Tyrmäsit kaikki sanomiseni, etkä halunnut kuunnella.
Kuitenkin tiesin että harkitsit asiaa, soittelitkin, en välittänyt vaikka olitkin päissäsi, ymmärsin.
Taisit vain siitäkin pahoittaa mielesi kun se paljastui, en vihaa alkoholia, vaikka itse en käytäkään.
Tiesin, ettet ollut onnellinen siksi jaksoin yrittää, ehkä liikaakin..
Yksin ei ole kivaa, ymmärrän senkin nyt ..nää vuodet on tehnyt asian aika selväksi.
Tein virhearvion silloin ja toivoin vain saavani anteeksi..
Oletko nyt onnellinen?
4
317
Vastaukset
- onks tää väärin?
- J -> P
Niin siis kirjoitus oli ihan hyvällä mielellä tarkoitettu, etten tule väärinymmärretyksi :)
Olen vain ehkä liian huono unohtamaan ja liian kiintyvää tyyppiä, ei voi mitään, ehkä eräänlainen uskollisuuskin on hullua ja harvinaista tänäpäivänä.
No näillä mennään mitä on annettu, ikävä on.. - hillevi hiiri
Onkohan miehelle vai naiselle tämä ja minne päin? olitteko kovin nuoria?olishan hienoa et sellaista luottavuutta ja pitkää uskollisuutta löytyisi eikä tippaakaan ylpeyttä mikä estää kaiken vaan miksei hän kuunnelut, mitä olit tehnyt ja miksi.
- J -> P
No, enpä viitsi paljastaa asianomainen tunnistaa jos tunnistaa ja jos sattuu tämän lukemaan (tuskin lukee), tulipa vaan mieltä kevennettyä ja ainakin hetkeksi helpottaa.
Niin omasta mielestä ei kovin pahaa, ellei hetken unohdusta kaiken muun rankan alla lasketa mukaan, tottakai se voi toisesta tuntua maailman kamalimmalta asialta, ymmärrän senkin, mutta kun lukee kaikkea täältäkin niin tuntuu vähäpätöiseltä ..toisaalta, en tiedä ja kun sitä ikääkin jo on, ei ihan kakaroiita olla.
Kiva kun jotakuta kiinnosti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163