Sportyyyy

ihanne hukassa

Pirulauta; Mistä ihannenaisia löytää jos ei käy yökerhoissa metsästämässä? Olenko niin susiruma äijä ettei tytöt uskalla tehdä aloitteita? :D

Arvostan naisessa treenattua kroppaa, kuntosalilla sais käydä ja mielellään treeni vähän näkyäkin, lapsi-ja etenkin koirarakas, iloinen ja hymyilevä, pitkät hiukset värillä ei väliä. Harrastais liikunnan ohella esim.musiikkia ja pelais edes joskus mun kanssa konsolipelejä ja kävis paristi vuodessa fudis-ja lätkamatseja seuraamassa.

Kuolen varmaan yksinäisenä. ;)

19

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --aloittaja--

Ja vielä: Oonko säälittävä jos laitan kuvallisen ja asiallisen hakemuksen nettiin johonkin seuramhaku palstalle? Kun ei oikein kehtais, joku tuttu pian bongaa sen sieltä ja alkaa se loputon kuittailun suo :S

• Tekisin asiat toisin

Ehkä parempi kiertää baarit kaukaa, niistä harvemmin löytyy niitä ihannetyttöjä. Ja yleensä kauniit tytöt harvemmin tekevät aloitteita, sillä heillä on muutenkin niin paljon kysyntää, eivätkä myöskään taida pahemmin pyöriä treffipalstoilla.

Itse törmäsin exääni yhdessä urheilutapahtumassa, jossa hän oli myymässä lippuja. Hän oli juuri tuota kaikkea mainitsemaasi ja enemmänkin, eli semmoinen tapaus jota oli vain PAKKO mennä heti yrittää, enkä tosiaan ollut ainoa joka häntä silloin katseli, mutta taisin olla fiksuin ; )

Fiksuus omalta osaltani jäikin sitten siihen ja vieläkin haikailen hänen perään.

• Tapaat hänet

silloin kun sitä vähiten odotat, kävelee vain kohti.
      Jos ei tartu tilaisuuteen hän katoaa.
      Liikettä niveliin kun kaunotar ilmestyy maisemiin.

• näin on!

Toi urheilutapahtuma olis hyvä paikka tutustua; Rohkeesti vaan juttusille, mutta muista olla kohtelias naiset arvostaa sitä! Ja jos vaikuttaa siltä ettei yhtään "lämpenee" ni älä vaan tiuski tai suutu, anna kohteliaasti olla :) Kyl se siitä!!!

Tosin itse sinkku ja käyn täällä vaan lueskelemassa kuka kirjottaa parhaita provoja...tai sitten en ;)

Mut jos löydätte urheilusta kiinnostuneita kauniita naisia jotka vielä itse pelaa jotain konsolipelejä (autot tai sotapelit) ni ilmotelkaa mullekin! ;)

• ihailen kaukaa

Meijän salilla kyykkää maaliman kaunein nainen, mutta en voi pyytää sitä ulos; Joko se on meikäläisen tuurilla varattu (kihlasormusta tuskin pitää treenatessa) tai sit se on huumorintajuton ja saan syytteen ahdistelusta.

• XoZOOOO

Laita seurahakemus johonkin urheilupalstalle, siellä luulis olevan saman henkisiä ja lisää sinne että arvostat musiikillista lahjakkuutta ja pelaamista.

• gorillaQQQ

Oot vaan liian vaativa, jäät ilman naista.

• onnithesonni

onko onnistunut?

• sport +

Ei muuta kuin vaikkapa vapaaehtoistyöhön feminiinin jenkkifudiksen taustajoukkoihin ;-)

- http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=1017958

Eli aktiivisuus elämässä ja hakeutuminen miljöihin, harrastuksiin, tapahtumiin ja opintoihin joissa potentiaalisesti itselesi mieluisia neitoja liikkuu. Tokihan se kannattaa tehdä selektiivisesti niin, että asia kiinnostaa oikeasti itseäkin.

• 123455g

Tuo nainen jonka kuvasit on varmaan kaikkien miesten ihanne.

Yökerhossahan käy kaikenlaista porukkaa, myös salipimuja mutta siellä on vähän hankala antaa itsestään hyvää kuvaa, saati sitten mennä jutustelemaan luonnollisesti jos nainen pörrää tyttölauman mukana.

• vaikeetaSeOnMiehillä

Nostan ketjun ja samaa mieltä edellisen kanssa: Tuo taitaa olla kaikkien miesten ihanne.....Mutta asiaan: Meidän salilla käy kaunis nainen, mutta miten voi tehdä aloitteen ILMAN että säikäyttää naisen? Tuntuu tosiaan että ainut paikka jossa voi mennä tost noin vaan juttelemaan hameväelle on se pahuksen baari. Enkä baareja kuluta. Jos kysyy vaikka kahville ni luuleekohan nainen että oon huööu stalkkeri. En halua häntä ahdistella, treenirauha kaikille.

• ai kävis

lätkämatseissa, sun mieliks vai? Etkö löydä ketään äijäkaveria siihen hommaan? Sama kun pyytäis miestä esim. heppatalleille tai balettitunneille......

• 25

Nyt tuli sieltä sellainen "Äijä-piikki" että pakko kyseenalaistaa seksuaalisuuttasi, usein homouttaan häpeävät saattavat olla yli-maskuliininen. Tai olet Karjalaa kittaava-makkara-bönde

Usein miehet käyvät tyttöystäviensä kanssa lätkä-matseissa, se on ihan normaalia ei vain "äijäkavereitten" hommaa..

• Nimimerkki.

Oletko itsekin atleettinen sitten?

Harvemmin naiset tulevat (jos ei ole päihtyneitä) niin tekemään aloitetta, he saattavat antaa selviä "merkkejä" kiinnostuksesta, mutta eivät itse tee aloitetta.

• aloittajaYhäSinkku..

Olen atleettinen; herännyt juuri aamulenkille tässä. Lihaksia ja kestävyyskuntoa löytyy kiitettävän tasoisesti. En tosin mitään huippu-urheilijaa ole hakemassa, peruskiinnostus ja perusharrastetaso riittäisivät. Miten ne sitten määritellään onkin toinen juttu..;) Kiitos vastauksista, kai sitä täytyy itse olla aktiivisempi naisten suhteen. Sen voin tunnustaa, että en noista "piilo"merkeistä ja silmäpelistä ymmärrä tuon taivaallista, pitänee opiskella kehonkieltä..:D Naamasta olen ennempi karskin näköinen, kuin mallipoika, siksikin hiukan varovasti naisiin suhtaudun en halua säikäyttää/ahdistella ketään!

• tulevawaimosiko

Kuulostat just mun mieheltä! Vaan miten ois oon yh-äiti joten rupeisitko isäpuoleksi vai ootko perinteinen ruikuttaja "yhyy en hoida toisen miehen kersaa". Siinä miehen mitta mitataan!

• ihannetta

Tuo olis munkin ihanne, omani löysin netiatä. vaik tää onkin vanha ketju ni osui silmään...joskus se tulee vielä vastaan jos ei oo jo tullu

• "Arvostan naisessa treenattua kroppaa,"

-Ne treenatut naiset harvemmin viihtyy baareissa itseään myrkyttämässä. Sama pätee treenattuihin miehiin.

• 2814

Urheilullista naista et löydä baarista, tai jos urheilulliseen elämäsi naiseen törmäät BAARISSA, niin lucky you. Se on jo kohtaloa se.

Baarista tunnetusti etsitään sitä toista puoliskoa, mutta yleensä se naistarjonta on sitä "Biletys on mun harrastus" ja siideriä kuluu. Hyviä sattumia mahtuu joukkoon, ne tunnistaa siitä etteivät he ui siellä kuin kala vedessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe