Pikku hiljaa olemme pääsemässä yli miehen syrjähypystä, josta syntyi kakkoselle myös lapsi. Nyt kun kaikki käytännönasiat ovat hoidettu pois alta on aika keskittyä meihin. Miehen kanssa päätimme että joko A) lopetamme, olemme ajautuneet siihen pisteeseen, että näin ei voi jatkua tai B) yritänne päästä yli asiasta ja uskoa että voimme olla vielä onnellisia. Päätimme valita vaihtoehdon B. Kakkonenkin alkaa pikku hiljaa ymmärtää, että ei saanut miehestäni 24/7 isää lapselleen ja on siis yh. Toki mies tapaa lastaan silloin tällöin. MUTTA kukaan ei tässä maailmassa voi vaatia minua hyväksymään tapahtunutta. Minun ei tarvitse pitää tästä naisesta eikä hänen lapsestaan. Itse olemme lapseton pari, minä en voi saada lasta. Pitkä aikaninen haavemme on lapsi, olemme toivoneet aina tyttöä. Tervettä tietysti ennenkaikkea. Jumala on olemassa´eikä antanut heille tyttöä, se olisi ollut jo liian kovaa leikkiä. Lapsi on äitinsä näköinen, eli ruma.... heheh minulla on oikeus nauttia kaikista pienistäkin hippusista, jotta itse jaksaisin. En tarkoita että tämä jotenkin näkyisi käytöksessäni, mutta minulla on silti oikeus omiin tunteisiini.
ilo revittävä sieltä mistä sen saa
22
315
Vastaukset
- No niiin niiin
Lapsellinen provo. Oletko mahdollisesti jätetty kakkonen, joka ei onnistunutkaan koukuttamaan ukkomiestä kakaran avulla?
- ennustaja eukko
YÖK! Jo tuo viattoman lapsen haukkuminen kertoo että eroatte kohta, et ikinä pysty elämään tuossa helvetissä, sano minun sanoneeni.
- eredzhgf4wter
Sama tuli mieleen... Kukaan "äiti-immeinen" ei sano noin typerästi toisen lapsesta, ei etenkään, kun tämä lapsi on itselle rakkaan ihmisen verta ja lihaa. Ehkäpä haikara sittenkin osaa valita, kenen luo pesänsä tekee. Ihme, kun ei aloittaja ole kieltänyt miestään tapaamasta lastaan - no, tietää sen, miten siinä kävisi. Ei kukaan tunteva ihminen hylkää omaa lastaan minkään ukaasien edessä. Aina vain typerämpää vetää vielä Luojakin tähän mukaan...
- äiti 4 jälle
eredzhgf4wter kirjoitti:
Sama tuli mieleen... Kukaan "äiti-immeinen" ei sano noin typerästi toisen lapsesta, ei etenkään, kun tämä lapsi on itselle rakkaan ihmisen verta ja lihaa. Ehkäpä haikara sittenkin osaa valita, kenen luo pesänsä tekee. Ihme, kun ei aloittaja ole kieltänyt miestään tapaamasta lastaan - no, tietää sen, miten siinä kävisi. Ei kukaan tunteva ihminen hylkää omaa lastaan minkään ukaasien edessä. Aina vain typerämpää vetää vielä Luojakin tähän mukaan...
kylläpä naurattaa.... mitäs pyhimyksiä ne äidit ovat????? Sitähän kilvan tapellaan jo raskausaikana kuka lihoo syömällä 30kg ja selittää sen johtuvan raskaudesta, kuka on hyvä äiti kun ei polta ja kuka huono kun ottaa viikossa yhden saunakaljan. Sama kilpailu jatkuu synnytyksessä, olen hyvä äiti kun en kauheasta tuskasta huolimatta ottanut kipulääkettä. Ai eittä kun ole paras äiti kun imetän lastani. En ole huonmpi kuin tuo toinen. Ai niin vastasyntyneesä se meidän nyytti nukkuu 24h päivässä ei itke eikä leikki-ikäisenäkään tee mitään pahuutta koskaan. Hyvä äiti on aina freesi ja energinen, pullantuoksuinen äiti ja viettelevä vaimo miehelleen. Koti kiiltää. Sitten on tämä kilpavarustelu. Kellä on hienoimmat ja kalleimmat vaunut ja pelit ja vehkeet. Kuka pukee merkkivaatteisiin jo vastasyntyneen. Kenen lapsi osaa jo vastasyntyneenä syödä itse ja kävellä????
Kyllä kuule näin on että sieltä äitien suista eniten tullee toisten ihmisten arvostelua ja haukkumista ja lasten haukkumista myös. Ja kyllä kuule niitä h...vetin rumia kakaroita on tämä maa pullollaan joiden valaiksi levinneet (petety) äidin kehuvat kilvan sitä omaa pientä mussukaansa ja toiset ei ole yhtään mitään.
Oletko muuten nähnyt kaikkien äitien pään päällä sen sädehtivän kehän? Minä en ole. - margariinipaketti
eredzhgf4wter kirjoitti:
Jos se sun kehuma haikara osais valita mihin niitä lapsia tuo niin narkkareilla ja kehitysmaissa olis kuule todella vähän lapsia. Haikarahan ei lasta tuo, vaan aikuiset päättää olla käyttämättä tai käyttää ehkäisyä TAI tekee abortin TAI ottaa jälkiehkäisypillerin. Niin mutku mä halusin. Mä ja mä ja mä.
- ööööööööööööööööööö
Anna koirin räyskyttää ja pahan suopien ämmien vajota vielä syvemmälle omaan katkeruuteensä. Te pärjäätte. Kertoohan sekin jo paljon kun mies ei muuttanut sinne paratiisiinsa lapsensa ja nartun kanssa.
- ----pöh---
äiti 4 jälle kirjoitti:
kylläpä naurattaa.... mitäs pyhimyksiä ne äidit ovat????? Sitähän kilvan tapellaan jo raskausaikana kuka lihoo syömällä 30kg ja selittää sen johtuvan raskaudesta, kuka on hyvä äiti kun ei polta ja kuka huono kun ottaa viikossa yhden saunakaljan. Sama kilpailu jatkuu synnytyksessä, olen hyvä äiti kun en kauheasta tuskasta huolimatta ottanut kipulääkettä. Ai eittä kun ole paras äiti kun imetän lastani. En ole huonmpi kuin tuo toinen. Ai niin vastasyntyneesä se meidän nyytti nukkuu 24h päivässä ei itke eikä leikki-ikäisenäkään tee mitään pahuutta koskaan. Hyvä äiti on aina freesi ja energinen, pullantuoksuinen äiti ja viettelevä vaimo miehelleen. Koti kiiltää. Sitten on tämä kilpavarustelu. Kellä on hienoimmat ja kalleimmat vaunut ja pelit ja vehkeet. Kuka pukee merkkivaatteisiin jo vastasyntyneen. Kenen lapsi osaa jo vastasyntyneenä syödä itse ja kävellä????
Kyllä kuule näin on että sieltä äitien suista eniten tullee toisten ihmisten arvostelua ja haukkumista ja lasten haukkumista myös. Ja kyllä kuule niitä h...vetin rumia kakaroita on tämä maa pullollaan joiden valaiksi levinneet (petety) äidin kehuvat kilvan sitä omaa pientä mussukaansa ja toiset ei ole yhtään mitään.
Oletko muuten nähnyt kaikkien äitien pään päällä sen sädehtivän kehän? Minä en ole.Mitähän sä oikein keuhkoat? Miten tää sun runoelmasi liittyy tohon edelliseen?
Sä et ilmeisesti näe äitiyttä muuta kuin ulkoisena asiana? Tai sitten et ymmärrä, mitä luet.
- sä oot pimee
Tyhmähän sä olet. Kaipaat omaa lasta. Nyt sulla olisi tilaisuus antaa hellyyttä ja rakkautta lapselle, jonka isä miehesi on. Ei sun siitä äidistä tarvitse tykätä yhtään. Lapsi ei ole sulle mitään paha tehnyt, on miehesi lihaa ja verta.
Jumala näköjään on olemassa. Ei anna lasta sille, joka ei osaa lapsia rakastaa. Ja vaikka saisitkin lapsen, niin poikalasta et rakastaisi, vai mitä? Outo olet naiseksi.
Etkä todellakaan ole päässyt miehesi petturuudesta yli. Erotkaa, niin mieskin pääsee lapseensa rauhassa tutustumaan.
Pakko olla provo. - wiuwau
Mitä hel*ettiä?! Onpa kamalia haukkuja mutta ymmärrystä ap:lle ei yhtään. Hänhän on joutunut kokemaan kaksikin pahaa asiaa, puolison uskottomuuden ja oman
lapsettomuuden myös. Kummassakin on yksinäänkin jo kestämistä!
Ap: sinulla on oikeus noihin tunteisiin. Sinun ei todellakaan tarvitse pitää sen kummemmin äidistä kuin lapsestakaan. Kohtuullista on kuitenkin, että
annat puolisosi tavata lastaan, mikä näyttää jo toteutuvan. Eikä sinun tarvitse pitää lapsesta, mutta jos nyt suorastaan inhoat häntä, niin fiksusti teet, jos peität
nuo ihan pahimmat tunteet. - Sait mitä tilasit!
Kaikilla on oikeus omiin tunteisiin mutta se, miten niiden perusteella toimimme on toinen juttu. Olet pahansuopa ja ilkeä ja onneksi Luoja on viisaudessaan tehnyt tiettyjä johtopäätöksiä.
Lapsi ei voi syntymäolosuhteilleen mitään. Olet varmasti kaunis ulkoisesti muttä sisältä todella ruma ja paha! - Mieti hieman
Sinä et saa lapsia, mutta mies sai joten.
Lapsi on tähän syytön ja se on sinun miehesi.
Joten jos olet fiksu ja älykäs.
Kun lapsi tapaa isäänsä olet sinä automaattisesti isän vaimo.
Koitahan antaa lapselle tilaisuus sillä saatat huomata että teillä on yhteinen osa-aikainen lapsi joka kuuluu perheeseen. Lapsen äitiin kun ei tarvitse pitää yhteyttä tai edes ottaa mitään kantaa. Virallisella tapaamisoikeudella saitte siis lapsen paljon helpommin kun esim adobtiolla ( perkeleeeeen vaikea saada)
Ole kuule ihan kiitollinen sillä jos haluaa lapsen ( = minä) mutta ei saa niin toi sun tilanne on perkeleen paljon parempi kun osaat kuvitella.
Mies on sinun ja lapseen pääset osalliseksi. Muista lapsen äiti ei ollut riittävän vetovoimainen edes lapsen avulla että mies olisi valinnut hänet.
Joten mihellä on nyt ( kaivattu?) lapsi ja se nainen elämässä jonka kanssa haluaa elää ( sinä). Joten mikä tätä toista naista eniten vituttaisi, se että olette keskenään onnellisia ja hänen lapsi vielä pitäisi sinusta ja viihtyisi teillä.
Ja tätä sinä ET HALUA kokea ? Helvetin outoa sanon minä.
Minä ainakin haluaisin jos olisi sun asemassa- öonikjdtf
Tämän ketjun paras kommentti!
- Voi ziisus...
öonikjdtf kirjoitti:
Tämän ketjun paras kommentti!
Kohtuullisen sairas kommentti kuitenkin. Kuten ap:n ajatuksenjuoksukin.
Jättäkää se lapsi rauhaan. Sillä on äiti ja isä, ja toivottavasti edes he ajattelevat lapsen parasta. Nää saamarin valopäät ovat tekemässä viattomasta lapsesta koston välikappaletta ap:n miehen petturuudelle.
Ymmärrättekö edes hävetä?!??!! - Mieti hetkinen
Voi ziisus... kirjoitti:
Kohtuullisen sairas kommentti kuitenkin. Kuten ap:n ajatuksenjuoksukin.
Jättäkää se lapsi rauhaan. Sillä on äiti ja isä, ja toivottavasti edes he ajattelevat lapsen parasta. Nää saamarin valopäät ovat tekemässä viattomasta lapsesta koston välikappaletta ap:n miehen petturuudelle.
Ymmärrättekö edes hävetä?!??!!Lue oikein, sillä minä painotin ettei sitä isän syrjähyppyä kosteta sille lapselle vaan siihen pyritään saamaan läheinen ja lämmin suhde sillä onhan se miehen lapsi.
Se että vain valopäinen äiti estäisi lasta saamasta hyvät välit lapsen isään jos se tarkoittaa että myös lapsen isän vaimolla olisi ne hyvät välit lapseen. Mutta näitä valopäitä kun kuitenkin on.
Joten miten perkele se lapsi kärsii jos isän vaimo kohtelee lasta kunnolla ja saa lapseen hyvät välit tai että lapsen äidillä ja isän vaimolla ei ole mitään tekemistä keskenään ? Ei kuule yhtään mitenkään.
Lapselle on todella hyvä jos hän on tervetullut myös isän kotiin ja hänellä on siellä kakkosäiti ilahtuneena ottamassa vastaan.
Se että se saattaa vituttaa tätä lapsen äitiä ei kyllä mitenkään kosketa lasta jollei lapsella ole täysin tunteeton kylmä äiti joka kostaa oman vitutuksen siihen lapseen. Ja siihenhän ei sitten kukaan muu vaikuta kun tämä äiti.
Syytön se lapsi on siihen ettei isä rakasta äitiä tai halua jakaa elämään hänen kanssaan sen kummemin kun siihen että hänet tehtiin avioliiton syrjähypyn tuloksena. Tai siihen että äiti epärealistisesti odotti että mies valitsisi hänet.
Joten jos joku käyttää lasta pelinappulana niin se taitaa se äiti olla.
Jos äiti ajattelee oman lapsen parasta niin myös hänestä on hyvä että lapsen isä ja hänen vaimonsa toivottaa lapsen omaan perheeseen tervetulleeksi vaikka hän itse ei sitä ole. Mutta tämä tarkoittaa että äiti oikeasti ajattelee lapsen parasta eikä omaa napaa, ja näitä on perkeleen vähän.
Miehen vaimolla on oikeus omiin tunteisiin mutta hänenkin on hyvä mieltää ettei se lapsi siihen syypää ole vaan bonus. Hän sai pitää miehen ja saa vielä lapsen jota itse ei kykene saamaan. Lapsen äitiin ei kannata kiinnittää huomiota. Kun lapsi kasvaa niin hän voi itse päättää kennen luona viihtyy ja missä häntä kohdellaan parhaiten.
- urnuud
Ei sun tarvi osallistua sen lapsen hoitoon. Hoitakoot sun puolisos yksin,
kun tapaa häntä, itsepä on hänet alulle pannutkin. Mutta älä nyt kuitenkaan
hauku lasta etenkään lapsen kuullen, vaikka ymmärrettävästi
katkera olisitkin. - hävetkä''!!
Johan nyt on maailma mallillaan. Minkälaisia ihmisiä, kristittyjä? te oikein olette? Hieman outo moraalikäsitys teillä. Että on ihan ok pettää ja tekin vielä haukutte lapsettomuudesta kärsivää ihmistä. Kyllä minä ainakin tiedän lapsia ja ihmisiä jtka ovat rumia. Mitäs sitten? Eikö todellakaan itsetuntonne kestä sitä, että joku on naamaltaan ruma? Te haukkujat olette kaikki mieleltänne rumia. Petettyjä ja katkeria, ehkä jätettyä. Suurin syntihän se tässä luusereitten ja kateellisten ihmiset masentavassa maassa on se että kukaan ei saa olla kaunis eikä varsinkaan sanoa sitä ääneen tai sitä että joku on ruma. Rumat puhuu siitä että miten paljon hienompaa ja jalompaa on olla sisältä kaunis.... Te ette ole edes sisältä kauniita. Missä empatia? Jos ap olisi jättänyt mainitsematta että lapsi on ruma niin olisitteko sitten jakaneet hänelle sääliä ja haukkuneet kakkosnaista huoraksi ja vampiksi? Menkää kuulkaa himan itseenne, ei taida onnistua?
- öogiföf
En ole koskaan ymmärtänyt tätä "lapsi on pyhä lehmä ajattelua" kun se on joku vitun kersa niin sitä on sitten IHAN kaikkien rakastettava. Miksi ihmeessä alkuperäisen kirjottajan on pidettävä jostain tuntemattomasta kakarasta? En ymmärrä?
Sympatiat ap:lle!!! Aikamoisen pommin on ukkos sulle järjestänyt, huh huh! Aika paljon menet ja annat anteeksi, itse en kyllä tohon pystyis
Äpärä on äpärä, vaikka se kuinka viaton on ja voissa paistais. Ja on siinä kans "äitee".- namiaaa
Äpärä on äpärä. Ei todellakaan tarvitse ap:n sietää silmissään koko lasta. Hänellähän on jo äiti. Kai hän on tietty varatun miehen kanssa paneskellessa ilman ehkäisyä, että pelissä saattaa käydä niin, että hoitaa lapsensa yksin. Todennäköisempää on se, että normaali nainen haluaa lapsen isälleen ja on vaatinut ja kuvitellut saavansa miehen näin. Viisas mies kun jäi sen naisen luo, johon on luvannut kuolemaansa asti sitoutua. Hyvä mies jos on laillisesti lapsensa hyväksynyt. Mutta eipä se sitä tarkoita että hän olisi ISÄ lapselleen. Isä on se joka ottaa syliin ja elää lapsen kanssa. Lapsi tulee kyllä huomaamaan, että minulla ei ole isää, vaikka ehkä satunnaisesti isäänsä tapaakin. Isällä on toinen perhe (nainen ja mies) ja siltikään häne ei elä lapsen ja naisen kanssa. Sinäänsä nainen on ollut hetken huvi, joe ei niin mieshän olisi jo vähintään asumassa hänen kanssaan. Säälin isätöntä lasta.
Miten ylipätään tehdä lapsi tuollaiseen tilanteeseen, jossa naisen tietää että miehellä on vaimo? Lapselle tulee taata mahdollisimman hyvät lähtökohdat. Varatun miehen suttura...siinäpä hyvät lähtökohdat. Ja miestäpä sen tietää onko vain epätoivoisen naisen temppu??????
Jokainenhan meistä ajattelee ja puhuu pahaa muista. Vai voiko joku tässä ketjussa kehua, ettei hauku ketään????? Ajattele pahaa toisista.
Jos äpärä on ruma niin aina parempi, jos siitä saa iloa elämäänsä.
Ja näköjään Luoja on olemassa kun näistä virheistä huolimatta ajattelee näitä pettyjä osapuolia myös.
- ei oo totta
Joko olet provo, tai sitten olet ihan auttamattoman naiivi ihminen.
"Pikku hiljaa olemme pääsemässä yli miehen syrjähypystä, josta syntyi kakkoselle myös lapsi."
Ja höpsis, et tule ikinä pääsemään miehesi syrjähypystä yli, lapsi muistuttaa tästä olemassaolollaan.
"Nyt kun kaikki käytännönasiat ovat hoidettu pois alta on aika keskittyä meihin."
Kuulehan, käytännön asiat ovat hoidettu päiväjärjestyksestä pois sitten, kun tämä lapsi on aikuinen, jos silloinkaan.
Jatkuvasti tulee olemaan uusia asioita joita täytyy hoitaa ja varsinkin kun lapsi on ilmeisesti miehesi ainoa ja kertomasi perusteella saattaa ainoaksi jäädäkin, haluaa hän todennäköisesti yhä enemmän lapsen kasvaessa olla mukana lapsen elämässä.
Joka ainoa kerta kun miehesi lähtee tapaamaan lastaan, joka ainoa kerta kun puhelee lapsesta vaikkapa puhelimessa tämän äidin kanssa, joka kerta tämä vaikuttaa sinuun.
"Lapsi on äitinsä näköinen, eli ruma.... heheh minulla on oikeus nauttia kaikista pienistäkin hippusista, jotta itse jaksaisin. En tarkoita että tämä jotenkin näkyisi käytöksessäni, mutta minulla on silti oikeus omiin tunteisiini."
Puhut nyt et vain sen naisen, vaan myös miehesi lapsesta ja vaikka nyt luulet ettei mielipiteesi näy käytöksessäsi, luulet väärin tai sitten miehesi ei tunne sinua lainkaan. Veri on vettä sakeampaa ja tulet kyllä huomaamaan sen.
Jotenkin tekstistäsi jäi äärimmäisen vastenmielinen ja kylmä käsitys sinusta ja putkahti jopa mieleeni, että olet tainnut omalla kylmyydelläsi ajaa miehesi toisen syliin.- melbac
Mies on luvannut, ettei tuo lasta kasvojeni eteen jos en halua. Itkin ja raivosin kun kuulin asiasta. Mies otti syliin ja lohdutti sanoin, että voimme muuttaa pois koko kaupungista. Itki hänkin ja pyysi anteeksi. Tarjosin hänelle tilaisuutta muuttaa kotoamme pois, ei halunnut muuttaa yksin, eiikä tämän naisen luo, joka oli vaatinut miestä olemaan isä lapselleen, ettei halua lapsen kasvavan ilman isää.
Minulla ei ollut sydäntä alkaa vaatimaan muuttoa pois kaupungista, mies saa tavata minun puolestani lasta. Mutta minun ei todellakaan tarvitse häntä tavata. Voihan se olla kun parisuhteemme vahvistuu, että olen valmis ja vahva lasta tapaamaan, mutta äiti ei anna. Olenhan hänelle uhka. Lapsihan voi alkaa pian pitämään elämästään isän kanssa ja häne vaimonsa. Sitähän ei huonolla itsetunnolla varustettu nainen kestä ja huono itsetutnto täytyy olla jos suostuu varatun miehen patjaksi. Myönnän, että mieskään ei ole viaton, mutta vahvuutta on se, että pääsemme yli tästä.
Ihan tiedoksi teille kaikille puukottajille, että tämä nainen on sekaantunut tieten tahtoen varattuun mieheen. Kun ei miestäni saanut alkoi katkerana minua kiusaamaan ja hiilostamaan, että kyllä minullakin on oikeus antaa takaisin. Alkuun yritin kääntää vain poskeni, mutta kaiken sen valehtelun jälkeen en enää halua edes keskustella hänen kanssaan.
Mies puhuu lapsestaan minulle kyllä. Oman elämänkatsomukseni mukaan kaikilla lapsilla on oikeus syntyä, mutta minäkin olen vain ihminen. Joku mainitsi sen, että kukapa meistä täydellinen olisi???? Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Me olemme päättäneet laittaa adoptiopaperit vetämään, miehen pyynnöstä. Ehkäpä meilläkin on kohta kaunis pieni tytär, jolta ei todellakaan puutu mitään eikä edes isää. - OkMoi
melbac kirjoitti:
Mies on luvannut, ettei tuo lasta kasvojeni eteen jos en halua. Itkin ja raivosin kun kuulin asiasta. Mies otti syliin ja lohdutti sanoin, että voimme muuttaa pois koko kaupungista. Itki hänkin ja pyysi anteeksi. Tarjosin hänelle tilaisuutta muuttaa kotoamme pois, ei halunnut muuttaa yksin, eiikä tämän naisen luo, joka oli vaatinut miestä olemaan isä lapselleen, ettei halua lapsen kasvavan ilman isää.
Minulla ei ollut sydäntä alkaa vaatimaan muuttoa pois kaupungista, mies saa tavata minun puolestani lasta. Mutta minun ei todellakaan tarvitse häntä tavata. Voihan se olla kun parisuhteemme vahvistuu, että olen valmis ja vahva lasta tapaamaan, mutta äiti ei anna. Olenhan hänelle uhka. Lapsihan voi alkaa pian pitämään elämästään isän kanssa ja häne vaimonsa. Sitähän ei huonolla itsetunnolla varustettu nainen kestä ja huono itsetutnto täytyy olla jos suostuu varatun miehen patjaksi. Myönnän, että mieskään ei ole viaton, mutta vahvuutta on se, että pääsemme yli tästä.
Ihan tiedoksi teille kaikille puukottajille, että tämä nainen on sekaantunut tieten tahtoen varattuun mieheen. Kun ei miestäni saanut alkoi katkerana minua kiusaamaan ja hiilostamaan, että kyllä minullakin on oikeus antaa takaisin. Alkuun yritin kääntää vain poskeni, mutta kaiken sen valehtelun jälkeen en enää halua edes keskustella hänen kanssaan.
Mies puhuu lapsestaan minulle kyllä. Oman elämänkatsomukseni mukaan kaikilla lapsilla on oikeus syntyä, mutta minäkin olen vain ihminen. Joku mainitsi sen, että kukapa meistä täydellinen olisi???? Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Me olemme päättäneet laittaa adoptiopaperit vetämään, miehen pyynnöstä. Ehkäpä meilläkin on kohta kaunis pieni tytär, jolta ei todellakaan puutu mitään eikä edes isää.Huhhuh. Ohjeeni on : saat vain surua miehestä. Jätä hänet korjaamaan sotkunsa ja etsi luotettavaa ja parempaa seuraa. Voit saada oman lapsen, ikinä mikään ei ole varmaa.
- tsemppiä :)
OkMoi kirjoitti:
Huhhuh. Ohjeeni on : saat vain surua miehestä. Jätä hänet korjaamaan sotkunsa ja etsi luotettavaa ja parempaa seuraa. Voit saada oman lapsen, ikinä mikään ei ole varmaa.
Minä taasen olen sitä mieltä, että kriiseistä voi päästä yli jos omaa tahtoa löytyy. Anteeksiantamisen taito on ihmisen suurimpia kykyjä. Toista on sitten se, jos toinen tahallaan koko ajan tekee pahaa toiselle. Onnea teille, ihanaa välillä lukea siitä että iohmiset ovat halunneet voittaa vaikeutensa ja uskovat tulevaisuuteen, harvinaista tällä palstalla. Keskittykää vain omaan elämmnne, kun ei ole lasta vaivoina, anteeksi ilmaisu. Voitte matkustella ja keskittyä parisuhteenne rakentamiseen puhtaalta pöydältä, jos olette päättäneet jatkaa yhdessä. Totta on että lapsi tulee olemaan pitkään miehen elämässä, mutta ei siitä tarvitse tehdä numeroa. Vetäkää yhtä köyttä niin selviätte ja parisuhteenne voimistuu, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143822SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2263748Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433