muisto matkaan miehelle?

cinderella*

Hei!
Olen seurustellut pari vuotta elämäni miehen kanssa, joka lähtee nyt kesällä työkomennukselle ulkomaille (on sotilasammatissa). Haluaisin keksiä hänelle yllätykseksi matkaan mukaan jonkun ihanan paketin jossa olisi kaikenlaista meistä muistuttavaa, mutten oikein keksi mitä...

Onko kukaan tehnyt ikinä tämän tapaista? :) Vittuilut jättäkää jooko sikseen, luotamme toisiimme 110% varmasti joten en laita mukaan kortsuja sitten kun menee ulkomailla naisiin tms, älkää edes ehdottako.

Ainoa mikä tulee tällä hetkellä mulle mieleen on joku valokuvajuttu, mutta vinkit olisivat erittäin tervetulleita :) Ihan karmea ikävä tulee, meille molemmille!

1

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anansi

En ensin meinannut vastata mitään mutta kuinkas sitten kävikään, inspiraatio iski?

Valokuvat on hyvä ajatus. Onko teillä mitään ns. inside-juttua mitä voisit käyttää? Jos oma puoliskoni olisi jonnekin lähtemässä laittaisin mukaan jotain sellaista millä on meille merkitystä.

Onko sinulla jotain rajoitteita mitä hän voi mukaansa ottaa?

Ihminen muistaa erittäin hyvin tutut tuoksut, voitko esimerkiksi laittaa jotain sellaista mukaan mikä "tuoksuu teiltä", meillä esimerkiksi minä juon niin paljon omenateetä että tuoksu on tullut kullalleni tutuksi :)
      Tai suihkuta johonkin hänelle tärkeään asiaan omaa suosikkihajuvettäsi jolloin se tuoksuu sinulta pidemmän aikaa. Ja tuo tuli lähinnä mieleeni siitä että itse pidän kultani hupparia aina kun hän lähtee viikolla töihin (toiselle paikkakunnalle) ja se vähentää ikävää, pelkästään koska se on hänen ja tuoksuu häneltä. Auttaa aina :)

Myös itse kirjoitettu kirje voi olla kiva lahja, kunhan vältät suurimmat kliseet ja kirjoitat suoraan sydämestä. Kenties sellainen jota keräät useamman päivän ajan, esimerkiksi niin että kirjoitat mitä hänen ajatteleminen toi mieleesi eri päivinä ja kellonaikoina ^^

Luultavasti hän arvostaa mitä tahansa hänelle annatkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      29
      4301
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      15
      4212
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      249
      3878
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      64
      2369
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      43
      1811
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1694
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      1
      1508
    8. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      6
      1425
    9. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1417
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1331
    Aihe