Rintojen muokkaus

lörppytissi

Mitä tehdä hirveille, roikkuville hernepussirinnoille raskauksien ja imetyksien jälkeen?? Takana 2 raskautta ja vihdoin alkaa imetysrumba olla ohi ja rinnat alkavat paljastaa todellisen muotonsa. Kokoa niillä on C75, mutta muoto ja roikkuvuus hirvittää. Tissin alle saisi monta kynää tungettua ilman, että tipahtaisivat pois.
Silikonirintoja en missään nimessä halua. Mitä siis tällaisille voisi tehdä? Rasvansiirtoa, kohotusta, ihon kiristystä, mitä? Ja paljonko suunnilleen mahtaisi maksaa jonkinlainen operointi näille läpysköille. Lisää kokoa en niinkään tarvitse enkä halua, mutta ois kiva jos olisivat pystymmät ja terhakammat sekä näyttäisivät täysiltä eikä pelkiltä tyhjiltä pusseilta. Jääkö kamalia arpia? Vastailkaahan joku, joka on operoinut rintojaan ilman mitään sillikoneja...

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eima63

      Mulle tehty rintojen pienennys ja kohotus,ei tarvitse silikoneja ja nyt rinnat hyvät eikä pysy kynä alla.. netistä löytyy klinikoita ja heidän sivuiltaan myös hintatiedot. Käynti konsultaatiossa selvittää sinulle asian

    • tisulit

      jos ne on isot ja hankalat, tai muuten täyttää terveydelliset perusteet, niin terkkarin kautta lähetteellä... mutta jos ei niin sitten oma kukkaro vain esiin. voihan sitä käydä kysymässä että voiko niille tehdä jotain

    • uusitissi

      Toihan on ihan päivänselvää: kohotus. Itselläni oli sama tilanne, tehtiin kohotus ilman silikoneja ja lopputulos on tosi kaunis! Rasvansiirrolla ei tietenkään riippurinnat mihinkään nouse, ei se sua tässä auta. Kohotuksessa rinta muotoillaan uudelleen ja otetaan ylimääräistä ihoa pois-> koko pysyy samana mutta muodosta tulee pyöreä, kaunis.

    • lörppytissi

      Kiitos vastauksista. Eli pelkkä kohotus saattaisi riittääkin? Rasvansiirtoa olin miettinyt lähinnä sen takia, että saisi jotenkin "täytettyä" näitä lärpäkkeitä ilman silariasennusta. Mutta jos kohotus auttaa siihenkin niin hieno homma! Kun kuppikokoa ei tosiaan ole tarve kasvattaa.

    • uusitissi

      Joo, jos kuppikoko on riittävä niin silloin ei tarvitse mitään täyttöjä vaan pelkästään kohotuksen. Se tyhjyyden vaikutelma tulee siitä kun on C-kupin täyte mutta paljon isommat nahat (itsellä oli F-kuppi imetysaikana ja siksi se nahka venyi). Sulle tulisi mastopeksialla nuorekkaat, pyöreät C-kupit, kuten mulle. Suosittelen!

    • lörppytissi

      Okei, hei kiitos paljon avusta! Nyt tiedän, mitä näille voi tehdä ilman, että tarvii survoa täyteen silaria!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe