Lihavuus suurimmalla osalla tulee liian vähäisestä liikunnasta ja ylensyömisestä. Sairaudet lihavuuden oikeana aiheuttajana on erittäin harvinaista mutta useimmiten ensimmäisenä selityslistalla. En luota myöskään geenistä höpöttäviin, kun perheen kaikki jäsenet ovat lihavia.. koiria ja kissoja myöten. Geenit eivät oikeasti selitä lihomista. ne voivat korkeintaan olla altistavia ja henkilön omat toimet sitten määrää tuleeko lihavaksi vai ei.
:D
Miksi palstan läskit ovat läskejä
23
98
Vastaukset
- ;))))
Ihan sama, mutta totuus on, että palstan miehet kuten muutkin miehet pitää muhkuista :))))))))
- papu.narrow
Jazuli hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ...
papu.narrow kirjoitti:
Jazuli hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ole itte hiljaa apina. :-) Eläkä aina syyttele minua, jonkun muun tekosista.
- jep jep
muhkufani kirjoitti:
Kyllä näi o:
http://www.misanthropytoday.com/wp-content/uploads/2009/06/fat-woman.jpgLisää kaunottaria, "on mistä ottaa kiinni"
http://entertainment.ie/images_content/UglyFaceLG.jpg
- puhhh.huu
En ole lihava ja en jaksa innostua koko lihavuus-keskustelusta. Sitä jauhetaan kaikkialla ja tiedetään sen aiheuttamat riskit ja vaarat.
Jokainen on mikä on, kenen kohdalle sattuu auto-onnettomuus tai tulipalo..niin. Maailma on vaan sellasta. Joku makkara tuolla nurkalla ei paljoo hetkauta tässä pinnallisssa maailmassa.
Haloo..palatkaa oikeeseen elämään. - ...
Hmm..mimmosen ihmisen määrittelet läskiksi? Toisen mielestä joku on sopivan kokoinen ja toisen mielestä se samainen ihminen on läski. Makuja on nääs monia.
Läskihän on haukkumanimi ylipainoiselle ihmiselle, jota yleensä itseään parempana pitävät ihmiset käyttävät itseään huonompina pitävistä.- Näin on.
Tulkintasi on täyttä sontaa. Jos esim. 160 cm. akka painaa 100 kiloa, Niin läski se on. Sama miehillä. Oksetat minua.
- ...
Näin on. kirjoitti:
Tulkintasi on täyttä sontaa. Jos esim. 160 cm. akka painaa 100 kiloa, Niin läski se on. Sama miehillä. Oksetat minua.
Jaa, miksi mä oksetan sua? Mee ostamaan pahoinvointiin lääkettä, nimittäin maailma on täynnä mun kokoisia ja tuon kokoisia mistä mainitsit.
- Niin?
... kirjoitti:
Jaa, miksi mä oksetan sua? Mee ostamaan pahoinvointiin lääkettä, nimittäin maailma on täynnä mun kokoisia ja tuon kokoisia mistä mainitsit.
Mikä sun paino on?
- ...
Niin? kirjoitti:
Mikä sun paino on?
Mitähän se sulle kuuluu? :-)
- Näin on
... kirjoitti:
Juttusi oksettavat minua. Ei sinun painosi tai kenenkään muun kiinnosta ollenkaan.
(sisältä ruma) - ...
Näin on kirjoitti:
Juttusi oksettavat minua. Ei sinun painosi tai kenenkään muun kiinnosta ollenkaan.
(sisältä ruma)Senkus oksennat, ei se ole mun ongelma. :-)
- hyvä,
Näin on kirjoitti:
(sisältä ruma)kokeile vain sitä oksentamista, ehkä se rumuus sillä vähenee sisältäsi, kannttaa ainakin yrittää...
- kuitenkin
... kirjoitti:
Mitähän se sulle kuuluu? :-)
alle 80?
- ...
kuitenkin kirjoitti:
alle 80?
Ei kun 120 kg. :-) Voi olla että jo 140 kg kesään mennessä.
- Näin on
hyvä, kirjoitti:
kokeile vain sitä oksentamista, ehkä se rumuus sillä vähenee sisältäsi, kannttaa ainakin yrittää...
Ymmärsit tietenkin vähän väärin. ja vähän tahalleen väärin, koska et parempaan pystynyt. Ei se mitään.
Toivotan sinulle onnea. - :::
... kirjoitti:
Ei kun 120 kg. :-) Voi olla että jo 140 kg kesään mennessä.
Valehtelet, mutta kyllä paino naamastasi päätellen (klovnikuva) on aika korkea.Onko sinun vaikea liikkua? puuskutatko kuin vanha mummo?
- ...
::: kirjoitti:
Valehtelet, mutta kyllä paino naamastasi päätellen (klovnikuva) on aika korkea.Onko sinun vaikea liikkua? puuskutatko kuin vanha mummo?
Klovnikuva? Photophuniassa muokattua kuvaako tarkoitat? Joo, olen ihan kauhean suuri ja liikkuminen aiheuttaa mulle itkun. Jalkani on vääntyneet ja selkäni painunut kasaan. Oletko tästä tiedosta onnellinen? :-)
En valehtele, otas huomioon et se kuva oli 2009 otettu ja olen vaan lihonut siitä tähän 2012 vuoteen saakka. - minä taas..
Näin on kirjoitti:
Ymmärsit tietenkin vähän väärin. ja vähän tahalleen väärin, koska et parempaan pystynyt. Ei se mitään.
Toivotan sinulle onnea.toivon sulle parempaa elämää!
- Näin on
minä taas.. kirjoitti:
toivon sulle parempaa elämää!
Ei se toivomalla paremmaksi muutu.
Jatka entiseen malliin vain :)
- puskalisko
pullassa ainakaan ei ole kaloreita
Lisko on kertonut laittavansa keksikaapin oven lukkoon.
(yhyyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816