Moni mies sanoo täälä ettei törmää lapsettomiin kivoihin sinkkunaisiin.Hmm.Mulla taas tilanne toinen, oon nätti kolmekymppinen nainen, joka ei tunnu löytävän rinnalla pysyvää miestä koskaan. Aina seuraa on ja pidempiä suhteita, mutta miehille iskee aina se "en ole valmis seurustelemaan, kaikista vaan ei ole suhteeseen, en tiedä haluanko lapsia ja en ikinä halua naimisiin.." vaihe n- vuoden seurustelun jälkeen.Sitten ne kertoo kuinka ihana olen ja kuinka joku toinen mies varmasti antaa sen mitä hän ei pysty tarjoamaan. Huh.Masentaahan se lopulta...
Mistähän tämä sitten johtuu? En jaksaisi joka vuosi aloittaa alusta samaa suhderumbaa ja päätyä samaan lopputulokseen seuraavana keväänä..
Miehistä sitten...
6
111
Vastaukset
- täysin nolla
Sun kannattaa alkaa mun kaa olemaan niin ei tule enään sellasta tilannetta et mies perääntyy. Olen kato sen verran ruma että jos saisin nätin naisen niin en vois jättää sitä ikinä kun olisin muuten yksinäinen ja se yksinäisenä olo ei ole mitään kivaa. Ja ikääkin mulla on 36 et varmaan aika sopiva.
- suomihuora=15nussima
Mies kyllästyy käytettyyn (tavis)huoraan noin kolmessa kuukaudessa.
- Älyn haamu
Me ollaan kyllästytty näihin sinun multinikkipostauksiin jo aikaa sitten. Vedä ittees.
- suomihuora=15nussima
Älyn haamu kirjoitti:
Me ollaan kyllästytty näihin sinun multinikkipostauksiin jo aikaa sitten. Vedä ittees.
Ei kait se minun syy ole jos ap on nussituttanut itsensä huoraksi eikä kelpaa kuin panoksi.
- Jeupulis69
Sulla on varmaan pahan hajuinen hengitys? Oletko kiinnittänyt itse ongelmaasi huomiota?
- Katsoa saa ei koskea
Toivottavasti löydät kumppanin, kun olet noinkin omaaloitteinen ja sitkeä. Kestät varmaan pakkeja jne., toisin kuin useimmat meistä miehiistä. Osa meistä kun on jopa naisia herkempiä. Tsemiä sulle siitä! Olet muuten justiisa nainen parhaassa iässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764