Hobby lattialämmitys

Amatööri

Hei,
Minulla on hobby, jossa on trumatic ilmalämmitys.
Pikkuhiljaa olen harjoitellut sen toimintaa. Mikä on se "säädin" 1-9 joka on seinässä olevassa trumaticin valitsimen päällä. Onko siinä lattialämmitys? Jos on, ainakaan se ei toimi..

Ja jos se ei ole, missä se sitten oikein on?

Kiitos.

20

5457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SFC-9xxx

Ei ilmalämmitysvaunuissa ole lattialämmitys! Ja nappi on varmaan termostaatti?

• Truma on paras

On lattialämmitys ,vaikka on truma . Toimii vaan sähköllä

• Alde on parempi.

Truma on paras???????????? Ja miksi ja miten????????

• hoppivaari

lattialämmitykseen erillinen painonappi ovenpielen valoohjain taulussa ainakain meillä...toimii siis sähkölämmitysperiaatteella. ja Truma on paras ouhaltaa heti lämmintä ilmaa ihanasti jalkoihin....kuivatta vaunun nopeasti ym ym ym.....

• amatööri

Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..

Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä.

• prestige 2007
        amatööri kirjoitti:

Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..

Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä.

"Amatöörille" - johtuu varmaan siitä, että lattialämmitys on lisävaruste. Mutta se nappi valokonsolissa taitaa kyllä olla vakiona valmiiksi asennettuna.

Jos vaunussanne on mainittu olevan lattialämmitys, niin kyllä se siellä on. Lämmitysmatto on vain melko pienellä alueella (ainakin meillä 495 ufe), vain hellan edessä ulottuen pöydän alle. Lattialämmityksen päällä olon huomaa kyllä näilläkin keleillä, ellei pidä ylimääräistä mattoa lattialla.

• hintapysyisamana
    • hintapysyisamana
    • lmc

Kyllä ilmalämmitys autossa on nestelattialämmitys!! Truman ilma lämmittää nesteen ja putket on upotettu lattiaan, voi lämmittää myös 300 w sähköllä

• Tyäeläkeläinen

Meillä on myös Rumatikki, lämmitys hoituu hienosti istuinlaatikoissa olevia pahviputkiamyöten .Kesällä reissataan Toijala Viiala akselilla.

• YTtyötön

Joo mulla sama juttu ja tairettiin viimme suvena Toijalan A-lkossa tavata, hyviä reissuja vaan jatkossakin.

• Talvikaravaanari

Trumalämmitteiset kopit on tarkoitettu kesäkäyttöön.

• Hoppivaari

Hoppyä saa isompia keskuslämmitykselläkin

• esittely.hoppy

Niissä pitääkin olla lämitys koko ajan päällä että saa kaappien ovet aukeamaan. Kosteassa turpoavat ja kieroontuvat melkoisesti.

• kestää.pakkastakin

Onni on vanha Matkaaja, missä ovet ja luukut pelittävät vielä 25:n vuoden käytön jälkeenkin ihan mainiosti. Primus lämmittää ihan oikeasti rumatikin virtuaalilämmön sijaan.

• Karavaanari222

Lattialämmitys on parasta mitä rahalla saa. Minun vaunu 2006 prestige UMFE ja lattialämmitys lämmittää myös käyttöveden

• Turhainttää

Pitäisi vaan meidän nuukien trumalämmitteisten koppien omistajien olla rehellisiä ja myöntää se tosiseikka, että loska-ja pakkaskeleille Alde ja Primus.

• Jakaantunut

Tässä on porukka jakaatunut, niinkuin Persuissakin Loikkareihin ja Persuihin. Karavaanarit Rumatikkiporukkaan ja Keskuslämmittäjiin.

• Takakinkääntäjä

Minä kuulun kyllä paksunmiehenporukkaan.

• Labradori

Trumalämmitteisissä Hobby-vaunuissa on sähkötoiminen lattialämmitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5402
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3882
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2057
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1813
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1714
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1650
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1618
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1524
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      39