Mitenkäs on, käykö esim tällänen mekko häihin http://www.huuto.net/kohteet/violetti-_-lila-puolipitka-sifonki-mekko-s---l/216059480
Hääkutsussa ei ole pukukoodia ja häät on kesällä...
Mekko häihin
8
566
Vastaukset
- anonyymi1000000
käy varmasti! :)
- tilaisuuden mukaan
Riippuu siitä millaiset häät ja millaisessa paikassa. Tämä puku sopii hyvin juhlaviin häihin. Kysy hääparilta millainen tilaisuus on, ja puku sen mukaan. Esim kesäisiin pihahäihin voi varmaan pukeutua aika vapaasti ja rennommin kuin talviseen ravintolatilaisuuteen.
- ap
Juhlavat häät on tiedossa, ortodoksiset ja sisätila on, mutta häät siis kesällä, kuten ekassa viestissä kirjoitin. Kiitos vastauksista :)
- ninnukka1111
Mun mielestä tuo mekko on aika mauton. Ehkä sen vuoksi, että näyttää halvalta ja ei ole MUN tyyliä. ota ennemmin joku tyylikäs. Nelly.comista löytyy yleensä kaikille mekko.
- gugguu91
Itse olen kesällä menossa kirkkohäihin vieraaksi ja pukukoodina on tumma puku. Luulen että kaikilla naisilla on lyhyt/polvipituinen mekko, mutta pähkäilen tässä, olisiko tällainen http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/forever-unique-778/raya-dress-778068-133/ tilaisuuteen sopiva? Kertokaahan konstailematon mielipiteenne! :D Minusta mekko on ihanan kesäinen ja sopivasti juhlavakin tuon laahuksen ansiosta. Toki se on avoin, mutta mukana tulee huivi jonka voisi laittaa olkapäille kirkkoon. Morsian ei kuulemma laita kotelomekkonsa kanssa kirkkoonkaan huivia. Onko mekko mielestänne edestä liian lyhyt tai halvan oloinen?
- gugguu91
Niin ja anteeksi pentele, unohdin vastata alkuperäiseen kysymykseen! MIelestäni tuo mekko on nykykriteereillä hyvän pituinen. Kohteliasta olisi laittaa kirkkoon vielä huivi hartioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491352Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49872Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800