Erään nelikymppisen YTN:n kaverini elämä on ollut mielestäni kokemusrikas ja itse olisin koska tahansa valmis vaihtamaan oman tylsän elämäni hänen elämäänsä.
Tunnen hänet jo yläaste ajalta - hän oli koulun suosituimpiin lukeutuva tyttö jota muut tytöt joko pelkäsivät, kunnioittivat tai mielistelivät. Itse lukeuduin noihin kunnioittajiin.
Hän oli koulukiusaaja joka lopetti opiskelut peruskouluun ja lähti työelämään kaupan kassaksi, kyllä kaunis nuori nainen aina töitä saa, vaikkei olisi kouluja käynytkään.
Nuoruusvuosina hän ryyppäsi ja jakoi pipariaan viikonloput, kaatoi miestä kun heinää ja teki siinä ohessa lapsia ja tie vei lopulta pari oikeuteenkin huoltajuuskiistoista. Itse hän ei ole kasvattanut yhtäkään äpäräänsä.
Hän ei ole koskaan ollut yksin - aina mies alla - nuorempana iso jenkkimies jokaa kuskaili joka paikkaan ja jonka kanssa nuoleskelivat ja sormeilivat takapenkillä kun juoppokuski - usein minä - ajoi.
Tällä isotissisellä naisella on 3 lasta joista ensimmäinen syntyi kun nainen oli noin 15 vuotias ja sitten on tullut kaksi lasta lisää, kun nainen oli noin 20 vuotias ja sitten kun hän oli 23 vuotta - kaikki nämä lapset ovat tulleet eri miesten kanssa ja asuvat nykyään nuorisokodeissa koska YTN:n elämään ei todellakaan kersojen vahtiminen kuulu.
Hän on seurustellut ainakin 6 kertaa ja irtopanojen määrää voi vain arvailla.
Nykyisin tämä nainen työskentelee tavaratalossa keskitasoa vaativimmissa hommissa, viikonloppuisin kiertelee ravintoloita ja ottaa sieltä mukaansa miehiä ja varmaan turha edes kertoa että miehet ovat komeita renttuja tai rikkaita vanhempia miehiä jotka usein kustantavat tälle naiselle lomamatkoja ja merkkivaatteita.
Menneenä talvena hän lomaili 2 kk:tta Gambiassa ja olen aika varma että sielläkin päin kaatui paikallista miestä kun heinää.
Kun tämä nainen aikoinaan kuolee, niin hän kuolee naisena joka eli täyden elämän - sai elämältään kaiken ja vielä hieman lisääkin.
Oletko sinä elänyt täyden elämän?
YTN:n kokemusrikas elämä
12
179
Vastaukset
- Kivat sulle
Hauska vastaveto, kiitos nauruista.
- Miesasialooseri.
Tuo kyllä kuullostaa todellakin eletyltä elämältä eikä YTN kaverillasi kaduttavaa ole. Tuollaistahan sen pitäisikin olla, että sitä voisi elämäksi kutsua.
Vaikka kaverisi on paskaduunari niin hän voi silti olla tyytyväinen elämäänsä koska hänellä on kokemusrikas seksielämä. Eikä hänen P/S cv:llä ole ihmekkään, että baarista tarttuu mukaan rikkaita ja komeita miehiä.
Niin ja itse kysymykseen vastaus, en ole elänyt täyttä elämää ja se on miesten vika. - Naisasialooseri.
Kaverisi on siis pohjasakkaa oleva spermaviemäri. Miksi olet moisesta kateellinen? Kyllähän sinäkin pystyt reikääsi jakamaan samalla tavalla.
- Rahaa ja munaa
No mitä muuta tavoitetta muka voi olla. Mahdollisimman paljon vaan rahaa ja munaa ennen kuin kuolee, muu oo hölmöjen hommaa.
- kateellinen.
Joo hyvä vastaveto aloitukseeni, mutta tuollainen nainen olisi jakorasia jolle ei suurta arvoa kukaan laittaisi - nainen joka ei kykene huolehtimaan edes lapsistaan.
Mutta tuo minun YTM kaveri on todellinen henkilö ja hän on arvostettu panosonni jonka jonka ei tarvitsekaan huolehtia siittämistään lapsista.
Hän on mies joka saa naisia ja muille jää hänen jämät.- Miesasialooseri.
Tottakai munaansa naisille jakava mies on mieshuora. Nainen taas joka saa on panobeibe ja se on saavutus. Kuka tahansa voi jakaa munaa, mutta yritäppä saada sitä. Ihan sama rahan kanssa, helppohan se on miljoona pois jakaa mutta yritäppä tienata se.
Ja tuo Gambia juttu on ihan eri asia. Kyllä kuka tahansa voi panna vaikka tuhatta *****, mutta ei se poista ATN statusta mihinkään. - flgjldkfgld
Miesasialooseri. kirjoitti:
Tottakai munaansa naisille jakava mies on mieshuora. Nainen taas joka saa on panobeibe ja se on saavutus. Kuka tahansa voi jakaa munaa, mutta yritäppä saada sitä. Ihan sama rahan kanssa, helppohan se on miljoona pois jakaa mutta yritäppä tienata se.
Ja tuo Gambia juttu on ihan eri asia. Kyllä kuka tahansa voi panna vaikka tuhatta *****, mutta ei se poista ATN statusta mihinkään."Kuka tahansa voi jakaa munaa, mutta yritäppä saada sitä."
Koska tämä ei oikein mene vitsinä läpi, niin hokaat kai että näinhän se ei mene reaalimaailmassa. - Naisasialooseri.
flgjldkfgld kirjoitti:
"Kuka tahansa voi jakaa munaa, mutta yritäppä saada sitä."
Koska tämä ei oikein mene vitsinä läpi, niin hokaat kai että näinhän se ei mene reaalimaailmassa.En minä ainakaan voi jakaa munaa, eivätkä muutkaan AT-miehet, vaikka sitä mielellään jakaisivat.
- älä jekuta
Naisasialooseri. kirjoitti:
En minä ainakaan voi jakaa munaa, eivätkä muutkaan AT-miehet, vaikka sitä mielellään jakaisivat.
Tottakai sinä voit jos vain haluat. Munaa jakoon vaan. Naisia on liian paljon puutteessa. Mitä sitä pihtaamaan.
- Mulle kans
Minäpä korjaan tuota hieman. Jos kaikki olisi mennyt putkeen niin näin olisi mennyt:
Lukiossa olin luokan kaunein ja tavoitelluin. Opiskelut sujuivat hyvin ja olin aina urheilussa joukkueeni ykkönen. Poikakaveriksi valikoitui naarurilukion komein urheilija. Muutama vuosi hengailtiin yhdessä ja sitten sanottiin moi.
Jatko-opinnot aloitin yhden välivuoden jälkeen. Välivuosi meni englannissa "vaihto-oppilaana". Hyvät muistot jäi tuosta vuodesta ja vielä joskus vaihdamme sähköpostia Lontoossa asuvan Stevenin kanssa. Mukava vuosi mutta ei ollut elämäni mies. Opintoihin siis. Ensimmäinen ja toinen vuosi sujui opinnoissa hyvin ja aikaa iltaelämään jäi hyvin. Opiskelija bileissä tuli käytyä ja tutustuttua moneen mukavaan tyyppiin. Parin kolmen kanssa tapailtiin vähän enemmän mutta ei sen vakavempaa. Kolmentena vuotena tapasin Mikan. Hänellä opinnot oli jo loppusuoralla ja enimmäkseen hän olikin töissä. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutin asumaan hänen luokseen. Opinnot päättyivät aikanaan ja minulle tarjoutui loistava työtilaisuus pääkaupunkiseudulta. En voinut kieltäytyä. Mika jäi kun ei halunnut muuttaa mukana.
Työelämä sujuu ja ura etenee. Olen nyt 27 vuotias ja kohta pitänee asettua aloilleen ja perustaa perhe. Lapsia en halua mutta akateeminen, hyvin toimeen tuleva mies on hakusessa. Pari hyvää vaihtoehtoa on mutta noista en vielä osaa kumpaakaan ajatella siksi lopulliseksi. Mutta katsellaan eihän tässä mikään kiire ole.
Oma elämäni ei poikkea tuosta kuin vähäisempänä kokemusten määränä. Kaikkea ei näköjään voi saada. - 39v järkipää
Sivun aloittaja kirjoitti ystävänsä eläneen upeaa elämää.On hyvä ottaa huomioon että tilinteonkin hetki on vielä edessä,kun tajuaa että on jaellut persettään sadoille ja kun tajuaa vanhempana että lapsetkin tietävät miten äiti on elänyt...Siitä vaan huoraamaan joo ,kannattaa matkia,todella upeaa elämää...
- ja poikuus tallella?
§Tilinteon hetki??? Milloin, missä, kuka suorittaa...pappi vai poliisi? Entä jos on antanut poliisille? Joutuuko ne miehetkin tilinteon hetkeen jotka olivat mukana?
Koetapa vastata edes muutamaan kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862