apua tarvittaisiin, elikkäs kävin torstaina kampaajalla, ja laiton itselleni permanentin, koska en voi sietää suoraa tukkaani, mutta nyt kaipaan sitä enenmmän kun mitään koska tukkani on nyt niin kuiva että se ei ole edes kihara vaan ruti kuiva afro, ja mieleni tekisi vain itkeä. Suikussa tukkaa vaan jää käteen, ja tukka on ihan kuminauhaa.
minulla oli permis viime vuonnakin, ja tukka oli ihan hyvässä kunnossa.
Onko kenelläkään kokemusta, ja jotain vinkkejä TODELLA TODELLA kuivaan tukkaan?
kokemusta??
6
72
Vastaukset
- .......
Sampoon sijaan jokunen pesu pelkällä hoitoaineella, itsellenikin käynyt joskus noin mutta ei hiuksien pitäisi kovin runsaasti katkeilla, silloin on kampaaja tehnyt virheen. Itselläni menee alussa monta päivää että hiukset edes rasvoittuu ja hiuspohja on todella kuiva.
Ja muutenkin jokaisen pesun kanssa aina myös hyvää hoitoainetta. Jos voi antaa hiusten kuivua ilman sähköisiä vempaimia niin aina parempi. - Korkkiruuvi
Itselläni oli joskus sellainen kaunis ja muhkea korkkiruuvipermis. Tärkeintä sen hoidossa oli jättää se kampaamatta, jolloin korkkiruuvit pysyi kauniina. En siis kammannut hiuksiani ollenkaan. Pyörittelin vaan kiharat sormin jokaisen pesun jälkeen. Tämä esti afroefektin.
Permis näytti myös pitävän hoitoaineista. Aluksi käytin kampaamotuotteita, mut sit opiskelijan rahani loppuivat ja siirryin markettituotteisiin, joilla permis pysyi ihan yhtä hyvänä.
Itella rasvoittuva päänahka, mutta permiksen aikana ei tarvinnu pestä hiuksia joka päivä. - Apua tulossa :-)
Mulla on ollut ihan sama homma. Menin kampaajalle se siisti tukan laitto siihen elvyttäviä tököttejä ja antoi mukaan hoitoaineen. Nyt on tukka parempin kun koskaan. Kannattaa aina mennä ihan vaan vaikka kytsymään kampaajalta, ei ole pakko ostaa toimenpitetiä.
- please help me
minulla on omalta kampaajaltani saatua shamppoota, ja hoitoainetta, ja tästä en syyttäisi kampaajaa, koska hän on tukkaani leikannut ja värjännyt 10 vuotta, ja yllätyksenä tuli molemmille.
Hoitoaineet eivät ilmeisestikkään enää tähän auta, ja alan kallistumaan tukan leikkaamiseen.. :/ - Kuluttaa lisää
mutta suoristusraudoilla saat suoraksi.
- kannattaa kokeilla
laita yöksi rasvaa reilunpuoleisesti,esim.tummelia,hiero sitä-ja anna vaikuttaa yön yli vähintään 8.t.
pese aamulla pois ja toista viikko tätä ,jos vielä on kuiva tämän jälkeen,osta apteekista vahvempaa voidetta-ja tee samoin viikk.siinä on hyvä tulos,itse tein näin,olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960