Jos näen miehen lähellä raffaavia naisia, tosi kauniita ja hyvin pukeutuneita, en uskalla enää olla rento oma itseni vaan olen kateellinen.Flirtti tyssää.
Siis kateellisuutta ei saa hakea ihmisestä koska silloin se antaa pakkeja.
Kateutta provosoi yleensä ultimaattiset piirteet.Pullistuva dekolteen liha, volymisoidut huulet...
Mutta miehen vastuulla on, että hän ei saa syyllistää myöskään sitä kaunotarta, joka oli uhkea , isorintaisuus ei ole pahe, kuten taskuvarkaus on.Kateus on oire kadehtijassa johtuen hänen mielipahastaan.
Kateus on minulle turn-off!
daami liinoissa
2
140
Vastaukset
- -
Siis se että sinä kadehdit on sinulle turn-off? Miespolo ei voi kateudellesi mitään.
Paitsi jos antaa ymmärtää sinun olevan haluttava, eikä tietty ainakaan suoraan töksäyttämällä kun se olisi selvää vertailua. Mutta jos antaa ymmärtää niin niin silloin on vaarassa leimautua seksin perässä juoksijaksi tai muuten vaan yli-innokkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944