Ittumainen työ"kaveri"

itutus

Heissan,
Tunnetko henkilön joka ei tee töissä mitään. Hoitaa omia bisneksiään ja tulee myöhään, lähtee aikaisin. Joka hommassa kestää kk kun ei saa mitään aikaseksi. Ottaa saikkua kun ei vaan jaksa tulla töihin. Leikkii uhria ja itkee/ihmettelee miksi jää ahkerampien alle työasioissa. Edellisestä duunistaan joutui lähtemään kun ei enää tullut kenenkään kanssa toimeen. Riitelee jatkuvasti milloin kenenkin kanssa. Miten ihmeessä moisesta pääsee eroon. Pomo kyllä huomannut laiskuuden ja arvioi sen mukaisesti, ja henkilö ihmettelee miksi on muka niin kaksinkertainen vaikka kaikkensa tekee?? Ei elämä. Pakko kestää silti kun samassa työssä. Ei vaan jaksais ite kattoo moista joka pv. Hajoo jo omakin pää. Vinkkejä?

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolikon toinen puoli

Jos sillä on vaan muutakin elämää kun työ ja työkaverit?
      Jospa se on ajautunut siihen paskaan toimenkuvaan teidän udioottien työkamuksi? Se on paska homma, kun työkavereita ei voi valita. Mulkkuja taidatte olla koko lössi ja kateellisi?

• itutus

Ehkä on, mut on sitä muillakin. Totuus vaan on että töissä vietetään kohtuu paljon aikaa itse kunkin elämästä. Kyllä töissä silti ois tarkoitus tehdä töitä, eikö? Miksi edes vaivauduit vastaamaan, tollasella kommentilla... Tunnistitko itsesi?

• nyt alkoi paskattaa

Töissä on erotettava työntekeminen, turha istuminen ja työnteon teeskentely, kun ne kun on kaksi eri asiaa. Yleensä ne jotka puhuu tekevänsä töitä ja olevansa parhaita kaikessa työnteossa, nuolevat jopa persettä ja kyttäilevät työkaverin tekemisisä oman leviskänsä hoitamisen sijaan , he eivät tee varsinaisesti töitä, vaan ovat tekevinään niitä.
        Sellainen tyyppi taas joka tulee töihin töitä¨tekemään, koska ei jaksa työkavereiden kanssa jauhaa, eli tekee työt ja ottaa "ritolat" laatuseuran ja -elämän pariin viimeistään kun kello pylkälässä, on paras työntekijä työnantajan kannalta. Sellaiset jotka tulevat viettämään aikaa työpaikalle, kun muuta elämää ja ystäväpiiriä eivät sitä ole, vaan he ovat pahimpia lusmuja ja siis kalliita. Nämä em. tyypit myöskin ottavat asiat ns. henk.koht ja siksi aiheuttavat töissä kiistatilanteita jotka kuluttavat parasta työaikaa, varsinkin kun muukin käytännönäly puuttuu ja kyky omaan aivotoimintaan.
        Siis paras työntekijä on se jolla oma elämä odottaa, mutta työt pitää tehdä rivakasti, kun hän ei töissä viihdy, on paras ja tuotteliain työntekijä. Em. laatutylntekijän piirre on se, ettei hän esimerkiksi saavu firman pikkujouluihin tai kesäjuhlaan, koska hänellä on laadukkaampaa tekemistä. Ok, työkaverit oyttavat vittuiluna, mutta so what? -se on heidän ongelmansa ja kateudenaihe kun joillakin on omaakin elämää ja vara seuransa valita. Laatutyöntekijän tunnusmerkit täyttävän ihmisen miinuspuoli työpaikan kannalta ajateltuna on se, etteivät he viihdy kauaa samassa työpaikassa. Mutta se on taas työnantajan voivoi, koska laatutyöntekijä kyllä pärjää ja on haluttu työntekijä.

• Kolikon toinen puoli

Osin tunnistin itseni, kyllä.
        Itse vaan menen töihin tekemään työni, en seurustelemaan ja hankkimaan kavereita, kun minulla on kavereita jo tarpeeksi. Sehän ei kaikkien pieneen päähän mene ja tekee kateelliseksi. Otetaan vttuiluna kun joku ei elä ja identiteetti ei ioe se ammatti.
        Minua ei kiinnosta työkaverit ja heidän elämä yhtään. Työ on pakkopulla ja vaihdan työpaikkaa aina kun kyllästys työhön tai ihmisiin. Työkavereissa on yleensä 90% hyviä tyyppejä, mutta sitten on niitä tolvanoita joita ei jaksa, eikä niitä jaksa kyllä muutkaan hyvät tyypit.

• itutus
        Kolikon toinen puoli kirjoitti:

Osin tunnistin itseni, kyllä.
        Itse vaan menen töihin tekemään työni, en seurustelemaan ja hankkimaan kavereita, kun minulla on kavereita jo tarpeeksi. Sehän ei kaikkien pieneen päähän mene ja tekee kateelliseksi. Otetaan vttuiluna kun joku ei elä ja identiteetti ei ioe se ammatti.
        Minua ei kiinnosta työkaverit ja heidän elämä yhtään. Työ on pakkopulla ja vaihdan työpaikkaa aina kun kyllästys työhön tai ihmisiin. Työkavereissa on yleensä 90% hyviä tyyppejä, mutta sitten on niitä tolvanoita joita ei jaksa, eikä niitä jaksa kyllä muutkaan hyvät tyypit.

Siis sä teet työsi -> ihan eri asia tällöin. Et ole kuvaamani tyyppi laisinkaan. Samaa mieltä et töissä käydään töissä, loput ei kiinnosta, eikä kiinnosta sekään kuin kusipäänä itseä pidetään kun teen töitä, enkä jauha kahvipöydässä puoltapäivää =juorua. Sen hoitaa just nuo ärsyttävät mitään tekemättämät tyypit. Jotka todellakin, joo, juoksee tasan kaikki firman pippalot. Ja hoitelee kaikki vastakkaistasukupuolta olevat kollegatkin jotka vähänkään osoittaa kiinnostusta. Kun ei ole omaa perhettä ym niin voi sekin vähän sit johtaa moiseen käytökseen. Itsellä on perhe ja käyn töissä ihan töissä. Mut aina ei vaan jaksa katsoa tota älytöntä toimintaa. En ymmärrä miten ihminen ei itse tajua hakeutua muualle. Itse tykkään työstäni kyllä.
        nyt alkoi paskattaa ilmaisi asian loistavasti :). Juur noin se on :)

• itutus

Ja pakko viel mainita, että katellinen en todellakaan ole. Henkilölle jota ei paljoa arvosteta/hankalan leima otsassaan. En todella. Kyl mulle kelpaa ne bonarit ja korotukset joista nää laiskimukset vaan unelmoi :).
      Sitä en vaan tajua miten laiska ei itse tajua sitä et omalla toiminnallaan kaivaa ihan sitä omaa kuoppaansa. Mut hei, ei ole mun ongelma, kaivakoon vaan lisää. Kai tuo joku pv sit sinne kuoppaansa kopsahtaa kokonaan.. joten sitä odotellessa pakko sietää..

• Kolikon toinen puoli

Ok. Mulkeroiden kanssahan sitä töitä saa tehdä, eli vapaalla oltava vähän fiksumpien valikoitujen ihmisten kanssa. Kauhea kilpailu ma-töistä ensinnäkin puhumattakaan siitä, että ihmiset jyrää puhtaasti suhteilla. Kovaa selkäänpuukotusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe