Minulla on takana aika pitkä suhde, joka on satuttanut minua tosi kovasti. Sitten tapasin todella ihanan tuntuisen miehen netissä. Hän kirjoitti hyvin kauniisti tai kivasti. Soittelimme ja hän tuntui mukavalta ja välittävältä. Sitten tapasimme ja pidin hänestä. Hän jutteli mukavia asioita, oli fiksun oloinen. Päästin hänet sitten lopulta kotiini, ei meidän pitänyt mitään erityistä tehdä, tutustua vain. Mutta yhtäkkiä hän halusi vaan seksiä. Minä en halunnut. Hän sai lopulta tyytyä siihen, ettei saanut. Hän tuli sitten myöhemmin uudelleen. Hän sanoi minulle tulevansa kylään aamulla mutta hän ilmestyikin myöhään illalla. Olin ehkä liian hämmentynyt näistä aikataulujen muutoksista, että tyhmänä päästin hänet kotiini. No eihän hän halunnut kuin seksiä ja minä aiemmasta suhteesta loukattuna jotenkin suostuin liian herkästi vaikka minua itketti eikä tilanne tuntunut hyvältä. Hän otti mitä otti ja aamulla lähti tosi vikkelästi. Hänen puhelimeensa ei enää saa yhteyttä.
Olen ihan hajalla. En halunnut tulla taas hyväksikäytetyksi. Mutta olen vaan niin tyhmä. Ainoa hyvä asia on se, että sentään en tehnyt mitään suojaamatonta. Mutta tuska on ihan kamala. Miten joku voi tehdä näin toiselle...kun baareista löytyisi niitä naisia, jotka ihan mielellään valitsisivat yhdenyönsuhteita.
epäonnistunut
10
375
Vastaukset
- yksin kotona
No se vaan on niin et jos annat tehdä ittelles noin niin monet miehet tekee. Sun pitää olla tiukempi ja sanoa ET EI ON EI. Emmää voi muuta sanoa kuin et älä päästä niitä miehiä kotiisi liian helposti ellet tunne paremmin. Ja jos joku alkaa heti vonkaamaan seksiä niin silloin se ei halua mitään tutustua vaan haluaa seksiä ja sit lähtee pois. Turha silloin on soitella perään jos on helposti antanut.
- unohda
Olet törmännyt inhottavaan mieheen. Niitä on seassa, ei voi mitään. Jätä juttu taaksesi. Yritä säilyttää luottamus siihen, että toisenlaisiakin on. Niitä on. Ole kuitenkin tarkkana. Parempaa onnea tutustumisiin!
- 2.2
Älä päästä miehiä kotiisi, ennen kuin olette tutustuneet kunnolla. Pysy tiukkana, vaikka mies olisi kuinka ihana. Jos siis et itse seksiä halua.
Ja jos mies haluaa naisen kotiin ekoilla tai tokilla treffeillä, se tarkoittaa 99%: ssa tapauksista, että mies haluaa seksiä. Ja yleensä VAIN seksiä.
PIdä jatkossa itsestäsi parempaa huolta äläkä anna kohdella itseäsi noin. Äläkä myöskään syyttele itseäsi liikaa, tyhmyyksiä kaikki tekevät välillä. Mutta niistä on hyvä ottaa opikseen. :)- 2+1
Huvittava tämä koko ajatus, että miestä ei saisi päästää kotiin yms. yms. Tai ihan tosissaan ei varmaan kannata mutta itse olen käynyt treffit palstan kautta kolmilla treffeillä tähän mennessä ja kaksi kolmesta on päätynyt visiittiin naisen kodissa. Ei siis seksimielessä, kunhan ollaan pyörähdetty.
- Lotta**
Ota eri asenne. Uskalsitpa tehdä sen. Rohkea nainen : ). Laita viestiä perään että kiitos pan*sta, jos vaikka jossain vaiheessa laittaa sen kännykkänsä päälle.
- ,,,
Tässäpä taitaa olla mies nimeltä Lotta. Mitä rohkeutta vaatii avata haaransa jollekin hyväksikäyttäjälle? Tosi asiassa se menee ihan päinvastoin.
- Boris_12345
Tässä tilanteessa ap:n on varmaan hyvä laittaa uudet tuttavuudet tauolle ja työstää edellinen pitkä suhde loppuun. Nykyinen tilanne vain aiheuttaa töppäilyjä, surua sekä altistaa hyväksikäytölle.
Suojautuminen on tärkeää, ja mikäli uusi tuttavuus (kuten tässä tuoreimmassa esimerkissä) ei olisi kehoituksesta huolimatta käyttänyt suojausta - puhuttaisiin "tapaus Assange" kaltaisesta tapahtumavyyhdistä joka on ainakin Ruotsisssa johtanut syyttäjän taholta raiskaussyytteen nostamiseen. - Moneksi on
Saako kysyä alkuperäiseltä kirjoittajalta minkä ikäisestä miehenretaleesta on kysymys ja mistä kaupungista?
Kun tarpeeksi tapahtuu ikäviä asioita niin osaa arvostaa rakkautta kun löytää sen. Pidä lippu korkealla, kyllä se oikea vielä sinulle löytyy ja sitten olet onnellinen! Tsemppiä :)
- :)
Vituttaa kyllä tämmöset tapaukset ja muutenkin kaikki pelimiehet.
Menee meidän muidenkin maine. :(
Suosittelen miehenä kyllä panttaamaan ihan suosiolla jos vakavaa hakee. Omasta mielestä jos nainen sanoo ei alkumetreillä niin tulee vaan hyvä mieli ja kiinnostus kasvaa. :)
Toivottavasti AP löytää jonkun mukavan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376