Saatteko seksiä työpaikalla??
Olen nelikymppinen jo hieman kaljuuntunut nuorekas mies. IT-alalla.. Työt lopussa ja halu aloittaa uutta ja mielellään alkaisin hoitajaksi jos saa myös seksiä sivussa vaikka olenkin naimisissa ja pallo jalassa kotona!!
Kertokaa lähihoitajamiehet
5
1092
Vastaukset
- Täällä toinen
IT-alalta lähihoitajaksi vaihtanut mies:)
Juu ensikokemukset alalta ovat, että niitä naisia on todellakin paljon ja kyllähän niitä flirttejä ja huomiota todellakin miehenä saa.
Seksiinkin valmiita tapauksia on ollut, mutta ainakin noissa paikoissa , joissa olen ollut, niin aika hankalaa sitä on siellä työpaikalla alkaa harrastamaan, kun niitä valvovia silmiä on paljon, jopa yövuoroissa väkeä kiertää. Eikä kiinni huvittas jäädä.
Täytyy ne tapaamiset järjestää jonnekin työpaikan/ajan ulkopuolelle, niin sitten onnistuu. - Kari77x
Kyllä saa ja sinäkin saat halutessasi. Hoitoalan naiset on todella mukavia kaikin puolin. Kaikissa ikäluokissa on tarjontaa. Itsestä kiinni haetko tapailua / seurustelua / kumppania / seksiä.
Itse olen 35-v lähärimies. Viisi vuotta alaa takana. Ensin nautin 15 vuotta vanhemman kanssa ihanaa seksiä. Nyt sattui kohdalle 12 vuotta nuorempi neito ja parisuhteessa ollaan. - Auttava käsi
Itse olen IT-hommissa terveydenhuollon yksikössä ja kyllähän noita autettavia tyttösiä ja naikkosia riittää.. kannattaa vain hieman katsoa kenen kanssa alkaa sekstailemaan, toiset kun tuppaavat leveilemään asialla ja sitten voit menettää toisen hyvän panon. Mutta pirun kevytkenkäisiä tuntuvat olevan..
- aina saa
Minä hujautin oman palloni jaloista hiiteen. Miksi pitää elää pallo jalassa?
Seksikin on paljon vapaampaa tuolla työympyröissä jossa halukkaita ja himokkaita miehiä riittää. Helppoja nakkeja ja muutenkin auliisti antavia puutteessa kituvia miehiä. - adonis hoitsuboy
Painan hoitsuja siihen tahtiin, että potilaat delaa käsiin kun en kerkiä niitä hoitaan. Jatkuva stondis päällä ja hoitsut pyllistää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525