Miten sanoa nätisti ettei mies

kiinnosta minua?!

Eli olemme kirjoitelleet mesessä ja nähneetkin pari kertaa ja joka kerta olen antanut ymmärtää meidän olevan vain ja ainoastaan ystäviä. Olemme harrastaneet pari kertaa seksiä miehen pyynnöstä (itse en olisi niin välittänyt) mutta sittemmin kun aloimme puhumaan asiasta niin ilmoitin ettei minua kiinnosta seksi tai muukaan läheisyys hänen kanssaan että jos voitaisiin olla ilman mitään intiimiä ja tämä sopi miehelle.

Siltikin hän ollessaan kylässä luonani (olen häntä välillä majottanut kun hän on koditon - ei saa kämppää - potkittiin pois kotoa 18v) tulee lähelle, suukottaa, silittää, halaa yms. Sängyssä tunkee kylkeen kiinni ja ehdottelee että voitaisko tehdä jotain.. olen sanonut selvästi että ei ja asia on jäänyt siihen (kehonkielestä päätellen mies on loukkaantunut/ottanut nokkiinsa.)

Hänellä on ollut myös säätöä exänsä kanssa josta suutuin ja enemmänkin petyin koska kertoili minulle kuinka rakastaa minua ja haluaisi alkaa olemaan silti minun luonani ollessa on kirjoitellut exälleen samankaltaisia asioita kun puhuu minulle.. luottamus sai ison kolauksen. Aikaisemmin seurustelin 5 vuotta elämästäni narsistin kanssa ja sen jälkeen oli lyhyempi suhde jossa sain siipeeni kun mies palasikin entisensä luokse (koska tämä itki häntä takaisin..) enkä todellakaan kaipaa enään tälläistä!

Miten sanoa miehelle sitten nätisti tai rumasti ettei minua todellakaan voisi vähempää kiinnostaa hänen lähentelynsä, kosketuksensa, seksi hänen kanssaan tai minkäänlainen muukaan seurustelu? Mies muutenkaan ulkoiselta olemukseltaan (on HYVIN pitkä ja HOIKKA) ei kiihota/miellytä silmää.

Olemme parikymppisiä.

Kun minä en anna niin mies menee joko wc.seen tai makkariin runkkaamaan (vtun noloa!) Olen päättänyt että kun mies huomenna lähtee (asumme eri paikkakunnilla) niin saa olla tulematta..

3

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Vai ei seksi kiinnosta? Olet muuten vaan sitten levittänyt haarasi muutamaan kertaan. Sinähän se vitun nolo olet. Koko tekstisi on niin naurettavaa sontaa ettei tuohon voi ottaa mitään kantaa. Sano ihan suoraan sille mitä olet mieltä, ei pitäisi olla niin vitun vaikeata. Miksi sinä suutuit hänen exänsä kanssa säätämisestä jos mies ei kiinnosta yhtään? Et taida tietää mitä haluat.

• miksi annoit?

Miksi sitten annoi pimppiä jos ei seksi kiinnosta. Nyt mies ei tajua miksi ei kiinnosta kun annoit jo parikin kertaa. ei mies sellasta ymmärrä. Jos siis pyydän sulta seksiä niin annat sitä koska pyysin vaikkei kiinnosta muuten.? Olet kyl kumma muija. Eikös mies ollut koditon vai onko se koditon siellämissä sinä asut ja koti onkin jossain muualla? kuulostaa roikkujalta ja luuserilta joka käyttää hyväksi naisia ja ei ede halua hommata kämppää. ota siitäkin sit selvää.....

• Näin.

Aloittaja:

Jos haluat päästä helpolla, niin sanot ne vanhat, kuuluisat sanat: "Sä oot ihan kiva, mutta ollaan vaan kavereita."

Sen tajuaa jokainen. Ei kannata lähteä sen syvempiin selittelyihin, sekoitat vain suotta sen miehen pään turhilla jaarituksilla. Ja on ihan tarpeeksi "nättiä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4515
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      135
      3441
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      36
      1965
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      102
      1004
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      934
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      915
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe