mitäs tää on

ajatuskukkanen

olemme naimisissa ... ja mieheni ajattelee yhä vaan aina MINÄ , kun minä taas ajattelen asiat ME. Minua tavallaan loukkaa kun mies ilmoittaa että hän menee ja ja hän tekee. sitten kysyy että tulenko minä. ja mitä minä ajattelin tehdä. Monesti tulee esim. viikonloppuisin että mieheni on miettinyt mitä hän tekee . Kysynkin että onko ajatellut mitä me voitaisiin tehdä. Sitten saan ryöpytyksen .Niin mieheni pyörii baareissa yms. ja toiset naiset ovat kuvassa. onhan se ihanaa kun naiset ymmärtävät häntä ja nostavat hänen itsetuntoaan.. eli mieheni elää sinkku elämää avioituneena.
Olen jollakin tapaa sitä mieltä niin kauan kuin ajattelee että minä niin ei ole sitoutunut liittoomme. mitä mieltä te olette?

2

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsynyt olen

Elän kanssa MINÄ-miehen kanssa. On välillä aika raskasta, varsinkin kun alan tajuta, että minä olen se, joka joutuu joustamaan ja siirtämään/jättää kokonaan tekemättä paljon asioita, joita haluaisin tehdä, jotta meitä voisi kutsua perheeksi. Jotta saisimme tehtyä edes jotain yhdessä.

Arki vielä sujuu, mutta ongelmatilanteissa mieheni tuntuu näkevän vain oman kantansa. Minun tunteeni ja kokemukseni ovat mieheni mielestä vääriä, tai vähintäänkin outoja, jos hänen mielestään niihin ei ole syytä. Eli kaikki suodattuu hänen maailmankuvansa kautta.

Nyt kun on lapsia, niin en enää viitsi pilata päiviä vääntämällä asioista(kuten tein nuorempana) vaan annan olla. Ei tämäkään ole mitenkään fiksua ja järkevää. Tiedän kyllä, ja vähän pelottaa, alanko muuttua pikkuhiljaa kynnysmatoksi. En vain jaksa huutaa olemassaoloani, kyllä minun pitäisi olla olemassa edes joskus.

Ja kun olen tästä yrittänyt puhua, on mieheni sitä mieltä, että tätä ongelmaa ei kertakaikkisesti ole. Ja kun kerran ei ole ongelmaa, niin ei ole mitään mistä voisi puhua tai yrittää korjata...

• ajatuskukkanen

väsynyt olen...luin kirjoitustasi ja se oli kuin itse olisin kirjoittanut elämästäni... kaikki on just noin. Myös minä tunnen itseni kynnysmatoksi..tai oikeastaan tunnen itseni paskakasaksi... kaikki teen vääriin ja kaikki p... kaatuu niskoilleni. Jotenkin on rankkaa kun ei voi suunnitella viikonloppuja kun miestä ei kiinnosta minun ehdotukset ja sanookin ettei huvita.. Olen tehnyt sitäkin että olen ehdottanut sellasia asioita joita mieheni tekee mielellään..mutta kun ehdotus lähtee minulta niin silloin ei käy. Monesti mieheni menee yksin ..se kait on hänen tarkoituksensa..etten vaan lähde mukaan..saa leikkiä kuningasta. Tapaa mukavia ihmisiä joiden kaa pitää hauskaa... minullehan riittää kun saan siivota ja pyykätä.. joskus tuntuu että hän kuvittelee ettei minua tarvi arvostaa eikä minun eteen tarvi tehdä mitään.. ja se on mielestäni pahinta kun olen kaikesta kotityöstä väsynyt ja hän saapuu viihteltä kotiin niin pitäisi olla aktiivinen rakastelija..mutta kun ei aina jaksa sitäkään. kun tietää että toinen on viihteellä pyörähdellyt parketilla ja minun kanssani hän ei suostu tanssimaankaan..

ja meilläkään ei ole ongelmia..minä vaan olen vaikea.. ihanaa tavallaan kuulla että en ole ainoa jolla on minä-mies vaikka toisaalta on surullista että joku muukin joutuu elämään tällästä elämää.. joskus mietin että miten kauan jaksan..ja mitä todellakin tuo mies ajattelee..tajuaako ollenkaan mitä tekee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe