Miksi se on niin vaikeaa?

kyllästynyt...

Eli miksi suhteen aloittaminen on niin vaikeaa?

Oon jotenkin niin kyllästyny kaikkeen sellaseen säätämiseen ja siihen, että voiko näyttää tunteensa ja millon voi ne näyttää ja koska voi sanoa tykkäävänsä toisesta tai rakastavansa. Kaikki on vaan yhtä pelaamista ja ihmisten tunteilla leikkimistä ja odottelua....
Voisko sen tehdä helpoksi ja sanoa tunteensa, silläkin uhalla, että särkee sydämensä....

2

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinen

Sanoppa muuta! Mä tein juuri niin, uskaltauduin 3 vuoden jälkeen olee taas omaitseni alusta asti, tuntui hyvältä kaikin puolin niin kauan et kaikki sortui :(
      kerroin ja näytin tunteeni ja mies joko pelästyi tai tunteet jäi vaan ykspuolisiks...
      Nyt pitäis esittää vaikeesti tavoiteltavaa tai jotain, tää on niin surullista!

• arjeneloakaivaten

Rasittaa kans ajatella seurustelun alkua jonkun kanssa, miten pitää olla vähän yliminä keskustella ja esiintyä fiksusti. Ja sitten jos mies on vielä joku suuri ihastus niin stressi sitäkin suurempi. Ihanaa on ajatella, sitten kun seurustelun alku on onnellisesti takana, niin kuin ihanaa ajatella sitä arkea ja yhteistä eloa, mitä kaikkea kivaa voikaan yhdessä tehdä, kuinka helppo olla yhdessä ja olla enemmän oma itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe