Mekko häihin

kokematon häävieras

8

486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi1000000

      käy varmasti! :)

    • tilaisuuden mukaan

      Riippuu siitä millaiset häät ja millaisessa paikassa. Tämä puku sopii hyvin juhlaviin häihin. Kysy hääparilta millainen tilaisuus on, ja puku sen mukaan. Esim kesäisiin pihahäihin voi varmaan pukeutua aika vapaasti ja rennommin kuin talviseen ravintolatilaisuuteen.

    • ap

      Juhlavat häät on tiedossa, ortodoksiset ja sisätila on, mutta häät siis kesällä, kuten ekassa viestissä kirjoitin. Kiitos vastauksista :)

    • ninnukka1111

      Mun mielestä tuo mekko on aika mauton. Ehkä sen vuoksi, että näyttää halvalta ja ei ole MUN tyyliä. ota ennemmin joku tyylikäs. Nelly.comista löytyy yleensä kaikille mekko.

    • gugguu91

      Itse olen kesällä menossa kirkkohäihin vieraaksi ja pukukoodina on tumma puku. Luulen että kaikilla naisilla on lyhyt/polvipituinen mekko, mutta pähkäilen tässä, olisiko tällainen http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/forever-unique-778/raya-dress-778068-133/ tilaisuuteen sopiva? Kertokaahan konstailematon mielipiteenne! :D Minusta mekko on ihanan kesäinen ja sopivasti juhlavakin tuon laahuksen ansiosta. Toki se on avoin, mutta mukana tulee huivi jonka voisi laittaa olkapäille kirkkoon. Morsian ei kuulemma laita kotelomekkonsa kanssa kirkkoonkaan huivia. Onko mekko mielestänne edestä liian lyhyt tai halvan oloinen?

      • gugguu91

        Niin ja anteeksi pentele, unohdin vastata alkuperäiseen kysymykseen! MIelestäni tuo mekko on nykykriteereillä hyvän pituinen. Kohteliasta olisi laittaa kirkkoon vielä huivi hartioille.


    • kuomanne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe