Kun lopetat muutaman viikon/kuukauden kestäneen suhteen, niin kuinka pian unohdat hänet?
Unohtuuko hän päivässä, viikossa, kuukaudessa? Vai vasta kun aloitat seuraavan suhteen? Vai seuraavissa känneissä?
Aika voi tietenkin riippua monesta asiasta ja jotkut suhteet unohtuu nopeammin. galluppiin Voi vastata useammankin kerran :-)
Vastaajan sukupuoli ja ikä mukaan.)
Galluppi lopettamisesta
7
225
Vastaukset
- nainen22vuotta
Minulla on ollut varmaan kymmenen alta 3kk suhdetta. Pari viikkoa menee lähes kaikkien unohtamiseen paitsi yhden... Vuosi on kulunut ja muutama suhde ollut tässä välissä, mutta häntä en unohda, tuskin koskaan. Reilu 2 ihanaa kuukautta tapailimme. Opin paljon itsestäni hänen myötä. Toinen suhde jota mietin edelleen on ensirakkauteni. Yhdessä olimme 3 vuotta.
- 3 vuotta yhdessä nyt
Mulla meni muutama päivä. Tosin exä suuttui ja järkkäsi kohtauksen baarissa kun satuttiin samaan baariin. Exä se jätti mut ja sit suuttui kun pussailin uutta naista baarissa. Alkoi ehdottelee sen luokse lähtöä ja sellasta.
- N/21
Jos kiinnostus on lopahtanut omalta puoleltani, olen yli heti.
Jos olen ollut todella kiinnostunut, kestää 2-4 kk. - 25/M
Edellisen kanssa samoilla linjoilla. Nää muutaman kuukauden suhteet unohdan muutamassa päivässä, mutta ensirakkautta en koskaan. En hänen perään haikaile, mutta unissa hän pyörii edelleen.
- Mies,kasinelonen
Vuosi meni, että en ajatellut joka päivä. Yhdessä oltiin neljä vuotta. Aikaisemmasta suhteesta joka kesti vajaan vuoden, pääsin yli n.7 kuukaudessa. Lyhyemmät säädöt unohtuu yleensä alle kahdessa viikossa.
- mies41vu
Joku on sanonu että unohtamiseen menee puolet suhteen kestosta. Mulla näyttäs olevan päinvastoin. Jos on 2 kk suhde ero juttuineen, niin unohtaminen vie 4 kk. vauhtia unohtamiseen voi antaa tietenkin joku "laastari" :(
1 vuoden suhde unohtui 4 vuodessa, vaikka olin naimisissa uuden kanssa.
Satunnaiset tuttavuudet , jos niissä on jotain erikoista, kaipaamisen aihetta, unohtuu n. kuukaudessa.
Mutta kaikki heidät muistan kyllä. Eivät vaan ole koko koko ajan mielenn tunkemassa:) - nainen,sopivaikä
Olin äskettäin lyhyessä n. kuukauden kestäneessä todella tiiviissä suhteessa ja useamman kuukauden sitä ennen netin kautta tapahtuneessa päivittäisessä kanssakäymisessä oman ikäiseni miehen kanssa ja tuntui aluksi niin ahdistavalta olla hänen kanssaan ja nyt kun erosimme toisistamme, uskon etten pysty sittenkään häntä noin vaan unohtamaan vähään aikaan. Huomasin sen kun olin treffeillä uuden tyypin kanssa. Tämä ei tuntunut vastaavan millään tavalla sitä miehen kuvaa mitä exä jätti sisälleni :( . Luulin sen suhteen unohtuvan noin vain mut ei se ainakaan parissa viikossa mee ohi eikä varmaankaan parissa kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038