Kävin hammaslääkärissä 2 päivää sitten, todettiin että on monia alkavia reikiä suussa vaikka olen pessyt 2 kertaa päivässä jne jne, vähän liikaa napostellut karkkia ja muuta. Vaihdoin nytten sokeriset juomat kivennäisveteen ja pesen entistä huolellisemmin hampaat, mutta olisi kiva jos voisi syödä xylitol purukumia kun se kuulemma estää happohyökkäykset mutta olen allerginen purukumeissa, ja joissain muissa karkeissa olevaan arabikumiin (koodi 414) niin en voi syödä niitä.
Tietääkö kukaan purukumia jossa on xylitolia ja ei ole arabikumia tai jotain vastiketta purukumille? Kiitos
Allerginen Xylitol Purukumeille :(
AlkaviaReikiä
1
485
Vastaukset
- hoomoilu
Koita ksylitoli-pastilleja, netistä löytyy varmasti myös niille tuoteseloste. Pastilleja on mm. Pirkalla, Leafilla ja Fazerilla. Tuotenimiä on mm. Katti Matikainen, Muumi, Xylimax, Herra Hakkarainen. Lapsille markkinoidaan siis, mutta toimivat myös aikuisilla.
Pastilleja imeskellään ruokailun jälkeen, ovat hyvän makuisia. Tärkeintä tietysti olisi lopettaa jatkuva napostelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229