Hei,
Minulla on hobby, jossa on trumatic ilmalämmitys.
Pikkuhiljaa olen harjoitellut sen toimintaa. Mikä on se "säädin" 1-9 joka on seinässä olevassa trumaticin valitsimen päällä. Onko siinä lattialämmitys? Jos on, ainakaan se ei toimi..
Ja jos se ei ole, missä se sitten oikein on?
Kiitos.
Hobby lattialämmitys
20
5457
Vastaukset
- SFC-9xxx
Ei ilmalämmitysvaunuissa ole lattialämmitys! Ja nappi on varmaan termostaatti?
- Truma on paras
On lattialämmitys ,vaikka on truma . Toimii vaan sähköllä
- Alde on parempi.
Truma on paras???????????? Ja miksi ja miten????????
- hoppivaari
lattialämmitykseen erillinen painonappi ovenpielen valoohjain taulussa ainakain meillä...toimii siis sähkölämmitysperiaatteella. ja Truma on paras ouhaltaa heti lämmintä ilmaa ihanasti jalkoihin....kuivatta vaunun nopeasti ym ym ym.....
- amatööri
Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..
Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä. - prestige 2007
amatööri kirjoitti:
Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..
Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä."Amatöörille" - johtuu varmaan siitä, että lattialämmitys on lisävaruste. Mutta se nappi valokonsolissa taitaa kyllä olla vakiona valmiiksi asennettuna.
Jos vaunussanne on mainittu olevan lattialämmitys, niin kyllä se siellä on. Lämmitysmatto on vain melko pienellä alueella (ainakin meillä 495 ufe), vain hellan edessä ulottuen pöydän alle. Lattialämmityksen päällä olon huomaa kyllä näilläkin keleillä, ellei pidä ylimääräistä mattoa lattialla.
- hintapysyisamana
Oisko tuosta apua, säädin voi olla ultraheatin säädin, eli sähkölämmitys trumatissa
cihttp://webshop.bonware.com/skin/frontend/default/default/images/kayttoohjeet/Ultraheat.pdf - hintapysyisamana
http://webshop.bonware.com/skin/frontend/default/default/images/kayttoohjeet/Ultraheat.pdf
tuolta vois löytyä apua tuolle säätimelle, utraheatin kohdalta.
sähköisen lattialämmityksen kytkin on pelkkä päälle/pois kytkin. - lmc
Kyllä ilmalämmitys autossa on nestelattialämmitys!! Truman ilma lämmittää nesteen ja putket on upotettu lattiaan, voi lämmittää myös 300 w sähköllä
- Tyäeläkeläinen
Meillä on myös Rumatikki, lämmitys hoituu hienosti istuinlaatikoissa olevia pahviputkiamyöten .Kesällä reissataan Toijala Viiala akselilla.
- YTtyötön
Joo mulla sama juttu ja tairettiin viimme suvena Toijalan A-lkossa tavata, hyviä reissuja vaan jatkossakin.
- Talvikaravaanari
Trumalämmitteiset kopit on tarkoitettu kesäkäyttöön.
- Hoppivaari
Hoppyä saa isompia keskuslämmitykselläkin
- esittely.hoppy
Niissä pitääkin olla lämitys koko ajan päällä että saa kaappien ovet aukeamaan. Kosteassa turpoavat ja kieroontuvat melkoisesti.
- kestää.pakkastakin
Onni on vanha Matkaaja, missä ovet ja luukut pelittävät vielä 25:n vuoden käytön jälkeenkin ihan mainiosti. Primus lämmittää ihan oikeasti rumatikin virtuaalilämmön sijaan.
- Karavaanari222
Lattialämmitys on parasta mitä rahalla saa. Minun vaunu 2006 prestige UMFE ja lattialämmitys lämmittää myös käyttöveden
- Turhainttää
Pitäisi vaan meidän nuukien trumalämmitteisten koppien omistajien olla rehellisiä ja myöntää se tosiseikka, että loska-ja pakkaskeleille Alde ja Primus.
- Jakaantunut
Tässä on porukka jakaatunut, niinkuin Persuissakin Loikkareihin ja Persuihin. Karavaanarit Rumatikkiporukkaan ja Keskuslämmittäjiin.
- Takakinkääntäjä
Minä kuulun kyllä paksunmiehenporukkaan.
- Labradori
Trumalämmitteisissä Hobby-vaunuissa on sähkötoiminen lattialämmitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345402Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313882No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392057- 241813
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241714- 411650
- 501618
- 301524
- 391497