1. Milloin olet viimeksi hoidattanut hampaasi kuntoon?
2. Häpeiletkö hymyillä huonojen hampaiden vuoksi?
3. Haiseeko hengityksesi?
4. Estävätkö huonot hampaat sinua saamasta naista?
5. Pelkäätkö enemmän hammaslääkäriä vai rumaa naista?
Hammastarkastus
8
154
Vastaukset
- -------------
1. Vuosi sitten viimeksi kävin paikkauttamassa.
2. En.
3. Ei kai. Pesen hampaat aina aamuisin ja jauhan purkkaa pitkin päivää.
4. Ei se siitä ole kiinni.
5. Rumaa naista. - lkzpoj
1. Hammaskiven poisto pari vuotta sitten
2. Minulla on hyvät hampaat
3. Luulen niin, kuten kaikilla muillakin ihmisillä
4. Minulla on hyvät hampaat
5. En pelkää kumpaakaan 1. Milloin olet viimeksi hoidattanut hampaasi kuntoon?
Helmikuussa, kun vanha piakka lohkesi.
2. Häpeiletkö hymyillä huonojen hampaiden vuoksi?
En
3. Haiseeko hengityksesi?
Eikö kaikkien ihmisten hengitys haise? Mielummin tosin minttupastillille kuin vanhalle viinalle ja valkosipulille.
4. Estävätkö huonot hampaat sinua saamasta naista?
Ei
5. Pelkäätkö enemmän hammaslääkäriä vai rumaa naista?
En pelkää kumpaakaan.1. Parhaillaan työn alla. Paikkailtu viimeksi reilu kk sitten, viisaudenhammas poistettu viime viikon maanantaina ja hammaskiven poisto ens tiistaina.
2. En
3. Ei ainakkan ole valitettu
4. Ei
5. En pelkää hammaslääkäriä, enkä rumaa naista- Hammaske1ju
Mä oon käyny hammaslääkärillä/suuhygienistillä viimeksi 10 vuotta sitten. Ei uskoisi päältä päin.
- Mies 46
1. Noin pari vuotta sitten kun kaikki hampaat poistettiin
2. En häpeile hymyillä, koska minulla on hienot tekarit joilla kehtaa hymyillä
3. Hengitys ei haise
4. Hampaillani ei ole negatiivista vaikutusta enää. ( toisin oli silloin kun oli huonot omat suussa)
5. En pelkää hammaslääkäriä, enkä rumaa naista - Mies 37.
1. viime vuonna.
2. Hampaani on kunnossa joten en häpeile.
3. Ei haise ja käytän SB12.
4. Estäisi, jos hampaani olisi huonossa kunnnossa
5. Naisia en pelkää, mutta saatan pelätä hammaslääkäriä. - jes gallup jipii
1. En koskaan.
2. Joskus.
3. Näin olen kuullut.
4. En tiedä.
5. Rumaa naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774