Tarua vai totta

160mave

Onko mahdollista, että naturaali 90kg kaveri voi penkata 110kg? Tuskin on mahdollista. Itse uskon yli 100kg sarjapainoihin vaadittavan jo yli 100kg elopainon. Natukehitys on niin hidasta, että 100kg penkki jää monelta nostamatta.

35

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natupenkki

Onko sinulla kakkaa pyllyssä?

• kakkkaaw

Steroidi huuruissa unohdit taas pyyhkiäPERSEEN. Siitä ne rannut verkkaareis johtuu. Äläkä taas työnnä sitä peukoloasPERSEREIKÄÄS.

• peukalokakka
        kakkkaaw kirjoitti:

Steroidi huuruissa unohdit taas pyyhkiäPERSEEN. Siitä ne rannut verkkaareis johtuu. Äläkä taas työnnä sitä peukoloasPERSEREIKÄÄS.

Sinulla taitaa olla kakkaa pyllyssä kun noin ahdistaa.

• djghjd

188cm pitkänä ja 82kg painavana eli melkein anorektikkona penkkasin 100kg penkistä 6 ketaa ja pelkkää kreatiinia nautin ruoan lisäksi

• 68-v

Älä höpötä!

Kovin alas olet riman asettanut.

• mave 160

Noh..eipä taida olla paljon yli 100 penkkaajia. Yli satasen penkki naturaaleille todella vaikeaa.

• lahjakasko?

182cm 81kg, 120 penkiltä, maasta 200, kyykystä 140 ja ilman roinaa ja lisäravinteita:) niin ja ikää oli 18v=) usko tai älä ei se multa pois oo

• mave160

Aika vaikea tohon on pystyä. Yleensä noin nuoret penkkaa sen 60-85kg. Meidän salilla yksi 20 vuotta treenannut penkkaa 3-4x90kg.

• joojoiko

150-160kg on ihan normi natupenkki vuosia KUNOLLA treenanneille. Usein n. 5-10 vuoden kova treeni riittää tähän. 200kg vaatii sitten joko lahjakkuutta tai kunnon elopainoa 130

• Kunolla nimenomaan

Kunolla treenanneille. Lihakset on pois älystä. Sullakin on lukihärö kun olet kunolla treenannut?

• me hungry
        Kunolla nimenomaan kirjoitti:

Kunolla treenanneille. Lihakset on pois älystä. Sullakin on lukihärö kun olet kunolla treenannut?

:D

On varmaan ja helvetin tylsää touhuahan se on aina välillä. Jostain syystä tulee jatkettua treenejä vaan vuodesta toiseen. Mutta mielummin vähän "tymä" ja sitkeä kuin näsäviisas laiska paska. Näitäkin vitun loisia tulee työelämässä nähtyä vähän liikaa.

• kakkapenkki

Penkkitulos on vaikka kuinka iso kun on paljon kakkaa pyllyssä.

• mave160

Tyypillinen natubodari penkkaa sen 80-100kg. 110kg vaikea saada.

• sfdsdfsdfsdfsdf

No mitä ihmettä nyt taas. Itse painan 85kg, ja siitäkin suurin osa läskiä. Salilla käyn kun jaksan ja nostan silti 95kg.

100kg ei ole penkistä todellakaan mikään suuri saavutus, vaan sen voi saavutta ihan kuka tahansa jopa kohtuu nopeasti. Eri asia sitten taas on, onko pelkällä penkkituloksella mitään merkitystä. 100kg penkistä ei todellakaan tarkoita läheskään välttämättä näyttäviä lihaksia tms

• mave160

Kyllä se 85-100kg penkistä on ihan normaali natikkakunto. Harva pystyy koskaan penkkaamaan enempää.

• natural power

ite penkkasin 20v 135kg natuna ja olin reenannu penkkiä ainoastaan pari vuotta sivujuttuna koska olin pikajuoksija. mitat (184/81) jalkäprässi tuolloin n.650kg ja inttikin oli välis haittaamas. jos oikeen tosissaan reenais penkkiä ,niin uskosin että menis se kaks markkaa ,mut mitä sillä oikeestaan on väliä? oon kuullu että jotku on tarvinnu douppia 120 penkkiin ja se kyllä vähän jo hymyilyttää. :)

• Janne.

"200kg vaatii sitten joko lahjakkuutta tai kunnon elopainoa 130 "

Älä nyt puhu p*skaa. Ei se elopaino sulle voimaa tuo eikä taatusti tuo 200kg penkkitulostakaan. Taidat olla pikkasen pälli.
      Sehän oliskin sitten helppoa.. eli ei muuta kun porukka lihomaan vaan niin nousee vuodessa 200kg penkistä!
      Miksiköhän kukaan lihonut ei nosta lähellekään sitä ?
      Osa h*lvetinmoisista läskeistä ei nosta edes 150kg.

200kg vaatii roinaa, jos sen aikoo nostaa muutaman vuoden sisällä. Muuten ei nouse vaikka kuinka lihottaisit itseäsi.

200kg ei nouse välttämättä ikinä ilman roinaa monillakaan.

Tää jätkä on kyllä aikojen vatipäisin pelle tällä palstalla :D
      " pitää painaa 130kg että nousee 200 "

;D;D

Sanopa tuo jollekin joka on 5 vuotta treenannut ja käske sen lihoa 30 kiloa lisää sadasta. nestettä ja fläsää, maha kasvaa, mutta penkki hinaa edelleen jossain 150-160kg, p*rsepompulla ehkä just sen 170kg ja siinä kaikki.

Lihomalla todennäköisesti saat kaiken tarvitsemasi ravinnon mutta saat ylimääräistäkin. Pelkkä ravinto ei riitä sinua hankkimaan voimaa niin nopeasti mitä roinalla. Ylimääräinen neste voi auttaa hieman penkissä, mutta ei se niin paljon auta että saisit 200kg yleistämällä sitä kaikille.

Yksinkertaisia vatipäitä täälläkin pyörii, hoh hoi jaa!

Penkki kun ei ole sama asia kuten mave jossa on suuremmat lihasryhmät liikekannalla..

• Janne.

Minä en usko yhdenkään natun nostavan penkistä 200kg, en kenenkään.
        Se vaan on fakta että natupenkit on yleensä sen 170-180kg parhaimmillaan ja vain tietty prosentti tekee nämä natuna.

Olis kiva nähdä miten sä lihot ja nostat 200kg .

Älä viitsi pelleillä jos et ole koskaan edes roinannutkaan. Voit iskeä päätäsi seinään natuna vaikka koko elämäsi, silti ei nouse 200kg kirveelläkään ilman aineita.

Kateelliset apinat haluaa näyttää puuhelmipojilta ja kun joku isompi tyrkkää pari hunttia penkistä niin " lihomalla sen saa kaikki muutkin ".

aivan, aivan...... vttu sä olet tiesitkö tyhmä? :)

• Jaska.
        Janne. kirjoitti:

Se vaan on fakta että natupenkit on yleensä sen 170-180kg parhaimmillaan ja vain tietty prosentti tekee nämä natuna.

Älä viitsi pelleillä jos et ole koskaan edes roinannutkaan. Voit iskeä päätäsi seinään natuna vaikka koko elämäsi, silti ei nouse 200kg kirveelläkään ilman aineita.

Kateelliset apinat haluaa näyttää puuhelmipojilta ja kun joku isompi tyrkkää pari hunttia penkistä niin " lihomalla sen saa kaikki muutkin ".

"ite penkkasin 20v 135kg natuna ja olin reenannu penkkiä ainoastaan pari vuotta sivujuttuna koska olin pikajuoksija. mitat (184/81) jalkäprässi tuolloin n.650kg ja inttikin oli välis haittaamas. jos oikeen tosissaan reenais penkkiä ,niin uskosin että menis se kaks markkaa ,mut mitä sillä oikeestaan on väliä? oon kuullu että jotku on tarvinnu douppia 120 penkkiin ja se kyllä vähän jo hymyilyttää. :) "

Niin USKOISIT kyllä, mutta se on AIVAN ERI ASIA uskoa kuin toteuttaa ;)
        Tuo on monasti kuultu ja koettu itsekin. Psyykkiset uskomiset ei kasvata penkkitulosta, on joko voimaa tai ei ole voimaa, niin yksinkertaista se on.
        150kg on IHAN ERI JUTTU kuin 200kg. Oma penkkisi on aivan himpulapaino 200kg penkkiin verrattuna. Voit kokeilla ihan mitä vaan tekniikkoja ja syödä mitä p*skaa vaan haluatkaan sisääsi ahtaa, mutta ilman steroideja on turha ylittää omia kykyjään joihin ei pystytä.
        Kerää lihasmassaa sinne läskin alle ja paranna hermotusta jos haluat penkkiä kasvattaa... mutta kun aina se suurikaan lihasmassa ei vaan tuo mukanaan voimaa.Tuo mitä sanoit 120kg penkistä pitää täysin paikkansa jopa roinaajillakin.... se on totta.

Olen nähnyt isoja kavereita jotka ei roinaamallakaan ole tyrkänneet 150 kilosta enempää, asia kun on hlvetin suhteellinen.

Kevytkin kaveri voi nostaa 200kg penkiltä ilman apuvermeitä jos kropassa on oikeat aineet. STEROIDIT LISÄÄVÄT VOIMAA, SIKSI NIITÄ KÄYTETÄÄN!

Kokeile vaikka!

Keskikokoiset ukotkin työntävät 200kg suorille kisoissa, mistähän se johtuu?

Saatat saada aineilla jopa parin vuoden sisällä tuon 200kg rykäistyä jos olet hyvä penkkaaja ja kaikki kohdillaan sen suhteen.
        Voin kertoa että nostin itse pari hunttia alle vuoden treenillä jopa p*skalla olkapäällä! Nostin ensin 100-110kg ennen aineiden ottamista.
        Tein rinnat vinopenkillä koska ne ei käyneet olkapäähän jostain syystä kuten teki tasapenkki. Muutaman kk:n päästä olkapää oli jo parempi, nostin penkistä isommat raudat mitä koskaan natuna jo muutamassa kk:ssa.
        Meni alle vuosi ja 200kg tuli.

Siitä on sitten hlvetin vaikea pyrkiä isompiin ellei ota jotain penkkipaitaa avuksi....
        saat painaa kunnolla myrkkyä ja keskittyä hommaan jos aiot siitä ylemmäs mennä. Osalla tulee toi raja vastaan 200-230 kilossa, se kun on suhteellista. Loput jää naturautoihin, ei vaan kehity penkit kaikilla.

• Janne-
        Jaska. kirjoitti:

"ite penkkasin 20v 135kg natuna ja olin reenannu penkkiä ainoastaan pari vuotta sivujuttuna koska olin pikajuoksija. mitat (184/81) jalkäprässi tuolloin n.650kg ja inttikin oli välis haittaamas. jos oikeen tosissaan reenais penkkiä ,niin uskosin että menis se kaks markkaa ,mut mitä sillä oikeestaan on väliä? oon kuullu että jotku on tarvinnu douppia 120 penkkiin ja se kyllä vähän jo hymyilyttää. :) "

Tuo on monasti kuultu ja koettu itsekin. Psyykkiset uskomiset ei kasvata penkkitulosta, on joko voimaa tai ei ole voimaa, niin yksinkertaista se on.
        150kg on IHAN ERI JUTTU kuin 200kg. Oma penkkisi on aivan himpulapaino 200kg penkkiin verrattuna. Voit kokeilla ihan mitä vaan tekniikkoja ja syödä mitä p*skaa vaan haluatkaan sisääsi ahtaa, mutta ilman steroideja on turha ylittää omia kykyjään joihin ei pystytä.
        Kerää lihasmassaa sinne läskin alle ja paranna hermotusta jos haluat penkkiä kasvattaa... mutta kun aina se suurikaan lihasmassa ei vaan tuo mukanaan voimaa.Tuo mitä sanoit 120kg penkistä pitää täysin paikkansa jopa roinaajillakin.... se on totta.

Olen nähnyt isoja kavereita jotka ei roinaamallakaan ole tyrkänneet 150 kilosta enempää, asia kun on hlvetin suhteellinen.

Kevytkin kaveri voi nostaa 200kg penkiltä ilman apuvermeitä jos kropassa on oikeat aineet. STEROIDIT LISÄÄVÄT VOIMAA, SIKSI NIITÄ KÄYTETÄÄN!

Kokeile vaikka!

Saatat saada aineilla jopa parin vuoden sisällä tuon 200kg rykäistyä jos olet hyvä penkkaaja ja kaikki kohdillaan sen suhteen.
        Voin kertoa että nostin itse pari hunttia alle vuoden treenillä jopa p*skalla olkapäällä! Nostin ensin 100-110kg ennen aineiden ottamista.
        Tein rinnat vinopenkillä koska ne ei käyneet olkapäähän jostain syystä kuten teki tasapenkki. Muutaman kk:n päästä olkapää oli jo parempi, nostin penkistä isommat raudat mitä koskaan natuna jo muutamassa kk:ssa.

Siitä on sitten hlvetin vaikea pyrkiä isompiin ellei ota jotain penkkipaitaa avuksi....
        saat painaa kunnolla myrkkyä ja keskittyä hommaan jos aiot siitä ylemmäs mennä. Osalla tulee toi raja vastaan 200-230 kilossa, se kun on suhteellista. Loput jää naturautoihin, ei vaan kehity penkit kaikilla.

Jokainen tietää esim. Tony Halmeen, joka on pitkän sarjan voimailija ja roinannut hlvetin pitkään ja tiesi kyllä mitä teki. 6x200kg on äijä penkannut parhaimmillaan.

Monikaan läskip*rse ei ole pukannut puoliakaan tuosta vaikka on ahdettu jauhot ja pauhot joka rakoon. Ei se elopaino, vaan se on voima mikä puhuu.
        Mahasta ei ole vtunkaan hyötyä penkissä, ei sillä voi pompauttaa mitään.

Ne äijät joilla on lyhyet ja paksu kädet, paksu rintakehä ovat kovia penkkaajia. 180cm äijät ei pelkällä nesteen ja pskan keräämisellä saa mitään hyötyä penkkiin millä olisi mainittavaa etua.

• melkoista legendaa
        Janne- kirjoitti:

Jokainen tietää esim. Tony Halmeen, joka on pitkän sarjan voimailija ja roinannut hlvetin pitkään ja tiesi kyllä mitä teki. 6x200kg on äijä penkannut parhaimmillaan.

Monikaan läskip*rse ei ole pukannut puoliakaan tuosta vaikka on ahdettu jauhot ja pauhot joka rakoon. Ei se elopaino, vaan se on voima mikä puhuu.
        Mahasta ei ole vtunkaan hyötyä penkissä, ei sillä voi pompauttaa mitään.

Ne äijät joilla on lyhyet ja paksu kädet, paksu rintakehä ovat kovia penkkaajia. 180cm äijät ei pelkällä nesteen ja pskan keräämisellä saa mitään hyötyä penkkiin millä olisi mainittavaa etua.

Älä nyt, ihan tosi?

Ohhoh, eipä uskoisi.

• buhahaha

:DD

• hohohohoohohoho

:DD

• Janne. kirjoitti:

"Minä en usko yhdenkään natun nostavan penkistä 200kg, en kenenkään.
        Se vaan on fakta että natupenkit on yleensä sen 170-180kg parhaimmillaan ja vain tietty prosentti tekee nämä natuna. "

-Ei. Tämä ei ole fakta. tämä on sinun mielipiteesi.

• uhuhuhhuhuuhhu
        Jaska. kirjoitti:

Kokeile vaikka!

:D

• Janne.

Buhahah itsellesi :D

• "Onko mahdollista, että naturaali 90kg kaveri voi penkata 110kg? "

*total reps* XD

Eihän toi nyt ole 90 kiloselle treenaavalle miehelle paino eikä mikään! Mistä pirusta revit tollasen mielipiteen??

Mut jos nyt jäi epäselväksi niin TODELLAKIN natu 90 kilonen pystyy penkkaamaan 110kg.

• 68-v

Kaverini, natu 71-vuotinen, alle 90-kiloinen, penkkaa 130kg.
        Toinen kaverini, ilman kilpaikutaustaa oleva 65-vuotinen alle 90-kiloinen, penkkaa, tilanteesta riippuen 100 - 105kg.

Oman junnunkehityksestä en viitsi kilkutella koska "tusinapojut" eivät usko alkuunkaan.
        Junnumme "pinkypantter" lukiolaiskaverit, 2kpl, penkkasivat vuoden treenin jälkeen sen maagisen 100:sen. Oma paino pojilla 70:n tietämissä.

Jotain tapahtuu oman kokemuspiirin ulkopuolellakin.
        Minusta penkki on hiivatin yksipuolinen laji.

• erkku terkku
    • mave 160

Nohh..voihan sitä puhua mitä tahansa, mutta aika vaikea on natun 100kg penkata. Yleisesti 80-95kg natujen penkit.

• 68-v

Rajua vastassa.

Olin jo kerran päättänyt olla kertomatta oman junnuni kehityksestä mutta kertaanpa vielä.
      Painija, nyrkkeilijä, heittäjä junior pyysi 15-vuotisena opastamaan penkkiä.
      En ole mikään penkin harrastaja mutta soveltuvathan siihen yleiset periaatteet.

Muutaman käyntikerran jälkeen, kun motoriikka oli kohdallaan, katsoimme maksimin.
      Oma paino 74kg, penkki maksimi 85kg.
      6:n viikon jälkeen junnu penkkasi 120kg. Löytyy näkijöitä.

Kundi jatkoi saliharrastusta vielä puntin SM-kisojen jälkeen mutta aikuisiällä penkki jäi 140-kiloon.
      Paino oli noussut 90:iin.
      Jos olisi keskittynyt penkkiin niin kai siinä olisi ollut 10:n tai 20:n kehitysvaraa mutta yleisharrastuksen ohessa rajaksi muotoutui tuo 140kg.

• altctrl

tuli penkattua 17v 120kg.pituutta oli 177 ja omapaino 69kg.

• lautaperse

Olen jo miehen ikäinen ja treenannut suht ahkerasti 10 vuotta, mutta silti voin saada ykköset 100 kilolla, paino 94 kg kreatiinilla.

• qq

Jaahas,

Kyllä, ehdottomasti jo 18-vuotias urheileva miehenalku voi saada 130kg tuloksen kun omaa riittävän kovan harjoittelumetodin muiden terveiden elämäntapojen ohella. Pään sisältä se voima kumpuaa. Jos aloittaa treenaamisen 15-vuotiaana ja ennen sitä on omanut jo geeniperimän joka auttaa kehittymisessä, ei se 160kg natuna ole mikään ongelma.

• mave160

Noh, eipä ole meidän salilla näkynyt. 80-90kg normi natutulos. 110kg vaatii usein jo 100 - 120 kg elopainon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19937
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      81
      6985
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6586
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      108
      6349
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6209
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      105
      6098
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5505
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      46
      5256
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      61
      4567
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      4170
    Aihe