Suora ehdotus fuckbodyksi

soulmatekö

Olen kuukauden verran tapaillut säännöllisesti miestä, harrastanut yhdessä kaikenlaista, peuhannut sängyssä ja soiteltu puolin ja toisin joka päivä. Emme ole puhuneet suhteen vakavuudesta, olemme vain viihtyneet toistemme seurassa. Miehellä on 4 vuotias tytär, eronnut 1,5 v. sitten tyttären äidistä, löytänyt heti uuden ja eronnut siitä nyt vuoden vaihteessa.

Kuulostaa hyvältä!

Mutta....

10

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinen

Jouduin keskeyttämään :/ Jatkoa edelliseen samaiselta nuorelta naiselta (28v.)

Eilen aamulla mies (25 v.) laittoi viestiä että jokin kipuna vaan jää syntymättä enkä ole hänelle "se oikea". Olen kerennyt tehdä omassa pienessä päässä jo paljon haaveiluja ja suunnitelmia, minusta tämä tuntuu juuri siltä oikealta...

Mies huomasi, että minulla tunteet vähitellen vahvistui, hänellä taas ei, hän ahdistui tunteistani :(

Nyt hän ehdottaa seksisuhdetta, sanoo olevansa ihastunut minuun edelleen, pitää minua kauniina ja mahtavana ihmisenä... En ymmärrä, olenko vain laastarina jonkin aikaa hänelle kunnes löytää paremman? Olen käynyt asiat läpi ja koska tiedän nyt hänen tunteistaan pystyn järjellä himmaamaan omiani. En halua irtosuhteita eikä hänkään, mutta en myöskään halua satuttaa itseäni. Meneekö tämä ihan pieleen jos jatkamme tapailua? Kaipaan kipeästi mielipiteitänne, myös miesnäkökulmaa!!

• yksMiesVaan

"Mies huomasi, että minulla tunteet vähitellen vahvistui, hänellä taas ei, hän ahdistui tunteistani :(
        "

Mulle kävi just näin, oli pakko viheltää koko homma poikki. Eka kerran mullaki ahdisti oikeasti :(

• fuckbuddy

fuckbody :D

• Älä yritä "ymmärtää", älä rakentele päässäsi mitään skenaarioita vaan mieti oletko halukas jatkamaan hänen kanssaan vain seksin merkeissä ja vain siihen saakka, kun se molemmista tuntuu hyvältä. Ihan sama löytääkö hän "paremman" vai onko löytämättä, sinun kanssasi hän haluaa vain seksiä ja hauskanpitoa. Älä yritä sisällyttää hänen sanoihinsa mitään, mitä siellä ei ollut; hän ehdottaa seksisuhdetta, ei mitään sen enempää eikä vähempää.

Seksisuhde on aina riski silloin jos toinen on ihastunut ja toivoisi enemmän.

• passpasspass

Jos haluat hänet, niin on aika pelata peliä. :) Alat kylmäksi, etäiseksi jne. Siinä voi mies ymmärtää mitä menettää.

Ja hei c'moon, tuolla on miehiä, jotka haluu Sinut (henkisen ja fyysisen puolen), että jos pärjäät ilman fuckBUDDYa niin jätä välistä.

• Niiskurainen

Ei kannata. Itse olin miehelle vain fuckbuddy ja minulla oli/on tunteita. Mies tiesi näistä, mutta jatkoi kumminkin tätä säätöä minun kanssaan. Aika kului ja tietysti toivoin, että hänellekin tunteita olisi kehittynyt, mutta näin ei käynyt. Olin aika henkisesti rikki tämän tilanteen kanssa. Käytöksenikin alkoi muuttua ja mustasukkaisuuskin tuli mukaan. Epäilin aina miehen tekemisiä ja mietin että onkohan sillä nyt muita naisia kun baariin lähti. En enää pitänyt omasta itsestänikään kun tunsin, että en kelpaa kellekään kehen itse ihastun. Tämä oli jo toinen kerta, että minua käytettiin vaan seksuaalisesti hyväkseen. Itse suostuin, hölmö olin ja "turpiini" sain.
      Joten minun neuvoni on, että älä ala pelkkään seksisuhteeseen koska sinulla on tunteet. Satutat itsesi vain.

• dfhedfh

Ei ole mitään vikaa tällaisessa järjestelyssä, jos molemmat näin haluavat. Mutta on turha väittää jälkeenpäin, jos on tähän suostunut, että "voi voi kun käytettiin hyväksi..."

Teet oman valintasi ja sillä siisti. Ei siinä ole mitään hävettävää, eikä mitään vikaa, teit sitten minkä valinnan tahansa. Mutta jos sovitte yhdessä selvät pelisäännöt, eikä jompikumpi niitä pysty sulattamaan, niin sitten homma heti vaan katki. Jos jatkaa siitä huolimatta, niin saa syyttää vain itseään.

Joskus tämmöinen vittukehomeininki voi olla loistava asia kaikille osapuolille.

• vapaudu

Jätä väliin, satutat vain itseäsi jos sinulla on tunteita. Tuolla jossakin on joku joka tahtoo sinut kokonaan eikä vain lepertele sinua sänkyyn asti ja jätä juttua siihen.

• Yksinen

Kiitos vastauksistanne! On kiva tietää että muillakin on kokemusta kyseistä asiaa koskien. Olemme sopineet että tapaamme ja vielä juttelemme kasvotusten mutta sen verran itseäni rakastan etten halua enää sormiani polttaa, tämä tieto hänen tunteistaan jo satutti liikaa!

Mitä eroa muuten on avoimella suhteella verrattuna ns. fuckbuddyyn?

• näinkai

Siinä ensiksikin on parisuhde (avio-tai avoliitto), jota sitten lähdetään avaamaan molemminpuolin saadun pettämisluvan turvin. En ole perehtynyt enkä kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4264
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      291
      4144
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3666
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3553
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      92
      3136
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1885
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1783
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1690
    Aihe