Mitä tehdä hirveille, roikkuville hernepussirinnoille raskauksien ja imetyksien jälkeen?? Takana 2 raskautta ja vihdoin alkaa imetysrumba olla ohi ja rinnat alkavat paljastaa todellisen muotonsa. Kokoa niillä on C75, mutta muoto ja roikkuvuus hirvittää. Tissin alle saisi monta kynää tungettua ilman, että tipahtaisivat pois.
Silikonirintoja en missään nimessä halua. Mitä siis tällaisille voisi tehdä? Rasvansiirtoa, kohotusta, ihon kiristystä, mitä? Ja paljonko suunnilleen mahtaisi maksaa jonkinlainen operointi näille läpysköille. Lisää kokoa en niinkään tarvitse enkä halua, mutta ois kiva jos olisivat pystymmät ja terhakammat sekä näyttäisivät täysiltä eikä pelkiltä tyhjiltä pusseilta. Jääkö kamalia arpia? Vastailkaahan joku, joka on operoinut rintojaan ilman mitään sillikoneja...
Rintojen muokkaus
6
192
Vastaukset
- eima63
Mulle tehty rintojen pienennys ja kohotus,ei tarvitse silikoneja ja nyt rinnat hyvät eikä pysy kynä alla.. netistä löytyy klinikoita ja heidän sivuiltaan myös hintatiedot. Käynti konsultaatiossa selvittää sinulle asian
- tisulit
jos ne on isot ja hankalat, tai muuten täyttää terveydelliset perusteet, niin terkkarin kautta lähetteellä... mutta jos ei niin sitten oma kukkaro vain esiin. voihan sitä käydä kysymässä että voiko niille tehdä jotain
- uusitissi
Toihan on ihan päivänselvää: kohotus. Itselläni oli sama tilanne, tehtiin kohotus ilman silikoneja ja lopputulos on tosi kaunis! Rasvansiirrolla ei tietenkään riippurinnat mihinkään nouse, ei se sua tässä auta. Kohotuksessa rinta muotoillaan uudelleen ja otetaan ylimääräistä ihoa pois-> koko pysyy samana mutta muodosta tulee pyöreä, kaunis.
- lörppytissi
Kiitos vastauksista. Eli pelkkä kohotus saattaisi riittääkin? Rasvansiirtoa olin miettinyt lähinnä sen takia, että saisi jotenkin "täytettyä" näitä lärpäkkeitä ilman silariasennusta. Mutta jos kohotus auttaa siihenkin niin hieno homma! Kun kuppikokoa ei tosiaan ole tarve kasvattaa.
- uusitissi
Joo, jos kuppikoko on riittävä niin silloin ei tarvitse mitään täyttöjä vaan pelkästään kohotuksen. Se tyhjyyden vaikutelma tulee siitä kun on C-kupin täyte mutta paljon isommat nahat (itsellä oli F-kuppi imetysaikana ja siksi se nahka venyi). Sulle tulisi mastopeksialla nuorekkaat, pyöreät C-kupit, kuten mulle. Suosittelen!
- lörppytissi
Okei, hei kiitos paljon avusta! Nyt tiedän, mitä näille voi tehdä ilman, että tarvii survoa täyteen silaria!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514