pakuksi.Vm 2004-2006 olisi budjetin varjolla ne vuosimallit.Ja katsellut olen transportteria,hiacea ja vitoa.Kaikilla olen ajellut ja mukavia ovat kaikki.Joskin melutasoltaan hiace ja portteri olivat vitoon nähden kova äänisiä.Vaikea noista on valita kaksi takavetoista ja yksi etuveto.Esim tuosta vitosta.Millä koneella se kannattaa ostaa kun vaihtoehtoja on 109,111,115 eli onko noistakin tuo pienin vähävikaisin??Voitteko hiukan jeesata kokemusten perusteella.Kiitos!
Mikäkö näistä
8
152
Vastaukset
- ESPANJAN MERSU
Jos haluat luotettavan ikiliikkujan, osta Hiace. Jos haluat nopeamman, taloudellisemman ja käyttäjä ystävällisemmän, ehkä vähän enemmän korjausta, osta Transportteri. Mutta jos haluat lyödä kätesi SYVÄLLE paskaan, osta toi ESPANJAN MERSU !!!
- Haisee
Aika kovalla vauhdilla nää "ikiliikkujat" katoaa (ruostuu) : )
Transporter on hyvä ja jollekin se etuveto on turvallinen vaihtoehto ja tavaratila on muutaman sentin korkeampi.
Itsellä vito 115 ollut 5,5 vuotta...toimii myös työajon ulkopuolella siiviliiajossa loistavasti (mukava ja hiljainen) eikä jää jalkoihin ja on kokoistaan ketterämpi. - ESPANJAN MERSU
Eipä nämä uudemmat ikiliikkujat mihinkään ruostu, oli lähinnä ennen vuotta 1996 valmistettujen ongelma, aika paljon myös auton käytöstä/pesuista kiinni ruostuuko ! Itsellä ollut useampi noita kyseisiä laitteita, hiacen ja transportterin voin vielä joskus hankkia, mutta en VARMASTI enään vitoa, ei Espanjassa osata tehdä suomessa toimivaa autoa !
- läpimätä
Jos noista autoista katsotaan 2000 luvun malleja, niin ylivoimaisesti pahiten ruostuu Vito. Olen nähnyt muutaman vuoden ikäisiä Vitoja, jotka ovat läpiruostuneita !! Kyllä mersun taso on laskenut tuossa mallissa aivan ala-arvoiseksi kaikin puolin.
- Haisee23
Eiköhän se oo niin että Japanissa ei osaa tehdä Suomeen autoa (Hiasen myynti kiellettiin)
Vito on suunniteltu ja testattu M-B normien mukaan ja" kootaan" Espaniassa,joten eiköhän se oo pojolan testitkin aika hyvin läpi käynnyt.
Erinomaisesti on ainakin itellä toiminut. - ESPANJAN MERSU
Eiköhän se ole niin, että tuo vito testataan jonkun seatin normien mukaan, mersun normeja ei ole nähnytkään ! Itsellä valitettavasti myös tällä hetkellä, viton isoveli vm 2006, ja ruostuu jo joka paikasta, vaikka autoa pestään usein ! Että se niistä mersun nykynormeista !! Hiaceahan ei tuoda enään lähinnä päästönormien takia, eivät halua laskea laatua noiden vikaherkkien saastevehkeiden takia, myöskin täällä heillä niin pienet markkinat !
- hikottaako
Hiace on karuin peli mutta aivan varmasti luotettavin koko porukasta.Hiacen morkkaajat eivät ole ikinä omistaneet kyseistä autoa niin helppo kirjoitella tänne kun oma fiatti,foortti,,mersu,volkkari tai muu seisoo korjaamolla.Minulla on kokemuksia lähes joka pakumerkistä ja sen minkä hiace ajoltaan,melultaan ja tehoiltaan häviää muille merkeille sen se kestävyydessään ja varmatoimisuudessaan voittaa.Näin se vaan on!
- 1247
Mulla on ollu jumper 4 vuotta/220tkm ja vito 6 vuotta/270tkm.
Eikä kyllä ole korjaamoilla seissyt kumpikaan (huolloissakin puolet harvemmin,kuin hiace)
Hiace" fanaatikot "elävät omissa harha- / mielikuvissaan.
Ps.kyllä pakettiautossa saa olla muitakin ominaisuukia,kuin kestävyys ja pitääkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780