Huippukokki menehtyi illanvieton päätteeksi

HAH HAH HAH HAAAAAAA

Kovatasoisen kokkikilpailun voittanut kolmekymppinen mies menehtyi Inarissa pääsiäisenä, kertoo Iltalehti. Kokki oli ajelemassa kahden ystävänsä kanssa moottorikelkalla Inarijärven jäällä torstain ja perjantain välisenä yönä.

Kokki istui moottorikelkan perässä olleessa pienessä reessä. Hän suistui reen kyydistä ja löi pahasti päänsä. Ystävät yrittivät elvyttää miestä ja soittivat apua. Paikalle 45 minuutin päästä saapunut sairaanhoitoyksikkö totesi miehen kuolleeksi.

Poliisi tutkii tapausta törkeänä rattijuopumuksena ja kuolemantuottamuksena. Kaikki kolme miestä olivat ajelulla ilman kypärää.

Vuonna 2010 kokiksi valmistunut mies asui Rovaniemellä. Hän voitti hiljattain arvostetun ja kovatasoisen suomalaisen kilpailun, jossa kisasi useita arvostettuja suomalaisravintoloiden kokkeja.

13

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinvoikäydä
    • RIP vaan sinne

Ai jaa ,.,mää luulin,että se tukehtu omiin keitoksiinsa.

• Kävipä niin

Pazkasköndelle pazka loppu. Näin tulikin käydä, sillä juoppohullujen tuleekin lähteä. Pierunhajuisia litkuja keitellyt loinen tajusi lopulta, lähteä. Näin on hyvä. Aaaah niskamakkaraa, nyt beelzebuubi paistelee niskamakkaraa. Ja ellet mediakritiikkiä tajua, niin vedä käteen :P

• tösö!

herää paikassa jossa sul on ranneke jolla pääset jokaiseen laitteeseen...ja aivan ilmaiseksi!!!! sit vast tajuut et vittu, en pysty puhuun, en kuule, eikä mikään liiku kaulasta alaspäin...ole siin sit vittu vegenä loppuikäs!!!! Sellaista sulle toivoo joku....

• HAH HAH HAH HAAAAAAA

vaan itsellesi, liekö olet noin vähä-älyinen, ettet ymmärrä, että se, joka nauraa toisen epäonnelle, saa sitä pian itse kokea.

• Mie tippä !

"HAH HAH HAH HAAAAAAA
        10.4.2012 15:42

vaan itsellesi, liekö olet noin vähä-älyinen, ettet ymmärrä, että se, joka nauraa toisen epäonnelle, saa sitä pian itse kokea. "

No tuohon ei ole mitään lisättävää. Varmaan et tiedä mitä joudut kokemaan, vai tiedätkö sittenkin.... Ehkä hirttäydyt ?

• Mikä lienee

nimi. Tunnen yhden huippukokin, mutta empä arvele edes oliko hän. Lähtöisin pohjoissuomesta, ollut 3 kanavalla kokkailemassa aamuisin. Ettei vaan hän.

• NiitähänOn

ainakin kaksi(3?) Lapista. En tunne kumpaakaan vaikka nähnyt olen TV:ssä

• Kol me
        NiitähänOn kirjoitti:

ainakin kaksi(3?) Lapista. En tunne kumpaakaan vaikka nähnyt olen TV:ssä

• Tosimies.

Nyt on paikallaan tarkastaa moottorikelkkojen verotusta ja saada joku tolkku tähän;)

• viinaton

Siinä taas nähtiin yksi monista tapauksista mitä viina saa aikaan. Viinat kieltoon, moni henki säilyisi, ja monen perheen ja omaisen tuska jäisi vähemmälle. Tuskin on kokin kavereidenkaan helppo päästä yli tapahtuneesta ja katumus ei enää auta.

• Viikon suosituin??

Miksiköhän kaikki jossain bb:ssäkin käväisseet ovat "huippu" ja "supersuosittuja" iltapäivälehtien otsikoissa?
      Valtaosa kansasta ei katso roskaohjelmia, eikä lue sontalehtiä.

Huippukokki on sellainen, että ruokaa syö mielellään, eikä tarvitse heti lähteä grillille illalliselta tullessa.

Nuo kokkiohjelmat ovat niin tylsiä, että mieluummin katson ikkunasta, kun naapuri tuskailee lumikolan kanssa.

Se ei tietysti muuta sitä, että tapaus oli järkyttävä, mutta kun päässä on ruuveja löysällä, niin noin voi käydä.

• JJ

VAI NIIN KÄVI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3044
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1289
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      1008
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      947
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      747
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      733
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      712
    Aihe