisesti miellytä miestä niin se lähtee ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736