Miksi sentit ei lähde, mutta paino tippuu? paino tällä hetkellä 53 kiloa, mutta esim. vyötärö on 80 cm.. Pituutta n. 162 cm
en ymmärrä
4
74
Vastaukset
- sweetfifty
En ihan äkkiä usko, että vyötärösi olisi 80 cm. Todennäköisesti olet mitannut sen väärin tai sitten olet raskaana tai todella omenavartaloinen. Minä olen 162 cm ja 66 kg ja minun vyötärönmittani on noin 79-80 cm.
- en tajuu
ihan kuule mittasin 2 senttii navan yläpuolelta! :/
- en tajuu
Tosin sektio oli 4 kk sitten, mutta voiko se enään vaikuttaa ?
- BD
Kyllähän monilla naisilla jää synnytyksen jälkeen vyötärö isoksi. 4 kk synnytyksestä on vielä aika lyhyt aika, anna itsellesi armoa!
Liikuntamuodoista reipas kävely tehoaa parhaiten keskivartaloon, syviä vatsalihaksia ja lantiopohjan lihaksia voit aluksi treenata. Ihan yksinkertaisesta vaikka istuenkin tehtävästä syvien vatsalihasten jännittämisestä voi aloittaa. Uloshengityksellä puristat alavatsaa selkää kohden ja pidät hetken, toista muutaman kerran. Sanotaan että lantiopohjan lihakset ja syvät vatsalihakset olisi hyvä olla kunnossa synnytyksen jälkeen ennen kuin muita vatsalihaksia alkaa treenata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813