Joo eli olen 17vuotias tyttö, kouluuni tuli poika, ihan sairaan söpö. Aloin jutella sille ja se jutteli mulle, sitte hymyiltii toisille ja tuijotettiin tunnilla, se tökki minua ja piteli jalkoja minun tuolilla yms.. Sitte kännissä (tiedän en sais juoda mutta täytän tänävuonna 18) joka tapauksessa soitin kavereille kännipuheluita(minä rakastan sitä poikaa ym) ja yksi kavereistani kertoi sitten sille pojalle mitä sanoin, sitten tulikin maanantai.. poika ei katsonut kertaakaan, ei "flirttaillut" ei hymyillyt, se puhu vaan kaverille.. ruokatauolla yksi nätti tyttö sittten jutteli tälle pojalle ja ne nauroi kahdestaan.. Noh tämä ei riitä, sattumoisin asun kaupungissa ja samalla linja-autolla tuli tämä tyttö ja poika ja niiden kavereita yhdessä meni kaupunkiin ja tyttö kokoajan kiinni pojassa.. Olin oikeesti rakastunu tohon poikaan, mutta jos se että paljastin tunteet sitte pilasi koko jutun niin olen koko loppuelämän itselleni vihainen.. Tavallaan olen myös sille tytölle vihainen mutta eihän se sen vika ole.. nyt oon ollut jo yli viikon masentunu, lintsannu koulusta,itkeny , tuijotan sen pojan kuvia päivästä toiseen facebookissa.. ainiin se tykkäsi ennen minun tiloista facebookissa mutta ei enää. Minä pilasin kaiken, niinkuin aina :( kertokaa voisinko mitenkään saada tuota poikaa enää ;(
en tiedä oliko mies kiinnostunut..
11
107
Vastaukset
- miksi..
minuun kukaan ihastu?
söpöt pojat pitäis... - joopa joo
monen tunnin tutustumisen jälkeen tunnustit rakkautsesi sille. Kai se nyt pelästyykin jos viikon päästä jo sanot rakastavasi. yleensä teinit ei tiedä tossa iässä vielä mitään rakkaudesta. Olisit sanonut vaikka et oot ihastunut ja sit viettänyt aikaa sen kaa enemmän. Ny se poika luuli et oot jo sormuksia ostamassa...
- rakastunut</3
ollaan ihan tämä vuosi tunnettu nyt :) ja ehkä enemmän tarkoitan ihastumista.. sori jos puhun niin epäselvästi ettei kaikki tajua mitä tarkoitan.. muttakun sanon aina rakastumista ja ihastumista ,rakastumiseksi, minusta niin samanlainen tunne (;
- Suosittelen teille
rakastunut</3 kirjoitti:
ollaan ihan tämä vuosi tunnettu nyt :) ja ehkä enemmän tarkoitan ihastumista.. sori jos puhun niin epäselvästi ettei kaikki tajua mitä tarkoitan.. muttakun sanon aina rakastumista ja ihastumista ,rakastumiseksi, minusta niin samanlainen tunne (;
kimppakakkaamista. Selvittäisitte välinne paskalla istuessanne :) Se lähentää.
rakastunut</3 kirjoitti:
Vähän kurjaa sanoa, mutta kyllä se nyt tällä erää taisi säikähtää sitä tunnustustasi. Eikä sun tarvitse olla itsellesi koko loppuelämääsi vihainen. Paremminkin niin, että harmittaisi jos olisi jäänyt sanomatta. Kännipuhelu oli harkitsematon, mut sinun ikäisille ihan tavallista :) Hymyile vaan ja ole reipas. Eikä se sun poika ollut tosin kovin reilu - toin olis voinut sopia muutenkin, mut harva sen ikäinen osaa. Toivon että löydät jonkun uuden ihanan ihastuksen! :)
- olit taas viime
sxthsens kirjoitti:
Vähän kurjaa sanoa, mutta kyllä se nyt tällä erää taisi säikähtää sitä tunnustustasi. Eikä sun tarvitse olla itsellesi koko loppuelämääsi vihainen. Paremminkin niin, että harmittaisi jos olisi jäänyt sanomatta. Kännipuhelu oli harkitsematon, mut sinun ikäisille ihan tavallista :) Hymyile vaan ja ole reipas. Eikä se sun poika ollut tosin kovin reilu - toin olis voinut sopia muutenkin, mut harva sen ikäinen osaa. Toivon että löydät jonkun uuden ihanan ihastuksen! :)
yönä äänekäs
Noniin, nyt hän siinä onkin sitten useampikin ihminen menossa psykiatriselle osastolle rauhoittumaan. Niin sinä, kuin tuo poikakin täytätte tämän kertomuksen mukaan suljetun osaston kriteerit.
Ensinnäkin: kukaan ei rakastu noin helposti, toiseksi: kukaan ei häiriinny toisen rakkaudesta niin kuin se poika, kolmanneksi: miten voit masentua jostain etäihastuksesta noin pahasti?- katso ikää
Aivan tuikitavallista teini-ihastusta. Luullaan, että ollaan raakstuneita ja menossa naimisiin , kun ollaan pidetty silmäpeliä. So?
- katso ikää
katso ikää kirjoitti:
Aivan tuikitavallista teini-ihastusta. Luullaan, että ollaan raakstuneita ja menossa naimisiin , kun ollaan pidetty silmäpeliä. So?
Ja pojasta. Ihastukset muuttuu. Kun toinen, vielä kaunis tyttö tekee oikean liikkeen (tulee juttelemaan) niin kyllä siinä silmäpelitytöt jää unholaan.
- 17v pentu
Jos ei osaa asiallisesti vastata nii ei tarvii vastata ollenkaan.. kai oon vielä sitte nii pentu..
- minä
ja empäs ajatellut naimisiin mennä, en enää niin lapsellinen kuitenkaan. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770