Mie olen ulkoruokinnassa taas täällä perämettän laavulla, täällä mie taitan ja toimitan Perämettän Sanomia;)) Laittakaa viestii, mitä siellä epäsosiaalisessa etuteltassa taas venkoillaan, mie kyllä veistän niistä kunnon uutiset uusiutuviin sanomiini;))
Kiljumaakari
Terve taas !
14
119
Vastaukset
- Kiljumaakari
Ei vaineskaan, eihän mulla mitään perämettää ole koskaan ollutkaan, täsä pellonlaidalla asustellaan muijan nimissä olevassa mökkirähjässä. On vaan siunaantunut sitä verta lennokas mielikuvitus, niinku olette ansiokkaista novelleistani varmasti merkillepanneet, että helposti tulee leksuteltua, mitä sylki suuhun tuo.
Tiiä vaikka lekuri antais vielä tälle kesälle luvan autoilla, saattaisin pyörähtäätuolla Kunkulla, sinne kun tuppaa noita ulkosuomalaisia, sais pistää stoppendaalia liika innokkaille.
Muuta muutoin tää elämä kyllä menee päin poronpersettä. - Perämettän Antti
Niin kun rehellinen mies kun olen, kaiken teen selväksi väärinkäsityksien välttämiseksi. Eukon on talo ja naapurin on perämettäkin mutta hyvä on mun olla eukko pitää mökin lämpöisenä ja mie taas poltan naapurin mettää laavulla. Miulla on vaan tää ikuinen selviytymistarina, naapuri kun käyttää eukko ja minnuu syyttää siitäkin jos ei ota aina etteen. Enhän mie hyvätahtonen ukko moisesta mittää huonoo tykkäis, mutta kun tahtoovat miut aina jättää tänne ulkoruokintaan, silloin kun on huonot kelit.
Kiljumaakari - Perämettän Antti
Heko, heko
Eukko ei huomaa mittää kun on netissä naapurin isäntää narraamassa. Mie kun olen Antti, hän on etuteltan häirikkö papparainen. Mie olen oikreasti Olli, todellinen hauska Olli joka osaa kopioida kaikki tarinsa suoraan netistä mitää kaunistelematta ja pelkäämättä. KJON
Kiljumaakari ( perämettän Antti ) - lukija
Mahtaa sinulla olla pahaolo. Ei voi kun valittaa.
- laukkarinen
Sairautta tuo meno näyttää olevan, ei muuhun tulokseen voi tulla. Paraneeko milloinkaan?
Taitaa hukkua omiin laineisiinsa!
- Ptn.
Järkyttävää,ei muuta voi sanoa.
- Portimaosta Jukka
Aha, kaikki tekopyhät typerykset heränneet vihdoin. Harvoinhan täällä näin kevyttä ja tosiasioissa pysyttelevää herjaa on heitelty. Toivoisi vain, että piikittelyn kohde, se poronperse, itse tajuaisi oman tilansa, ei aikuisille ihmisille kannata vuodesta toiseen tarjoilla lastentarhatasoisia sepustuksia ja nyt kun vielä muija on innostunut liittämään niihin lastentarhatasoisia piirustuksiaan, voi pyhä jyssäys kuitennii. Sitten tämä puupää kuvittelee vielä olevansa suuri filosofi ja mietiskelijä, aiheet kyllä ovat suurellisia vaan niiden pohdiskelu, valitettavasti, on kansakoulusivistyksellä, ylivoimaista. Mitäpä siitä, hakatkoon puupäätään perämettän pölkkyihin vaikka maailmantappiin, foorumin valinta auttaisi kyllä asiaa, onhan niitä kaikenlaisia huuhaa ja lasten satuhetkiympäristöjä, joista saattaisi saada arvoistansa palautetta.
- laukkarinen
Ei todellakaan voi kun ihmetellä tätä vihaa ja kirjoituksia?
- Homo homini lupus
Ettei vaan olisi tällä kertaa Jukka ollutkin Jukka. Hävettää ! !
- Jukalle sinne
Mikä siellä Portimaossa on kaasun hinta?.
- järvikivi
järvikivi sen kyllä tietää!
- laukkarinen
Mielestäni avaajalla ei ole kaikki kohdallaan.
Saman tyylisiä avauksia tästä persoonasta on tullut niin tasaisesti, että voi vain todeta avaajan olevan jollain tavalla häiriintynyt ja katkera elämäänsä.
On hyvin surullista lukea tätä loanheittoa ja vihaa palstalla, jossa pitäisi keskustella karavaanarit, " kaikkien kaverit ".
Luen silloin tällöin tekstejä täällä, olenhan karavaanari, mutta en voi käsittää tätä vihan määrää täällä.
Voi voi!
Joku kertoo täällä olevan monipersoonan tai mitä nyt sitten kertookin, monta persoonaa kuitenkin on asialla ja monet eivät ymmärrä, että nämä vihapuheet voidaan kyllä jäjittää ja henkilöidä tarkkaan.
Haluankin muistuttaa kirjoittajia nettiketistä ja hyvistä tavoista sekä vihapuheiden seurauksista!- Nokka ruvelle
Kuse reppuus tekopyhä jeesustelija.
Pane prosessit käyntiin, jos niin henkeen ottaa, turha täällä on pelotella ja uhkailla.
Mutta niistä ensin nenäsi, pyyhi perseesi ja vaihda ne keltaset kalsarit mamman pesemiin puhtaisiin. Tule vasta sitten länkyttämään paskaa tänne. - laukkarinen
Nokka ruvelle kirjoitti:
Kuse reppuus tekopyhä jeesustelija.
Pane prosessit käyntiin, jos niin henkeen ottaa, turha täällä on pelotella ja uhkailla.
Mutta niistä ensin nenäsi, pyyhi perseesi ja vaihda ne keltaset kalsarit mamman pesemiin puhtaisiin. Tule vasta sitten länkyttämään paskaa tänne.Kiitos Sinulle, Nokka Ruvella, rakentavasta kommentistasi. Ihailen taitojasi ja tekstejäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266