Muistakaa Tuoksuallergikko!!!!!!!

allerginenärsytettyn

Haisevia ihmisiä jokapaikka täynnä, kaupassa et voi olla rauhassa kun heti tulee lähelle joku joka on laittanut itseensä litran jtn chanel 5 tai muuta litkua.

Pitäisi jokin laki keksiä näiden tuotteiden kieltämiseksi yleisellä paikalla. Sinä laitat aamulla sitä hajuvettä itseesi, menet kauppaan ja illalla peset sen lemun itsestäsi pois. seuraavan päivänä uudestaan sama homma..
Mutta minä joudun siellä kaupassa hetkeksi sinun lähellesi, saan allergiakohtauksen jonka seurauksista kärsin useamman päivän!!!!

Miettikää!

EI HAJUILLE JA LEMUILLE!

Paskan ja hienkin haju olis parempi..

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noinkohan olet

      edes allerginen, kun haukut hienoja tuoksuja hajuksi ja lemuksi. Eivät ruoka-aine allergikotkaan ruokia hauku, vaan ovat kovasti pahoillaan kun itse joutuvat niistä pidättäytymään.

      Taidat olla persoonallinen tyyppi, joka yksinkertaisesti pitää erilaisista tuoksuista kuin useimmat muut ihmiset, tai ei juuri mistään tuoksuista ylipäätään. Jos kuitenkin olet oikeasti sairas ja tarvitset sympatiaa, niin opettele ilmaisemaan itseäsi paremmin. Otsikkosi vielä on suhtkoht ok, mutta tekstiosa ei vaikuta uskottavalta.

      • aloittja...ap

        Mutta minä en ikävä kyllä joudu hajuista pidättäytymään vaan pakostakin niitä haistelemaan kun sinä niitä lotraat päällesi ja kyllä minä saatan joutua sinun hajusteidesi vuoksi jopa sairaalaan.

        ETTÄ MALTTIA!

        Hajut pois ja laki sille!


      • Siedätyshoito
        aloittja...ap kirjoitti:

        Mutta minä en ikävä kyllä joudu hajuista pidättäytymään vaan pakostakin niitä haistelemaan kun sinä niitä lotraat päällesi ja kyllä minä saatan joutua sinun hajusteidesi vuoksi jopa sairaalaan.

        ETTÄ MALTTIA!

        Hajut pois ja laki sille!

        saattaisi olla avuksi. Eli totuttelet tuoksuihin turvallisessa ja hallitsemassasi ympäristössä pieninä annoksina.

        Taidat ilmeisesti kärsiä enemminkin hajusteyliherkkyydestä kuin allergiasta? En kyllä ole koskaan kuullut, että siitä sairaalaan joutuisi. Paniikkikohtaus voi tuntua siltä kuin olisi kuolemaisillaan, mutta oikeasti on aivan vaaratonta.


    • ...

      Saatko migreenikohtauksen joka kerta kun pieraiset tai käyt vessassa asioimassa? Siellä kuitenkin altistuu paljon voimakkaammalle hajulle.

    • tyttöpienoinen92

      minä käytän hajuvesiä vaikka joistakin tulee kamala olo, käytän niitä mitkä sopivat ja kohtuudella.. ymmärrän kyllä aloittajaa mutta tuo purkaus olisi voinut tehdä maltillisemminkin vaikka asia noin kovasti harmittaa..

      mielestäni ihmisten PITÄÄ ja SAA käyttää hajuvesiä MUTTA EI LITRA KAUPALLA. Sitä eivät kaikki tajua vaan suihkivat chanel5 (vanhat rouvat) niin paljon, että pahaa tekee.

      Mielestäni pitäisi olla hajuvesipakettien kyljessä jotain mainintaa esim. "muista kohtuudella" :D

      • NoToSmell

        Minä saan hajuvesistä allergisen kohtauksen, joilloin voin joutua sairaalaan. Yhdesti olen joutunut sairaalaan, useasti ollut sairaslomalla.

        Ei tämä ole mikään pieni juttu ihmiset hyvät!

        Minulla on hengenahdistusta hajuista ja otan siihen avaavaa inhaloitavaa lääkettä, minulla ei kuitenkaan ole astmaa.


    • yyteritt

      Niin kuin itsekkin sanoit, niin inhalloi sitä lääkettä jos on tarvis!!! Niinhän astmaatikotkin tekevät eivätkä skitsoa ympäriinsä vaivan aiheuttajista. Kyllä ihmiset saa käyttää tuoksuja kohtuudella. Kaunistautuminen ja hyvien tuoksujen ihannointi kuuluu ihan ihmisen perusluonteeseen jo tuhansien vuosien takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe