Kertokaapa kokemuksia, joilla olette uuden kumppanin ensimmäistä kertaa nähneenä saaneet ajatuksen, että TUOSSA ON MINUN NAINEN/MIES/LASTENI ISÄ TAI ÄITI ja kaikki ikäänkuin vain loksahtaa kohdalleen. Missä elämäntilanteessa, mistä tuo ajatus ehkä mahdollisesti syntyi, vaikka näki toisen vain ulkonäöltä, mitä mielikuvia näkemisestä nousi, miksi olitte niin varmoja, että se on hän? Ja miten suhde lopulta syntyi?
Tunnistitko parisi ensisilmäyksellä?
7
206
Vastaukset
- Cloetta...
Tunnistin ensi kosketuksesta en niinkään ensisilmäyksestä. Tämä tapahtui vuonna 1978 ja oli silloin 19-vuotias. Olemme olleet siitä lähtien yhdessä ja nyt elämme jo kahden keski-ikäisen aikuisen parisuhdetta. Lapset ovat maailmalla ja meillä on jälleen aikaa toisillemme ja itsellemme eri lailla kuin pienten lasten kanssa, joka sekin on upeaa aikaa elämässä.
Kaikkea on taipaleeseemme mahdtunut mutta kosketus tuntuu edelleen hyvältä ja kihelmoi - oisko tämä sitä kemiaa. Elämä sen oikean kanssa on oikeasti mahtavaa. - ximssim
Tuo fiilis tuli täysin väärään aikaan - ja siksi se haudattiin vuosiksi eteenpäin.
Tapasin nykyisen mieheni työasioissa, kommunikointi kävi kuin vanhojen tuttujen kesken saman tien ja sellainen tietynlainen kipinöinti syntyi välillemme heti. Maailma vei eri suuntiin jo pelkästään elämän tilanteista johtuen - mutta kun sitten tuli otollisempi aika, ei paljon miettimisiä tarvittu. - Appletree
Juu, mutta aika ei ollut oikea.Ensin hän oli varattu ja sitten minä olin varattu. En osaa selittää sitä tunnetta. Minä vain TIESIN sen. Ihan kuin se olisi ollut kirjoitettu johonkin. Ei siis olla yhdessä, mutta tiedän että hän on sielunkumppani. Tuskin koskaan päädymme yhteen, mutta olen iloinen, että hän on olemassa.
- kdsfjlskjfd
Mulla sama juttu. Aika oli väärä, mutta ihmiset oikeat. Tunne on vaan olemassa, eikä sitä voi selittää. Sielunkumppani menee muualla. Ja itse rakennan omaa elämääni toisaalla. Hänen kanssaan olin kotona, kuin olisin syntynyt siihen paikkaan. Joskus mietin, että kuvittelinko kaiken, mutta mies sanoo samaa. Että mun kanssa oli se olo. Onkohan se utopiaa vai totta? Sitä olen jälkeenpäin miettinyt....
- p9iuö-j0i
kdsfjlskjfd kirjoitti:
Mulla sama juttu. Aika oli väärä, mutta ihmiset oikeat. Tunne on vaan olemassa, eikä sitä voi selittää. Sielunkumppani menee muualla. Ja itse rakennan omaa elämääni toisaalla. Hänen kanssaan olin kotona, kuin olisin syntynyt siihen paikkaan. Joskus mietin, että kuvittelinko kaiken, mutta mies sanoo samaa. Että mun kanssa oli se olo. Onkohan se utopiaa vai totta? Sitä olen jälkeenpäin miettinyt....
Puet sanoiksi omat fiilikseni: "hänen kanssaan olin kotona"... Sitä se oli, mutta ajoitus niin väärä. Kerrankin tunsin olevani sopiva sellaisena kuin olen, en liikaa jotain tai liian vähän jotain... Silti se ei ollut tylsää tai itsestään selvää "oloa", vaan henkinen ja fyysinen kemia sai melkein ilman rätisemään sähköstä...
- sinä se olit
Mieleni valtasi riemu, kun näin erään miehen ensi kertaa. Mies ei tainnut olla samaa mieltä... En ole vieläkään unohtanut.
- ...ei olis uskonu
HETI ensisilmäyksellä tiedettiin molemmat et se on siin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658