Hei,
Minulla on hobby, jossa on trumatic ilmalämmitys.
Pikkuhiljaa olen harjoitellut sen toimintaa. Mikä on se "säädin" 1-9 joka on seinässä olevassa trumaticin valitsimen päällä. Onko siinä lattialämmitys? Jos on, ainakaan se ei toimi..
Ja jos se ei ole, missä se sitten oikein on?
Kiitos.
Hobby lattialämmitys
20
5575
Vastaukset
- SFC-9xxx
Ei ilmalämmitysvaunuissa ole lattialämmitys! Ja nappi on varmaan termostaatti?
- Truma on paras
On lattialämmitys ,vaikka on truma . Toimii vaan sähköllä
- Alde on parempi.
Truma on paras???????????? Ja miksi ja miten????????
- hoppivaari
lattialämmitykseen erillinen painonappi ovenpielen valoohjain taulussa ainakain meillä...toimii siis sähkölämmitysperiaatteella. ja Truma on paras ouhaltaa heti lämmintä ilmaa ihanasti jalkoihin....kuivatta vaunun nopeasti ym ym ym.....
- amatööri
Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..
Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä. - prestige 2007
amatööri kirjoitti:
Arvasin, että menee taas tohon paremmuus väittelyyn..
Mun mielestä mulla ei ole kun ne valokatkaisijat ovenpielessä."Amatöörille" - johtuu varmaan siitä, että lattialämmitys on lisävaruste. Mutta se nappi valokonsolissa taitaa kyllä olla vakiona valmiiksi asennettuna.
Jos vaunussanne on mainittu olevan lattialämmitys, niin kyllä se siellä on. Lämmitysmatto on vain melko pienellä alueella (ainakin meillä 495 ufe), vain hellan edessä ulottuen pöydän alle. Lattialämmityksen päällä olon huomaa kyllä näilläkin keleillä, ellei pidä ylimääräistä mattoa lattialla.
- hintapysyisamana
Oisko tuosta apua, säädin voi olla ultraheatin säädin, eli sähkölämmitys trumatissa
cihttp://webshop.bonware.com/skin/frontend/default/default/images/kayttoohjeet/Ultraheat.pdf - hintapysyisamana
http://webshop.bonware.com/skin/frontend/default/default/images/kayttoohjeet/Ultraheat.pdf
tuolta vois löytyä apua tuolle säätimelle, utraheatin kohdalta.
sähköisen lattialämmityksen kytkin on pelkkä päälle/pois kytkin. - lmc
Kyllä ilmalämmitys autossa on nestelattialämmitys!! Truman ilma lämmittää nesteen ja putket on upotettu lattiaan, voi lämmittää myös 300 w sähköllä
- Tyäeläkeläinen
Meillä on myös Rumatikki, lämmitys hoituu hienosti istuinlaatikoissa olevia pahviputkiamyöten .Kesällä reissataan Toijala Viiala akselilla.
- YTtyötön
Joo mulla sama juttu ja tairettiin viimme suvena Toijalan A-lkossa tavata, hyviä reissuja vaan jatkossakin.
- Talvikaravaanari
Trumalämmitteiset kopit on tarkoitettu kesäkäyttöön.
- Hoppivaari
Hoppyä saa isompia keskuslämmitykselläkin
- esittely.hoppy
Niissä pitääkin olla lämitys koko ajan päällä että saa kaappien ovet aukeamaan. Kosteassa turpoavat ja kieroontuvat melkoisesti.
- kestää.pakkastakin
Onni on vanha Matkaaja, missä ovet ja luukut pelittävät vielä 25:n vuoden käytön jälkeenkin ihan mainiosti. Primus lämmittää ihan oikeasti rumatikin virtuaalilämmön sijaan.
- Karavaanari222
Lattialämmitys on parasta mitä rahalla saa. Minun vaunu 2006 prestige UMFE ja lattialämmitys lämmittää myös käyttöveden
- Turhainttää
Pitäisi vaan meidän nuukien trumalämmitteisten koppien omistajien olla rehellisiä ja myöntää se tosiseikka, että loska-ja pakkaskeleille Alde ja Primus.
- Jakaantunut
Tässä on porukka jakaatunut, niinkuin Persuissakin Loikkareihin ja Persuihin. Karavaanarit Rumatikkiporukkaan ja Keskuslämmittäjiin.
- Takakinkääntäjä
Minä kuulun kyllä paksunmiehenporukkaan.
- Labradori
Trumalämmitteisissä Hobby-vaunuissa on sähkötoiminen lattialämmitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20852Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689